Nee inderdaad, poepstampen is voor homosquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anale seks, nou daar doe ik niet aan hoor.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=27810
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad, poepstampen is voor homos
jeweetzelluf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit heeft een heel hoog jeweettog gehalte
Nee, ging niet door vanavond. En hij vond het kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, is skaff-a weer kippen aan 't vangen?
quote:
Tieten zijn kippen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
NG, is skaff-a weer kippen aan 't vangen?
Nee, geen chickies.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tieten zijn kippen.
Kippen zijn tieten.
Skaff-a gaat smatjes hosselen ?
Wie is dat?quote:
Sanne Vogelquote:
Ah wat dan ?quote:
Ik reageerde nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer vind iedereen hier Sanne Vogel tof
Normaal vind iedereen het hier een vatsig wijf![]()
Gewoon, om bij jou in de smaak te vallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Sinds wanneer vind iedereen hier Sanne Vogel tof
Normaal vind iedereen het hier een vatsig wijf![]()
Dat je Sanne Vogel leuk vindt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey Fas wat ist
Hebben jullie mijn fobo rel nog gezien
Ja Smijntje had zogenaamd dingen over MASD gezegd, en ik wist niet dat ze met MASD lag te vozen, terwijl ik ook met haar voosdequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je Sanne Vogel leuk vindt.
Nee, MASD heeft alles verwijderd volgens mij.![]()
Smijntje die een hoer was?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja Smijntje had zogenaamd dingen over MASD gezegd, en ik wist niet dat ze met MASD lag te vozen, terwijl ik ook met haar voosde(hehe allemaal nep uiteraard
)
Bash topicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 Sanne Vogel wordt niet meer gebashed
2 Overal zijn bash-topics
Das een rickroll.... dat moet wel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigenlijk mag het niet, maar dit is zo'n tof nummer
Klik
Dan ga je toch naar ONZ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 Sanne Vogel wordt niet meer gebashed
2 Overal zijn bash-topics
Nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
Sanne Vogel![]()
[..]
Das een rickroll.... dat moet wel..
Ik ben overalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar ONZ.
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik zeg ook neit dat het slecht is
Ik heb haar nog nooit van dichtbij gezien/gerokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef Acinonyx het volgende:
Sanne Vogel stinkt !( zin in een relletje ?
)
Inderdaad stomme pannenkoek die hij is dan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, dat had je eens moeten doen hé. Dan had je gelijk ge-alt-f4'ed.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad stomme pannenkoek die hij is dan!
quote:
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik zeg ook neit dat het slecht is
*fapfapfap*quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.
inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als je maar op nummer 1 komt in de dagcijfers zodat je weer heerlijk kan klaarkomen.
Ik ga weer voor mijn 70e plek in de dagcijfers, daar krijg ik gewoon een natte droom van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft nou nog niemand dat nummer geluisterd?
Ik niet, ik luister 3FMquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft nou nog niemand dat nummer geluisterd?
Knoop jezelf eens opquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef gers het volgende:
hihi ik kan een stropdas knopen hihi
had niet gehoevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest dat nu in 2 posts, zielige stakker om op 1 te kunnen komen.
De vorige 10x heeft mamslief dat voor je gedaan?quote:
Ja, ik moet een blouse met sjaaltje plus schort om.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
voor mn werk moet ik sinds vandaag een sloof, een overhemd, een gilletje en een stropdas omEn ja, ik werk op de AGF-afdeling van een fucking supermarkt.
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aardappelen Groente & Fruit van de Plus in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
voor mn werk moet ik sinds vandaag een sloof, een overhemd, een gilletje en een stropdas omEn ja, ik werk op de AGF-afdeling van een fucking supermarkt.
100 posts in de klb is genoeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?
jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
De vorige 10x heeft mamslief dat voor je gedaan?
Je gaat morgen zeker naar school in pak of niet?
Ja. Vanaf ongeveer 100 posts sta je er inquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kom je in de dagcijfers, gewoon flink veel posten ?
Ga in FC den Bosch kleding dan, dat zal je vast mooi staan.quote:
70 is al genoeg op een doordeweekse dag (over het algemeen)quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Vanaf ongeveer 100 posts sta je er in
echt niet dat ik een 073 shirt aantrekquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga in FC den Bosch kleding dan, dat zal je vast mooi staan.
Dat is waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
70 is al genoeg op een doordeweekse dag (over het algemeen)
Ik hoefde gelukkig alleen maar een jasje aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik moet een blouse met sjaaltje plus schort om.
Och daar ben ik al lang en breed overheenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
100 posts in de klb is genoeg.
Rolph Lauren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik een groene polo (goede kwaliteitspolo trouwens)
kankerclubquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och daar ben ik al lang en breed overheen![]()
Wisten jullie trouwens dat Stanstorimans mijn kloon is ? Daar had ik destijds een topic mee geopent dat door velen Fok!kers werdt bestempeld als zeer onsmakelijk!!
Ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik mag lekker mijn eigen kleding aan doen op het werk
Ik gelukkig nu ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik mag lekker mijn eigen kleding aan doen op het werk
daarom zet je dat maar niet op internetquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Ik heb een kloon met de naam DutchTerrorist (maar dat mag niemand weten)
OH WACHT IK EDIT HET WEG!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
daarom zet je dat maar niet op internet
Wehe ik moet kleding aandoen als ik naar school ga, zeiden ze daarquote:
Ik sta er echt elke dag inquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
70 is al genoeg op een doordeweekse dag (over het algemeen)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik sta er echt elke dag in
En elke dag zeg ik weer tegen mezelf: Morgen niet!
Maar dan toch...
okquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh het volgende topic bevat een sanne vogel tt okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |