Ik hou je wel gezelschapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Zal wel rustig zijn hier hele week.. naja dan heb ik geen afleiding en kan ik veel voor school doen.
Afgelopen jaar was ik ziek tijdens carnaval, en die ploegen die door de stad lopen terwijl de winkelstraat bomvol staat, en jij aan het werk bent, isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Messenga houdt niet van carnaval? Of was dat sarcastisch?
En yay, ben ik tenminste niet alleen als jij er bent Ophelia. Jij en Nint gaan ook niet carnavallen?
Morgen alles open, zondag en maandag dicht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
is maandag en zaterdag alles gewoon open?
he fuck ik wou maandag snel naar een winkelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen alles open, zondag en maandag dicht.
quote:
Ik mag morgen, maar het zal wel rustig zijn, omdat het 's middags optocht isquote:
In Tilburg? De grote winkels zijn in ieder geval gewoon open, zondag is het officieel zelfs koopzondag, de grote AH is gewoon open bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
is maandag en zaterdag alles gewoon open?
vet dan komt het goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Tilburg? De grote winkels zijn in ieder geval gewoon open, zondag is het officieel zelfs koopzondag, de grote AH is gewoon open bijvoorbeeld.
kom je toevallig hier carnavallen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik mag morgen, maar het zal wel rustig zijn, omdat het 's middags optocht is
Nee, dan zou ik in mijn eentje moetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom je toevallig hier carnavallen?
Heb je je sinterklaas pak aan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef VoreG het volgende:
Mijn outfit is helemaal compleet. Ziet er echt vet uit!
Vanavond nog werken, komt allen langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |