Wel barones zijn maar geen leuke jurk kunnen uitkiezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Heathen. het volgende:
Daar moet dan mijn piemel in voor die titel:
[ afbeelding ]
Je vader moet een titel hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
waardoor krijg je zo'n titel en wat heb je eraan?
Ben jij stiekem die Baron geweest?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef zovty het volgende:
[..]
O, was je off topic post niet serieus joh. Goh. Het was een grapje zeker? En ga je de clou ook nog posten?
Een titel is voor het leven schat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ben jij stiekem die Baron geweest?
Da's een goeie!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:40 schreef balaguer222 het volgende:
Een maat van me neemt zijn telefoon standaard op met 'Baron <achternaam>!' ook voor zakelijke gesprekken
Doen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Heathen. het volgende:
Daar moet dan mijn piemel in voor die titel:
[ afbeelding ]
No shit. Laat ik mijn vraag concreter formuleren. Heb jij een adelijke titel? Zo ja, wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Een titel is voor het leven schat.
Dat ligt niet aan het jurkje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wel barones zijn maar geen leuke jurk kunnen uitkiezen.
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
No shit. Laat ik mijn vraag concreter formuleren. Heb jij een adelijke titel? Zo ja, wat?.
Jij slaat echt compleet de plank mis.... -1quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef gs123gs het volgende:
hij is ook baron [ afbeelding ]
Baron Onur Torko
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |