Uhm... Dat geldt andersom niet?! Met mij batsen is nog geen garantie op een relatie, dat is meestal het eerste wat ik tegen dames zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had je moeten bedenken voor je eroverheen ging.
Daar heb je zakken voor die er over heen kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Oh ja en ze heeft een rare neus.
Ze pakt je terug omdat je slecht bent in bed of watquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Bonustip: geen seks hebben met je huisgenote.
Le-zen apenkop. Omdat ik geen brood zag in een relatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze pakt je terug omdat je slecht bent in bed of wat
Meestal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Uhm... Dat geldt andersom niet?! Met mij batsen is nog geen garantie op een relatie, dat is meestal het eerste wat ik tegen dames zeg.
Neh, we deden het meer dan 1x, dan moet je het toch wel gezegd hebben vind ik. Dus dat doe ik dan ook altijd netjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Meestal.
En deze keer was je dat natuurlijk 'vergeten' VUILE PLOERT! Ik hoop dat ze jou bij het oud papier gooit!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |