Ik denk spijker en kop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef jogy het volgende:
Alle drie natuurlijk. En amateurpsychologie van de koude grond..
Maar wat denk je, zal ik er ver naast zitten?
De penis neemt de vorm aan van een boomerang als een man in de schede penetreert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef appeltjesgroen het volgende:
[..]
ach schuldgevoel... meer een diep gat waarin ik terecht kom als de wegen van mijn minnaar en mij spreiden na een heerlijke avond. maar ja, dat gat wordt dan weer opgevuld door m'n vriend :-)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef Janstersons het volgende:
Nu snap ik waarom sommige mannen hun chickie ombrengen en terecht
Nou ja, ze had een hond, dus eenzaam was ze sowieso nooit geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben je in ieder geval niet meer alleen en eenzaam, TS.
Maar een hond, dat is toch anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef Registratiedienst het volgende:
Nou ja, ze had een hond, dus eenzaam was ze sowieso nooit geweest.
Potje pindakaas en ogen dicht. Hond doet het werk wel hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een hond, dat is toch anders.
En voor zo'n hond is dat ook niet leuk!
Britse richt hond af om haar seksueel te bevredigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een hond, dat is toch anders.
En voor zo'n hond is dat ook niet leuk!
Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef jogy het volgende:
Potje pindakaas en ogen dicht. Hond doet het werk wel hoor.
Zo'n hond denkt alleen maar 'PINDAKAAS MET HARING! LEKKER!' Nu maar hopen dat ie ook een keer gaat denken dat de clitoris en hondensnoepje is en begint te happen ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar leuk is anders.
Voor zo'n hond.
Godverdomme
Clitorisetende honden, blijkbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Robijn1961 het volgende:
Waar gaat dit allemaal over.................... ..................
Bah, ik had haar hond niet moeten noemen, lees ik. Animalsechs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo'n hond denkt alleen maar 'PINDAKAAS MET HARING! LEKKER!' Nu maar hopen dat ie ook een keer gaat denken dat de clitoris en hondensnoepje is en begint te happen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |