abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66270063
Als Anniek de mol is vind ik dat rooie scherm een briljante, maar schofterige actie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:15 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66270075
Ik blijf erbij, Dennis is de mol. Ik heb net de aflevering bekeken en ik kan zó lachen om die individuele commentaren.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:33:27 #153
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66270616
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef rubbereend het volgende:
Als je ziet hoe snel Anniek aan het shoppen slaat als dennis voorstelt dat er meer van één land mogen zonder kritiek. Dus dat si de Mol. Bovendien blijft ze er dan tot het einde in

erg leuk trouwens die water opdracht, mooie........ omgeving daar
Ik was ook wel gesteld op.. eeuh de omgeving
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:33:50 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66270634
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef avonne het volgende:
jammer dat we niet gezien hebben wie de duitse en belgische vlag verwisseld heeft.
Vivienne had daar op zn minst een aandeel in aan haar gezicht te zien.
pi_66270665
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:33 schreef pfaf het volgende:
Zegt JP elke aflevering dat de Mol nooit naar huis kan gaan? Gisteren viel het me voor het eerst op namelijk. Dat zou wel heel erg duiden op Anniek namelijk.
Anniek is nooit naar huis geweest.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:04:03 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66271837
En de wiki is bijgwerkt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_66272149
Mijn mol (Viv) zit er nog steeds in .
sig verwijderd door FA
pi_66272659
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ze gebruiken echt elke keer muziek van '24' daar. Nu weer Redemption
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??

Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:55:54 #159
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66273708
Anniek had wel een typische molactie door één van die namen verkeerd te spellen op het naambordje, waardoor er een fout in de rij op alfabetische volgorde kwam. Had ze wel beter een naam in het midden kunnen doen, maar goed. Dat ze zo snel haar hand op stak om de gastvrouw te zijn, maakt haar ook extra verdacht. Wist ze dat ze op deze manier kon mollen?

Verder: ze gooide in de supermarkt luiers van 10 dinar in de kar, daarna stond ze nog bij het kattenvoer (ook reteduur) en kwam ze nog eens met iets van 6 euro aan. Mooi ook hoe ze het stiekem toch gewoon in de kar probeerde te stoppen toen Dennis haar vertelde dat die luiers te duur waren. En toen Dennis haar zei dat ze uit één land meerdere producten mochten hebben, wist ze niet hoe snel ze dat aan de rest moest vertellen en ging ze zelf ook gauw extra producten inslaan.

Het is inderdaad allemaal een beetje obvious (zeker ook de aflevering van vorige week) en met het gevaar dat ik aan tunnelvisie doe: ik blijf nu toch op Anniek zitten.
pi_66273844
Als Anniek de mol is heeft ze het zo slecht gespeeld he. Alle acties van haar waren veels te opvallend en het ligt er te dik op.

Ik blijf erbij dat Dennis de mol is.
pi_66274170
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??

Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.

Alweer een hint richting Dennis. Is dat nou allemaal toeval, of wat?
pi_66274333
Anniek, een briljante actrice, zij doet zich voor als, en Dennis is het ondeugende lieve jochie die nu toch steeds meer door de mand valt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:28:21 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66274748
Ik blijf bij Dennis, omdat:

- bij de ganzenbordopdracht kreeg je een plattegrond te zien en bovenin stond MOL, dat was de plek waar 2 mensen kwamen te staan, Dennis en Sebastiaan. Sebastiaan is het niet, dus. . .
- Nadat hij dat pact met Vivienne heeft gesloten zegt zij tegen hem dat hij álles tegen haar moet zeggen, hij zegt dat ie dat ook doet, maar je hoort gewoon aan zn stem dat ie liegt
- Dat laatste stuk in het mol dagboek (althans dat stuk dat ik hier voorbij zag komen) is typisch Dennis, dat het mooi is dat Rick nu thuis zit en dat het komt door de pacten die zijn gesloten en dat het weleens zo kan zijn dat er een pact met de mol gesloten is. Ja dus!

Ik weet het, voor iedereen is wat te zeggen, maar mijn gevoel zegt me dat ik hier goed zit. Daarin helpt ook het beginstukje mee, dat hij zei eerst geen mol te willen zijn en daarna ging twijfelen. Daardoor lijkt hij minder verdacht maar schijn bedriegt!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:43:59 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66275301
Dennis heeft de winkelopdracht iig flink verpest door z'n "er moet gewoon zoveel mogelijk gekocht worden, maakt niet uit uit welk land, als het maar een EU-land is"

In het begin leek iedereen door te hebben dat het een DING FLOF BIPS land moest zijn, en zodra Dennis roept dat het het niet uitmaakt gaat iedereen er in mee??? Beetje vaag, vooral Jon z'n opmerking dat hij dacht dat het niet klopte maar dat hij er maar niets van gezegd had. Alsof iedereen daarmee een kans tot mollen zag en het op Dennis z'n bordje kwam te liggen.

En tsja, luiers van ¤ 10,= terwijl je maar ¤ 50,= voor 12 items te besteden hebt is ook niet echt handig.... vooral niet als je daarna nog een keer met iets van 6,99 aan komt wandelen.

Bij de winkelopdracht is Dennis dus verdacht door het verknallen van het DING FLOF BIPS onderdeel, Anniek omdat ze vooral met dure producten kwam, Jon omdat hij zei door te hebben dat het niet klopte maar dat maar liet gaan.

Overigens: dat er in het scherm bij de vragen altijd eerst "Vivi" staat voor de rest van haar naam er staat is volgens mij puur omdat dat scherm de ë niet kan plaatsen terwijl Viviënne haar naam ook als een scherm bepaalde tekens niet pakt gewoon intoetst zoals ze dat altijd doet, en ë heeft nu eenmaal net wat meer tijd nodig dan een losse e.

Marrije, ik had je helemaal niet herkend!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_66275412
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is.... heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...

Vivienne of jon is de mol...
pi_66275770
Wat Dennis blijkbaar doet, is in het begin van het spel (tot een aflevering of 1, 2 geleden) zoveel mogelijk vertrouwen winnen van de groep. Ook het complot met Viev speelt daarin mee, dat wekt op de een of andere manier ook vertrouwen. Langzaam begint Dennis nu opdrachten te verpesten. De supermarkt was nog een klein opdrachtje waar weinig geld mee te verdienen viel. Met het ijs probeerde hij het (door te gooien) en in het restaurant voerde hij ook geen reet uit. Het zou zo maar kunnen dat in de komende afleveringen er heel veel geld te verdienen valt, wat hij dan verpest. Dan heeft hij alsnog weinig geld binnen gebracht als mol...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_66275918
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is.... heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...

Vivienne of jon is de mol...
Wat een kansloze opmerking.
Hoezo standaard BNN sukkeltje. Jeroen Pauw, Ruud de Wild, Sander de Heer, Filemon Wesselink. Vier namen en alle vier totaal verschillende karakters. Het enige gemene is het rebelse randje.
Sorry offtopic, maar wat een gezwets.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:01:07 #168
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_66276011
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:03:11 #169
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66276110
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
Dat gaf ik al eerder aan inderdaad
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66276156
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:13:41 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66276555
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
Marrije, ik had je helemaal niet herkend!
pi_66276586
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat een kansloze opmerking.
Hoezo standaard BNN sukkeltje. Jeroen Pauw, Ruud de Wild, Sander de Heer, Filemon Wesselink. Vier namen en alle vier totaal verschillende karakters. Het enige gemene is het rebelse randje.
Sorry offtopic, maar wat een gezwets.
Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 februari 2009 @ 14:15:33 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66276640
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Shadow_NL het volgende:
Als Anniek de mol is heeft ze het zo slecht gespeeld he. Alle acties van haar waren veels te opvallend en het ligt er te dik op.

Ik blijf erbij dat Dennis de mol is.
En toch zitten de meesten op Jon als mol...... dan doet ze het toch niet slecht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66276894
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Ze kijken al de hele serie zo overdreven geil naar elkaar
pi_66277126
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef kodama het volgende:

[..]

Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proest
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')