abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66383754
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef toma het volgende:
Carnaval 2008?
Die 011 maakt het geheel nog vreemder. 011 is in Zeeland, en daar vieren ze geen carnaval.
pi_66384414
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou dat was dus wel grappig om in die optocht mee te lopen! Flink gelachen! Moest vandaag alleen wel gewoon weer werken, maar goed dat ging wel!

Zal zo eens wat foto's uploaden!
Ik zit net foto's te kijken. Ik ben echt complete delen kwijt van de optocht.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_66387801
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef theKiD het volgende:
Gisteren in de Extase. Kwam met dr vriend uit Leiden ( ) Eerste keer carnavallen, en meteen verkocht
[edit] De rechtse dus, die bakkebaard ben ik

[ afbeelding ]

Net in Hapert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij was gister vast 's middags nog niet in Extase....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66392809
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:05 schreef toma het volgende:
welke film gaat t worden?
We wilden naar Slumdog Millionaire, maar die was dus uitverkocht (hadden we niet aan gedacht ivm Carnaval). Maar toen is het Australia geworden. Wel toffe film. Behalve dat hij drie uur duurde .
pi_66393786
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

We wilden naar Slumdog Millionaire, maar die was dus uitverkocht (hadden we niet aan gedacht ivm Carnaval). Maar toen is het Australia geworden. Wel toffe film. Behalve dat hij drie uur duurde .
Oeh... wat een lijdensweg moet dat zijn geweest.
pi_66396985
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jij was gister vast 's middags nog niet in Extase....
Meteen na de optocht al mevrouw
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66398481
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

Meteen na de optocht al mevrouw
Volgens mij waren wij toen net weg!

Of je moet dit

zooitje voorbij hebben zien komen.... Dan waren we er nog wel!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66400969
Gelukkig is het voor mij weer voorbij. De optocht was wel erg extreem. Dat ga ik nog maanden horen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_66401232
ik was gister nog in extase
straks ga ik brabant verlaten om tussen de rivieren te carnavallen
het zal wel niks zijn want iedereen weet dat tussen de rivieren gewoon er boven is eigenlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66401735
Goeiemorgen.

Mijn zusje heeft een vriendje, d'r eerste, helemaal in de wolken natuurlijk. 't Is een oerlelijk jong maarja als ze 'm leuk vind, dan moet ze dat helemaal zelf weten. Maar verder is het echt een zak, hij houdt m'n zusje gewoon telkens weg bij d'r vriendinnen en moet d'r elke dag zien en hij belt en smst de hele dag.. echt zo claimerig :/.

Ze hebben nog geen maand en met valentijnsdag had ie d'r een hartjesketting met zijn naam erin gegraveerd gegeven, en toen vroeg ie of ze dat elke dag wou dragen. Godsakke tief een eind op kel .

En 't ergste is: mijn zusje ziet het niet -_-'.

Waaaarom krijgen mensen toch zo'n plaat voor hun kop als ze verlieft zijn .
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:19:44 #261
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66401832
Hoi!

Jemie, je treft het wel met de verliefde mensen om je heen
Maja, bij haar is het natuurlijk de bekende roze wolk en met name omdat het haar eerste vriendje is...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66402008
Kan wel zijn, maar het is reuze frustrerend. Mijn moeder vind het verschrikkelijk. En mijn zusje zit ook nog 's net in de pubertijd dus ze is zo opstandig als ik weet niet wat.

Hoe ze af en toe tekeer gaat tegen mijn vader en de dingen die ze zegt.. man, dat durf ik nu nog niet met m'n 20 tegen hem :/.
pi_66402074
vertel mij wat
mn beste vriendin heeft ook dr eerste echte vriend nu
heb dr letterlijk al maanden niet gezien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66402324
Hoe rot is dat.. *aai. Je beste vriendin nog wel. Heb je haar er al eens op aangesproken?
pi_66402509
Ja
altijd als we elkaar nu toch eens zien gaat ze van we zien elkaar zo weinig
en dan zeg ik ja dat komt niet door mij
en dan belooft ze beterschap
maar ik ben maar opgehouden met bellen en zo want ze neemt toch maar eens in de week op
als het uit gaat is ze van harte welkom terug en zo maar ik heb hier gewoon geen zin in
Al meer dan een jaar heb ik toch geprobeert contact te houden en zo maar ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66403596
Kan iemand mijn buurvrouw even uitleggen dat vakantie niet betekent dat je je kleuter twee dagen binnen houd. Ik word gek van het gebonk (rennen, springen, vallende meuk) en geroep en gebrul van moeder en dochter
pi_66404225
Terugbonken op de muur Ophelia . Dan snappen ze de hint wel.

En rhubarbje: echt balen. Je mist haar toch wel lijkt me, echt rot dat je niet tot haar door kan dringen. Zo heb ik ook een vriendin die dat ook heeft gehad.. ik was uiteindelijk de enige die er voor haar was toen het uitging en daar is ze wel blij mee. Ze heeft nu een nieuwe vriend en heeft beterschap beloofd, dus ik ben benieuwd .

Ze moet gewoon flink op d'r bek gaan en straks inzien dat ze veel mensen kwijt is geraakt door haar gedrag, maarja, leuk is anders .
pi_66405097
ja ik mis haar heel erg
met dr verjaardag was het (voor mij iig) ook heel duidelijk wat ze aan het doen was
van de tientallen mensen die ze uit had genodigd waren er maar 6...
dat moet toch een hint zijn maar ja
ze ziet het niet
en ik wil er toch voor haar blijven zijn want die vriend is voor geen meter te vertrouwen en ook nog agresief
en als hij haar dan zo overduidelijk van dr vrienden en zo aan het afsnijden is dan beginnen bij mij allerlei alarmbellen te rinkelen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66406100
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
vertel mij wat
Één van m'n beste vrienden heeft nu ongeveer zo'n 3 kwart jaar een vriendin. (Niet z'n eerste maar goed.....) Sinds hij iets met haar heeft is alles anders. Zijn vriendin is zo dominant dat ie nergens meer tijd voor vrij maakt. (kutwijf )

Maar het ergste van alles is dat die vriendin van hem een half jaar geleden zwanger is geraakt!! Ze zeggen tegen ons dat het een ongelukje is. Maar ze willen het wel heel graag houden. Wij weten wel beter want zij wilde heel graag een kindje en hij niet, toen is zij gestopt met de pil en heeft ze hem letterlijk en figuurlijk genaaid.

Nu gaan ze over een paar weken samen wonen in een klein frut-huisje terwijl ze beiden een baantje hebben als medewerker bij een bouwmarkt. (Bijna minimum-loon dus)
pi_66406138
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef styliste het volgende:
geslaagd voor mijn theorie examen!!

Gefeliciteerd

(voor de auto? brommer? motor? vliegtuig? helikopter? boot? spaceshuttle? ufo?)
pi_66406205
ik had zondag trouwens sjans met een homo in le clochard.
Dat vond ik heel eng
pi_66406650
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
vertel mij wat
Klinkt bekend. en wat jij doet, klaarstaan voor ALS het uitgaat, is tof! Ik was zelf ook ooit zo helemaal in de wolken van iemand en had niet door dat ik mijn vrienden verwaarloosde. Ik was maar wat blij dat ik niet in mijn eentje overbleef toen het uitraakte. Dat was voor mij een superwijze les
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66406657
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:21 schreef toma het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

(voor de auto? brommer? motor? vliegtuig? helikopter? boot? spaceshuttle? ufo?)
Tenks! Auto... die spaceshuttle mag ik volgend jaar misschien, ufo is een stapje verder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')