Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Sommige muizen van Logitech gebruiken Bluetooth om verbinding te maken mijn vraag was of je deze zelfde verbinding kon gebruiken om bestanden naar je telefoon te sturen / van je telefoon te ontvangen.
[ Bericht 58% gewijzigd door raaavi op 19-02-2009 16:31:15 ]
volgens mij is dat inderdaad geen bleutooth of je moet echt zoals u zegt een "bleutooth muis hebben"
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
klopt! dan zou je er bestanden met kunnen overzetten als het geod is of hij moet weer beveiligd zijn zou me niks verbazen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ik denk dat dat gewoon betekent dat die muis verbinding maakt met je pc door middel van bluetooth in plaats van met zo'n infrarood lampje. Ik betwijfel dat je iets met bestanden ermee kan doen.