quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:48 schreef gers het volgende:
fas![]()
morgen ga ik in me cv pak noar school
WIE?! C?@quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fucking verliefd op een paar pixels(bij huidig gebrek aan beter)
Boh gek, PK, met *** gaat het nooit meer wat worden
Ze is bekeerd tot de gereformeerde kerk![]()
![]()
Photoshopquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fucking verliefd op een paar pixels(bij huidig gebrek aan beter)
Boh gek, PK, met *** gaat het nooit meer wat worden
Ze is bekeerd tot de gereformeerde kerk![]()
![]()
Een uur vantevoren weggaan, ik ben meestal zelfs te laatquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Overigens heb ik om half8 training en ga ik nu omkleden zodat ik er om half 7 ben. Altijd roddelen over de nieuwe sukkels.![]()
![]()
Doei bp en GT
Ik moet wel toegeven dat haar rechtertepel hem even in de lucht een chilling zet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Photoshop, ik ben meer van het echte, ook al is dat misschien wat minder mooi
Groetjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Overigens heb ik om half8 training en ga ik nu omkleden zodat ik er om half 7 ben. Altijd roddelen over de nieuwe sukkels.![]()
![]()
Doei bp en GT
Ja, we gaan altijd van te voren nog 16en. Helemaal boemtingelingflexywiebel is dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een uur vantevoren weggaan, ik ben meestal zelfs te laat![]()
Doegg![]()
16en?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, we gaan altijd van te voren nog 16en. Helemaal boemtingelingflexywiebel is dat.
Zestienen ja.quote:
Ah, wij hebben niet zo gezellig team. Slechts 2/3 mensen zijn er die veel ouwehoerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, we gaan altijd van te voren nog 16en. Helemaal boemtingelingflexywiebel is dat.
Wie dat niet kent is een harteloze humorloze balloze loosloze klootzak.quote:
Volgens mij hebben we iets bereiktquote:
Google kent dat nietquote:
Tot dat jij weg bent, dan gebruik ik ze niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we iets bereikt
Bij ons hebben we zo'n pipo die zichzelf helemaal gangster voelt. Maar hij doet wel gewoon aardig tegen ons, zo legt hij ook uit wat voor films hij tof vind enzo. Snakes on a Plane enzo..quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, wij hebben niet zo gezellig team. Slechts 2/3 mensen zijn er die veel ouwehoeren
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, wij hebben niet zo gezellig team. Slechts 2/3 mensen zijn er die veel ouwehoeren
Google is niet sportief.quote:
Bazenfilm jwt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bij ons hebben we zo'n pipo die zichzelf helemaal gangster voelt. Maar hij doet wel gewoon aardig tegen ons, zo legt hij ook uit wat voor films hij tof vind enzo. Snakes on a Plane enzo..![]()
Hé een nepvoetbal fan gesignaleerd.quote:
Op school hebben wij iemand die vroeger een bril droeg, vesten van intersport en wibra enzulks droeg. Maar nu is het een rokende gangster met de broek letterlijk ( ! ) op het bovenbeen, stoere gangsterpraat enzo erbijquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bij ons hebben we zo'n pipo die zichzelf helemaal gangster voelt. Maar hij doet wel gewoon aardig tegen ons, zo legt hij ook uit wat voor films hij tof vind enzo. Snakes on a Plane enzo..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |