En terecht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Hoogstaande het volgende:
KLB ZVO
Dat wordt een ban en note en permban en factuur en uitzetting
Maar ik mag dat dat, ik ben een lieve Fok!ker.quote:
quote:
nou ze vallen me eigenlijk een beetje tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen ja!
20:45 volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hoe laat is eigenlijk Ajax?
En jij bent een Ajacied?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Srry De_Ananasquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De_Ananas vindt het vast niet goed als je kinderfoto's van hem plaatst.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hm vreemd, ik vind ze mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nou ze vallen me eigenlijk een beetje tegen
Dat ben ik heul niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij bent een Ajacied?_!
Je weet zelf.quote:
mwah opzich wel, alleen een zonnebankje kan ze wel gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm vreemd, ik vind ze mooi!
quote:
Werk je bij de AGF van de c1000/AH/Aldi/Jumbo/Euroknaller ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag 2 uur lang een vergadering gehad op m'n werk over de groente
AGF van de Plus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Werk je bij de AGF van de c1000/AH/Aldi/Jumbo/Euroknaller ofzo?
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten
Volgens mij waren het juist GAE fans die wegrendenquote:
Je kent het verhaal dus niet eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Volgens mij waren het juist GAE fans die wegrenden
Heb zelfs veel filmpjes gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je kent het verhaal dus niet eens
GAE met de kleine harde kern tegen het grote Ajax. Dat ze wegrenden oke, maar het ging om de stunt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb zelfs veel filmpjes gezien
Leuk voor GAE een keer, dat ze het tegen het grote Ajax op mogen nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
GAE met de kleine harde kern tegen het grote Ajax. Dat ze wegrenden oke, maar het ging om de stunt!
Second that. Heb je die foto van je eigen computer? Aangezien ik tinypic in de url ziequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fuxing fan van Kim
Die sekstape valt een beetje tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fuxing fan van Kim
Moah, swastika's zijn ook hindoestaanse tekens hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Florian_ het volgende:
Leuk. Zit in in de woonkamer gezellig de SC door te scrollen staat het vol met tieten en swastika's
Zo vaak spelen we niet tegen Ajax hé.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk voor GAE een keer, dat ze het tegen het grote Ajax op mogen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |