Dan nog blijf ik erbij dat de mol nooit een rood scherm krijgt, ook niet om kandidaten op het verkeerde been te zetten. En als dat wel zo blijkt te zijn, stel ik die mening wel bij... voorlopig houd ik koppig vast aan het feit dat dat scherm haar uitsluitquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Ja, dat zou een Miloesjka flashback zijn. Maar ik heb Anniek om die reden dan ook als mol. Al zou Jon het ook nog kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef MrManiak het volgende:
Dagboek van de Mol
Dag Rick. Je hebt je bevestiging niet gevonden, maar je intuïtie liet je blijkbaar goed in de steek.
Deals en complotjes van je medespelers hebben ervoor gezorgd dat jij nu in het vliegtuig zit.
Wat mijn rol in deze is.. dat zal later wel blijken. Wij zitten in de trein en jij bent alweer bijna thuis. Mooi hè?
Nu zijn er nog maar vier... het einde nadert! Of complotjes nuttig zijn dat zal nog blijken. Wie weet smeed je zomaar een complot met de Mol en dan brengt het je dichter bij huis dan je zou wensen...
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het moet haast wel Jon zijn, na deze stemming...
Graag in HD, of heeft de publieke omroep dat nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Iemand screenshots? :>.
Wel een lekkere nerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:45 schreef Maartel het volgende:
Dennis = Mol
Vivienne = een enorme nerd
Wanneer dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.
[..]
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.
Ik vind dat zo'n flauwe redenering.. niet van jou hoor, maar vanuit de mol, Inge had ook zoiets.. als Mol hoor je gewoon zo'n laag mogelijke pot te maken, dus elke cent die je binnenbrengt is er één te veel, ook als er later weer geld uit gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Nouk het volgende:
Misschien dat Viv wel weet dat er bij de volgende opdracht onwijs veel geld te verliezen valt. Dan maakt het niet uit dat ze het nu een keer goed deed met het bedienen, maakt haar alleen maar weinig verdacht.
Ja daarom issie ook maar reservequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.
Dat idee heb ik ook ja. Anniek heeft een heel hoog Nadja-gehalte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |