Sanne vogel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die chick die jij hiervoor als UI had was ookBen d'r naam ff kwijt.
Ja, dat wel inderdaad. Maar goed, niemand is perfect.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je een gesprek hebt en diegene merkt het pas na 3 minuten is toch wel een afknappertje, zeg maar.
Ik wel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Maar goed, niemand is perfect.
Niet zeuren NG. Nu blijven er meer maagdenvliesjes voor jou over om te doorbrekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Kneusjes die denken gevoel voor mode te hebben, maar het dan presteren om er zo bij te lopen_!
Ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sanne vogel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dat laatste plaatje is trouwens ook mijn header)
Dat valt je vies tegen, ze vallen tegenwoordig allemaal voor die metro's..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet zeuren NG. Nu blijven er meer maagdenvliesjes voor jou over om te doorbreken
Iedere keer die rotzooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet zeuren NG. Nu blijven er meer maagdenvliesjes voor jou over om te doorbreken
Doe je presentatie en ga om kwart voor weg, dan heb je minstens een 3.6 en ben je geslaagd.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhOp die ene foto zag ik het niet zo. Maar zij is wel echt
Dat is dan ook weer zo. Ik kan het nooit laten om er toch altijd een opmerking over te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tis Klaagbaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Ik kan het nooit laten om er toch altijd een opmerking over te maken
Ik heb 2 keer de kans gehad een meisje te ontmaagden, en twee keer heb ik gefaaldquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer de kans gehad een meisje te ontmaagden, en twee keer heb ik gefaald
Ene keer deed het pijn bij het meisje, en zijn we gestopt. Met dat andere meisje hadden we 2 condooms, zijn ze beide kapot voor het echte werk begon (ze waren te klein en ze had nagels)
Ze heeft een beugelquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
Deze lekkere foto roept gewoon om een goeie paint![]()
![]()
[ afbeelding ]
is goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Neuh, beetje lafjes er tegenaan gehoudenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Faalhaas, en hoezo deed het pijn, dan heb je haar toch al ontmaagd
Aardig van d'r. Ze heeft d'r tong al uit d'r smoel om m'n zaad op te vangen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |