Moest 916 zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:04 schreef Florian_ het volgende:
Oh, het nummer is verkeerd volgens mij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik google op haar naam, en ik kom uit op de photobucket van BobbyBziek.
Neger!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is je sterrenbeeld liefje?
Hoe doe je die p op z'n kop?quote:
okee, en nu?quote:
Mwoah misschien jij niets, maar je magazine wel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Adelante het volgende:
Wat heb ik nou weer met sterrenbeelden te doen?
Goede !quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn 1500e post
Jaquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eng he, maar ik ben bij je
Pwned ! Ik hoef voorlopig niet te kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
10.011 posts
Ik heb mijn jubileum gemist!![]()
Paaskonijn natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met carnaval moet worden![]()
Ik heb al mijn jubliea gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
10.011 posts
Nee, maar ik kom je nog wel een keer meeten !quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
kom je gezellig hier carnavallen?
Let me see ! Ik ga als The Big Lebowskiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor volgend jaar weet ik het al wel though.
Ik heb mijn 20.000 posts mijlpaal gemist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Florian_ het volgende:
10.011 posts
Ik heb jou gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al mijn jubliea gemist
Vind maar een pak voor me.quote:
quote:
Hihi je komt naar Helmondquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom je nog wel een keer meeten !
[..]
Let me see ! Ik ga als The Big LebowskiNah, ongeveer dan
Waar kan ik die kopen?quote:
Hahaha ik zou me dood schrikkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arnavalskostuum.html
hahahaha
Dierenspeciaalzaak.quote:
We komen elkaar wel tegemoetquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hihi je komt naar Helmond![]()
![]()
En volgend jaar word ik rups die zo uit een appel steekt met zijn hoofd [ afbeelding ]
quote:
Leuk kostuum tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik zou me dood schrikken![]()
Dan heb je lefquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
hahahaha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
hahahaha
die is moooi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
hahahaha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We komen elkaar wel tegemoet
quote:
Waarom die PIquote:
Collectie doet het niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan hem huren bij: http://www.luzakostuumverhuur.nl/
Collectie -> Paashazen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom die PIJe wil me wel een keer zien
Wel bij mijquote:
Ik kom wel bij jou voordat je mijn achterstandswijk zietquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel bij mij
[..]
Ik kom wel bij jou voordat je mijn achterstandswijk ziet
Je moet poepen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
Oh, brb.
Keeley Hazell komt de kamer binnenlopen en wilt aan m'n penis zuigen [ afbeelding ]
Zorg dat je Taksi of Fristi in huis hebtquote:
Pics?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
Oh, brb.
Keeley Hazell komt de kamer binnenlopen en wilt aan m'n penis zuigen [ afbeelding ]
FRISTIquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zorg dat je Taksi of Fristi in huis hebt![]()
[..]
Pics?
Ik heb zelfs met mijn vader Fristi met Whisky gedronkenquote:
Ho, wacht, ho, hé, je bedoelt IN mijn huis?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zorg dat je Taksi of Fristi in huis hebt![]()
[..]
Pics?
Of een plaatselijke café, dat is beter eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ho, wacht, ho, hé, je bedoelt IN mijn huis?
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of een plaatselijke café, dat is beter eigenlijk
Fristi met whiskyquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met mijn vader Fristi met Whisky gedronkenwas niet zo heel lekker
Ja, ik dronk vet vaak Fristi. Ik dacht, als ik dat nou met whisky doe, kan ik het ook tijdens uitgaan drinkenquote:
Doe mij maar een Whiskey Friskey!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik dronk vet vaak Fristi. Ik dacht, als ik dat nou met whisky doe, kan ik het ook tijdens uitgaan drinken
Klonk goed hequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe mij maar een Whiskey Friskey!
Ja, dat zei ik net hardop toen ik wou kijken hoe baas het klonk als je dat zou bestellen
Zou ik het somber inzienquote:Sulejmani begint op de bank
De middag editie van het Parool meldt vandaag dat Sulejmani vandaag voor het eerst in tijden niet in de basis begint bij Ajax. De Amsterdammers spelen vanavond in de UEFA Cup tegen het Italiaanse Fiorentina.
Leonardo krijgt wel vertrouwen van Van Basten die vanavond begint met vier middenvelders waar door er geen plek is voor Sulejmani. De aanval zal bestaan uit Suarez en Leonardo.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Olegeur, Vermaelen, Schilder; Anita, Sarpong, Lindgren, Emanuelson; Suarez en Leonardo.
Ja.quote:
3-0.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zou ik het somber inzien?
Ik denk 2-2quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik weiger dat te denken. 1-1
totaal niet, die gast presteert op het moment niks. Vind het wel raar gister hoorde ik nog dat er een plekje voor Silva was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om Sulejmani, maar meer om Oleguer en het extreem jonge middenveldquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
totaal niet, die gast presteert op het moment niks. Vind het wel raar gister hoorde ik nog dat er een plekje voor Silva was.
Anita? ER STAAT EEN VROUW IN DE BASIS WHAHAHA!!!1quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |