Nee inderdaad, poepstampen is voor homosquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anale seks, nou daar doe ik niet aan hoor.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=27810
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad, poepstampen is voor homos
jeweetzelluf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit heeft een heel hoog jeweettog gehalte
Nee, ging niet door vanavond. En hij vond het kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, is skaff-a weer kippen aan 't vangen?
quote:
Tieten zijn kippen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, is skaff-a weer kippen aan 't vangen?
Nee, geen chickies.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tieten zijn kippen.
Kippen zijn tieten.
Skaff-a gaat smatjes hosselen ?
Wie is dat?quote:
Sanne Vogelquote:
Ah wat dan ?quote:
Ik reageerde nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer vind iedereen hier Sanne Vogel tof
Normaal vind iedereen het hier een vatsig wijf![]()
Gewoon, om bij jou in de smaak te vallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer vind iedereen hier Sanne Vogel tof
Normaal vind iedereen het hier een vatsig wijf![]()
Dat je Sanne Vogel leuk vindt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey Fas wat ist
Hebben jullie mijn fobo rel nog gezien
Ja Smijntje had zogenaamd dingen over MASD gezegd, en ik wist niet dat ze met MASD lag te vozen, terwijl ik ook met haar voosdequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je Sanne Vogel leuk vindt.
Nee, MASD heeft alles verwijderd volgens mij.![]()
Smijntje die een hoer was?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja Smijntje had zogenaamd dingen over MASD gezegd, en ik wist niet dat ze met MASD lag te vozen, terwijl ik ook met haar voosde(hehe allemaal nep uiteraard
)
Bash topicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 Sanne Vogel wordt niet meer gebashed
2 Overal zijn bash-topics
Das een rickroll.... dat moet wel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigenlijk mag het niet, maar dit is zo'n tof nummer
Klik
Dan ga je toch naar ONZ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 Sanne Vogel wordt niet meer gebashed
2 Overal zijn bash-topics
Nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Sanne Vogel![]()
[..]
Das een rickroll.... dat moet wel..
Ik ben overalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar ONZ.
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik zeg ook neit dat het slecht is
Ik heb haar nog nooit van dichtbij gezien/gerokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef Acinonyx het volgende:
Sanne Vogel stinkt !( zin in een relletje ?
)
Inderdaad stomme pannenkoek die hij is dan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad stomme pannenkoek die hij is dan!
quote:
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik zeg ook neit dat het slecht is
*fapfapfap*quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |