quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse - Ajax 4-1
Fiorentina - Ajax 0-1
Fiorentina [ afbeelding ]
van der Meyde had ooit ook zo'n schot. Heeft hem heel wat opgeleverd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat schot van Kennedy had ik er ook echt niet in zien gaan. But yeah, prove me wrong baby!
Dat ligt normaal gezien geheel in de lijn der verwachtingen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had het trouwens echt iets voor Kennedy gevonden om die bal 10 meter over de goal te knallen.
Mijn TV loopt trouwens voor op jouw TVquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Italianen die fluiten omdat de tegenstander tijd rekt
Ja en kijk hoe hij nou zit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
van der Meyde had ooit ook zo'n schot. Heeft hem heel wat opgeleverd.
chemokuurquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Paul het volgende:
Hoe kan Kennedy op zoeen jonge leeftijd al zo kaal zijn
Evertquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Ook dat irritante gepraat van de commentator alsof die een speler aanspreekt
Nu raakte hij de bal totaal verkeerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had het trouwens echt iets voor Kennedy gevonden om die bal 10 meter over de goal te knallen.
Het moet idd niet veel gekker worden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Italianen die fluiten omdat de tegenstander tijd rekt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
DAT IS ROOD!!!!!!!!!!!! Lucky Ajax weer hoor
Tis me wat he mien jongquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij is toch al 42?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef Paul het volgende:
Hoe kan Kennedy op zoeen jonge leeftijd al zo kaal zijn
Niet bij Ajax gelukkig.quote:
Agossie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
klikquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja, hij hoeft voor de rest van z'n leven niet meer te werkenquote:
Tegen Slavia speelde ze erg matig en wonnen toch met 2-0 maar oh oh oh wat laten ze daar een kans liggen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Fiorentina valt tegen nu. Tegen psv toen speelden ze een stuk beter.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
DE ITALIANEN WORDEN GEK!!
MADNESSSSS!!!!!!!!!
MADNES?THIS IS AJAX!!
Nog niks van 'm gezien. Hoop dat hij nog even de 2-0 intikt vlak voor tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:15 schreef sammeh het volgende:
Heeft Leonardo die italianen al weggeblazen met z'n woeste acties?
De verdediging staat met Oleguer als een huis me dunkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Fiorentina krijgt zo weinig kansen dat ze schrikken als het wel gebeurt.
dus dan mag je niet blij zijn? want een nerd ben jijquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
Al die Ajaxieden die nu blij zijn dat ze voor staan en zich goed voelen![]()
![]()
Deze tussenstand is 100% te danken aan fiorentina, en 0% aan het spel van ajax.
quote:
zal mij aan me reet roestenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Wat doe jij eigenlijk in dit topic?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
AjaCieden, droeftoeterquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Dat klopt, maar het staat wel gewoon 0-1.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Zegt de supporter van ASO Den Haagquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
"Ajaxieden"quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
volgens marco hebben we gewoon goed gespeeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Boeie, als Ado onverdiend van Ajax wint ben je ook blij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Ah.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Lindgren is een held. Punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Lindgren speelt geweldig, ik begrijp wel wat Venomsnake in hem zag.
Maar we staan wel voor! WE LEIDEN!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Deze tussenstand is echt het toppunt van lucky ajax, rode kaarten worden kwijtgescholden aan ajax, penalties onthouden voor fiorentina en ajax mag eindeloos tijd rekken.
Wat een geluk ken je hebbe zeg.
waar heb je het toch allemaal over manquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Deze tussenstand is echt het toppunt van lucky ajax, rode kaarten worden kwijtgescholden aan ajax, penalties onthouden voor fiorentina en ajax mag eindeloos tijd rekken.
Je faalt bij bijna elke post die je maakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
![]()
Volgens mij boeit dat niemand een flikker...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Het grote boze Ajax!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Moet jij niet iets in de brand gaan steken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
Urby.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sno ook wel een positiehoer hoor. Wie staat er nu linksback?
Newbie faalquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef BluesRebel het volgende:
Hier zijn jullie dus verdomme. Me rot gezocht voor dit topic onder 'Sport.' Wist niet dat er een voetbal-forum was.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wilde Italianen... Lekker voor hun! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wilde Italianen... Lekker voor hun! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heeft het daar gewoon goed gedaan in de eerste wedstrijden van dit jaarquote:
Wat een woordentovenaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef TC03 het volgende:
Ten Napel is trouwens heerlijk op dreef vanavond.
"De Italianen voor ons treken zich de haren uit het hoofd, petten en mutsen worden op het veld gesmeten, dit zijn kansen!"
nog 10 min en een beetjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang kan het nog goed gaan?
in FLorence ? da's knapquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
twente op de paal
zeker weten ja. Laat hem gewoon weglopen lui vodquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar hij liet Mutu veel te veel lopen.
Modjes uitkijken een klaagbaak user heeft VBL ontdekt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef BluesRebel het volgende:
Hier zijn jullie dus verdomme. Me rot gezocht voor dit topic onder 'Sport.' Wist niet dat er een voetbal-forum was.
Even inhalen:
FORZAAAAAAAAAA AJAX!!!!!!!
JODEN JODEN JODEN!!!!!!!!!!!!!!!
0-1 YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*Gaat uit zn dak!*
Zo.
Kreeg een hartaanval bij die kans van Gilardino.. IDIOT!
Wat zijn wedstrijden van Ajax toch ongezond voor mij.
(Maar ga er wel heen volgende week thuis tegen Fiorentina)
WINNEN!!!!!!!!!!!!!
Je maakt me nog zenuwachtiger dan ik al benquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Rumille het volgende:
Kom op Ajax, nog kwartier! VOLHOUDEN!
Mede-Ajacied beledigen.. Dat is pas falenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
COME ON VIOLA !!!!
VAMOS VIOLA !!!!
FORZA VIOLA
ALLEZ VIOLA, Cest Mangefique.
Noem je me nu Ajacied?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mede-Ajacied beledigen.. Dat is pas falen
Shame on YOU!
JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
![]()
Je kan Mutu beter laten lopen ja en hem niet aan het lijntje houde, hij is no al gevoellig voor lijntjes cokequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar hij liet Mutu veel te veel lopen.
Ik vond je al een tijdje zo stil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
COME ON VIOLA !!!!
VAMOS VIOLA !!!!
FORZA VIOLA
ALLEZ VIOLA, Cest Mangefique.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Modjes uitkijken een klaagbaak user heeft VBL ontdekt.
Messi is zelfs niets bij onze Kennedy. Wat een klasbak is die jonge kale Zweed toch!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef ASroma het volgende:
leo speelt maar bleekjes, mag de schoenen van kennedy nog geen eens poetsen
Nog maar een keer geluk heb je niet, dat dwing je afquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef sammeh het volgende:
Och, een echte kampioen moet toch ook geluk hebben
Hij moest eerst al die woorden opzoeken ... beste faal trouwens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond je al een tijdje zo stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |