acers-management maar op dit moment wederom gedetacheerd bij de BRWquote:
Dan ben ik het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
acers-management maar op dit moment wederom gedetacheerd bij de BRW
hmm donderdag naar nijkerk ....quote:
Dan weet je nu wat ik als kind altijd heb moeten voelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, mijn roodkapje outfit is klaar. Gisterenavond de laatste hand aangelegd door ons moeder.
Vanavond nog ff pijn lijden want mn haar wordt door mijn lieftallige vriendin tot vlechtjes verwerkt.
En als je van die krullen hebt als ik kon dat weleens pijnlijk zijn.
kindermishandeling als dat MOEST.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat ik als kind altijd heb moeten voelen.
hahahaha, jij en veel voor school .....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Zal wel rustig zijn hier hele week.. naja dan heb ik geen afleiding en kan ik veel voor school doen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Dude, ik kan echt wel veel doen voor school hoor en dat ga ik doen ook. Ga jij je nou maar bezuipen en achterlijk gedragen de komende paar dagen
.
Oh, wat ben je heerlijk doorzichtig en makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Dude, ik kan echt wel veel doen voor school hoor en dat ga ik doen ook. Ga jij je nou maar bezuipen en achterlijk gedragen de komende paar dagen
.
nee niet achterlijk,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
.
jij zegt hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, wat ben je heerlijk doorzichtig en makkelijk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, wat ben je heerlijk doorzichtig en makkelijk
Jah helemaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah wat erg zeg. Gaat helemaal goed komen met jullie, ik lees het al
. Gaan jullie elke avond?
begin om 13:00 tot 0:00 - 2:00quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat je dat volhoudt.. Hoelang ben je dan op? Meestal beginnen mensen 's middags al te tanken, iig voor zover ik weet, en dan tot diep in de nacht gaan ze door.. en dat 5 dagen lang
?
Vanavond voorproeven, morgenavond werken en dus op tijd naar bed, Zondag begin ik rond uur of half 12/ 12u tot halverwege de avond en Maandag de hele dag. En dan op dinsdagmorgen rond uur of 6 zit het er voor mij dit jaar. dus redelijk rustigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah wat erg zeg. Gaat helemaal goed komen met jullie, ik lees het al
. Gaan jullie elke avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |