Die fotoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fucking verliefd op een paar pixels(bij huidig gebrek aan beter)
Boh gek, PK, met *** gaat het nooit meer wat worden
Ze is bekeerd tot de gereformeerde kerk![]()
![]()
Ik ben ook maar een assisent-scheidsrechterquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé een nepvoetbal fan gesignaleerd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ons team is omgedraaid. Zo grappig allemaal. Dinsdag ook bij een dyslectische vriend risken met wat mensen uit mijn voetbalteam. Zegt hij zo bij het uitspelen van een kaartje: "Voer 3 succesvolle ovaties uit over water"
Dus wij stonden zo allemaal op en begonnen voor hem te klappen
1,5 uur later kotste hij het risk bord onder. Kots won toen.
Post vergelijkbaar, niet geshopt, materiaal Heldenaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die fotohij fascineert me. Haar borsten zijn zo ontzettend gephotoshopped en daardoor heul vreemd.
Dat is een beetje niet de klootzak van de avond, maar zijn hulpje. Een assistent klootzak.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een assisent-scheidsrechter
GT, ik blijf lachen om jou UIquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef GasTurbine het volgende:
en om de mijne?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GT, ik blijf lachen om jou UI
Wel als je tegen turken moet vlaggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is een beetje niet de klootzak van de avond, maar zijn hulpje. Een assistent klootzak.
Nooit om moeten lachen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Post vergelijkbaar, niet geshopt, materiaal Heldenaar.
Wat een vooroordeelquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wel als je tegen turken moet vlaggen
Wij zitten altijd na de wedstrijd nog 2 uur in de kantine, daarna gaan we bij iemand anders verder. We gaan ook best vaak uit met ons team.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jullie doen zelfs dingen buiten het team, vorig jaar gingen we nog bier drinken na de wedstrijd. Dat is er nu ook niet meer bij
Dat is B. Ik vraag C.quote:
Turkiyemspör. Zat één Nederlander in, Arend. Kerel kwam al paar ik op me aflopen en vroeg wat ik voor Sinterklaas wilde hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een vooroordeelWij moesten vorige week tegen SC Enschede voetballen. Turkse trainer, allemaal turkse voetballers. 2 Nederlandse en een Assistent-Scheidsrechter die Nederlands was.
Alle Turkse voetballers beleefd enzo, niet zeiken of zeuren.
- De grens was zwaar pauper, vlaggen voor buitenspel bij ingooi enzo
- De Nederlandse kregen beiden geel, en 1 moest eigenlijk zelfs 2x rood krijgen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
Als je fan bent van iets groter:
[ afbeelding ]
Sowieso na de wedstrijd gezellig doordrinken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij zitten altijd na de wedstrijd nog 2 uur in de kantine, daarna gaan we bij iemand anders verder. We gaan ook best vaak uit met ons team.
Maar nu hebben we wat nieuwe sletjes erbij die van Rood Wit Selectie komen (7 A's) en wij zijn PVV A2 (2 A's) en die denken dat we hetzelfde niveau als hun selectie hebben, maar wij zien een bier team dat om gezelligheid gaat dus nu hebben we best vaak ruzie met hun![]()
Dat zijn hangers. Hangers zijn niet zo geyl.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
Als je fan bent van iets groter:
[ afbeelding ]
wanneer ben je er weder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu echt omkleden.
Tot vanavond sletjes.
Ik ken ook zat Nederlandse teams met alleen maar paupers erin hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Turkiyemspör. Zat één Nederlander in, Arend. Kerel kwam al paar ik op me aflopen en vroeg wat ik voor Sinterklaas wilde hebben.
Doegquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu echt omkleden.
Tot vanavond sletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |