Goed hoor.... Manneke is nog lang zichzelf nie maar er zit iig wat meer leven in.quote:
toch niet geregeld met vervoer?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor.... Manneke is nog lang zichzelf nie maar er zit iig wat meer leven in.
Oudste twee gaan naar t Riddershof vanmiddag ( al wil mevrouw liever naar Loon op Zand)
En t Mickemonster wil eik alleen maar voor de tv hangen en optochten kijken.
Carnavalsmaandag hè..quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef PlungeStock het volgende:
Huh? Drogist en supermarkt zijn dicht?
Ik wil nog wat halen, maar iedereen hier is dicht..
het is carnaval?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef PlungeStock het volgende:
Hier (Roosendaal) zijn de supermarkten gewoon open, ook al is het carnavalquote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef PlungeStock het volgende:
anders ik wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:25 schreef theKiD het volgende:![]()
Damn! Wat heb ik het gisteren naar de zin gehad![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een neefje erbij trouwens. Babies
.
Ik ben net nog bij de AH, Etos en Blokker geweest...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef PlungeStock het volgende:
Maar in de vakanties zijn er soms wel minder kramen (hoewel ik er al een hele tijd niet geweest ben).quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef styliste het volgende:
klopt het dat op de markt op woensdag op de besterd heel veel stof te vinden is?
Waar is hier?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef PlungeStock het volgende:
Aan de Korvelseweg. Vanuit m'n paleis zie ik dat de Trekpleister en de vele kapperszaken dicht zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier (Korvel) was alles open.
Ah, ik ben net via de Trouwlaan gefietst dus ik heb dat niet gezien.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef PlungeStock het volgende:
[..]
Aan de Korvelseweg. Vanuit m'n paleis zie ik dat de Trekpleister en de vele kapperszaken dicht zijn.
Dat hangt nogal af van wat je van plan bentquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
3 beschuitjes
zou dat een goede bodem zijn voor vandaag?
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
3 beschuitjes
zou dat een goede bodem zijn voor vandaag?
Veel melk drinken. Dat verstevigd de maag wand waardoor je minder last van alcohol problemen krijgt. Dat is mij ooit verteldquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Zeker niet.. beschuit eet ik als ik kotsneigingen heb want dat is het enige wat ik dan binnen kan houden.. zit niks in.
Zou pasta klaarmaken voor je gaat carnavallen. Of een paar goeie boterhammen oid
.
Ik één keer; een liter rum op een lege maag (als in 12 uur eerder voor het laatste gegevten) is geen goed ideequote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit gekotst van drank dus dat scheelt
ik al te vaakquote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik één keer; een liter rum op een lege maag (als in 12 uur eerder voor het laatste gegeven) is geen goed idee
Ik was gisteren zat genoeg om je niet gezien te hebben bij de little devilquote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net ff wat slaap ingehaald.
Dadelijk taco's bunkeren en vanavond weer de kroeg in.
Toen had ik een pingwingpak aan. Lekker warm met een dikke jas eronderquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik was gisteren zat genoeg om je niet gezien te hebben bij de little devil
Vertel!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef styliste het volgende:
ik sta in de allerhande...
hij is mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net ff wat slaap ingehaald.
Dadelijk taco's bunkeren en vanavond weer de kroeg in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |