als een slap koekjequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neuh, beetje lafjes er tegenaan gehouden
Jah kwou net zeggen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Faalhaas, en hoezo deed het pijn, dan heb je haar toch al ontmaagd
Alleen m'n eerste vriendin was maagdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer de kans gehad een meisje te ontmaagden, en twee keer heb ik gefaald
Ene keer deed het pijn bij het meisje, en zijn we gestopt. Met dat andere meisje hadden we 2 condooms, zijn ze beide kapot voor het echte werk begon (ze waren te klein en ze had nagels)
Ze wilde niet, dus gebruikte ze dat als smoesje.quote:
Zooo herkenbaar. Het gedeelte van de ouders die beneden thee zitten te drinken terwijl ik hun dochter bewerk dan hequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen m'n eerste vriendin was maagdmaar de klus de eerste keer ook niet afgemaakt omdat haar ouders beneden waren en zij bijna begon te janken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet meer ophouden
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!11!1!!!!1
Niet in dat glazen kastje in de badkamer kijken, zit een camera in verstopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga douchen, doei.
Bwehehe nou bij mijn eerste vriendin hebben we het eigenlijk nooit meer daar gedaan omdat het daar erg gehorig was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar. Het gedeelte van de ouders die beneden thee zitten te drinken terwijl ik hun dochter bewerk dan he
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik schakel over naar Ajax, doeg
Dit doet me denken aan een topic op een ander forum, maar kan hem niet meer vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet meer ophouden
Jullie zijn echt slecht, ik heb ze namelijk allemaal ook maar gelijk even in hun poeper genomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar. Het gedeelte van de ouders die beneden thee zitten te drinken terwijl ik hun dochter bewerk dan he
Ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een topic op een ander forum, maar kan hem niet meer vinden
Was toch een keer in zo'n Amerikaans forum? Zo'n gast die een foto had gepost en vroeg "wie kan er sperma op fotoshoppen". Vervolgens had zo'n gast er echt op lopen rukken en er een foto van gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een topic op een ander forum, maar kan hem niet meer vinden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie zijn echt slecht, ik heb ze namelijk allemaal ook maar gelijk even in hun poeper genomen
Wij hebben geen glazen kastje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet in dat glazen kastje in de badkamer kijken, zit een camera in verstopt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anale seks, nou daar doe ik niet aan hoor.
die is mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=27810
dat denk jijquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben geen glazen kastje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |