Bij de kassa kan je dingen verwijderen. Niet vergeten om dan even opnieuw te laten berekenen want anders rekent hij hem alsnog gewoon mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje, ik ben bezig op EDMHoe haal je iets weer uit je shoppinbag?
Thanks!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de kassa kan je dingen verwijderen. Niet vergeten om dan even opnieuw te laten berekenen want anders rekent hij hem alsnog gewoon mee.
Om nog even terug te komen op bovenstaande:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef heaven7 het volgende:
Welke kwast van EDM is het grootste om lekker poeder mee op je gezicht te mikken? Zo groot mogelijk wil ik em
Oh, ik ga sowieso bij coastalscents bestellen, dus wie een goedkoop palette van ebay wilt, moet 'm zelf maar bestellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Burdie het volgende:
Ik wil wel bestellen, maar heb dit weekend waarschijnlijk weinig/geen tijd.
Stuur me anders even een PM als je interesse hebt, dan maak ik eerst even een inventarisatie.
88 Piece Makeup Palettequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik ga sowieso bij coastalscents bestellen, dus wie een goedkoop palette van ebay wilt, moet 'm zelf maar bestellen.
Zoals je het zo beschrijft kan ik nooit ( of iemand anders hier ) zeggen hoe jij je moet opmakenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:14 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Wie kan me helpen met tips over het aanbrengen van donkere oogschaduw, bijvoorbeeld zwart of donkerbruin. Mijn oogleden zijn vrij klein. Hoe kan ik het zo aanbrengen dat het een beetje mooi zit? Help!
Oh! Helaas woon ik dus niet in NLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op bovenstaande:
Vanmiddag heb ik bij de Douglas de grootste poederkwast gezien die er bestaat. Serieus, dat ding was HUGE.
En betaalbaar, volgens mij was 'ie 13 euro!.
Ik heb 'm zelf niet gekocht (want ik krijg komende dinsdag mijn foudraal (=vakterm voor kwastenset) en wil eerst even kijken wat daar allemaal in zit, maar anders ga ik 'm op zeker zelf ook halen
. Wat een mega ding
).
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oh! Helaas woon ik dus niet in NLMaar was ie ook lekker zacht?
Lijntje tekenen met lippotlood, lippen inkleuren met lippotlood, daarna met een kwastje de lipstick erover aanbrengen. Afhappen op een tissue, evt. nog een keer lipstick aanbrengen en daarna evt. een mooie gloss erover doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb gister een hele gave rode lippenstift van MAC gekocht, alleen heeft iemand tips om je lippen zo netjes mogelijk te stiften? Op de site van MAC had ik wel een filmpje gezien maar die hadden zoveel poeders, kwastjes en spulletjes dat ik niet echt heb gezien hoe je simpel maar mooi kan stiften.
Lady Bugquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lijntje tekenen met lippotlood, lippen inkleuren met lippotlood, daarna met een kwastje de lipstick erover aanbrengen. Afhappen op een tissue, evt. nog een keer lipstick aanbrengen en daarna evt. een mooie gloss erover doen.
Welke lipstick heb je gekocht?.
Hehe, ja ik vertrouwde je, en de rest van de honderdduizend lovende reacties op internet, niet helemaal. Donderdagochtend rond een uur of 8 oogschaduw (van EDM) opgedaan met dat spul eronder, onderwijl geen seconde in de spiegel gekeken en 's avonds om 11 uur toen ik thuis kwam zat het er NOG. Een piepklein beetje in de lijntjes, maar niet dat mijn ooglid leeg was en alles in het lijntje zat. Echt super!quote:
Dan heb ik geen interessequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik ga sowieso bij coastalscents bestellen, dus wie een goedkoop palette van ebay wilt, moet 'm zelf maar bestellen.
ik wil ook!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik geen interesse. Ik bestel hem zelf wel via Ebay.
het proefpakketje was waarschijnlijk gemarkeerd als gift.. dan is het zo door de douane. Je echte bestelling is waarschijnlijk gewoon gemarkeerd als koopwaar en dat moet ingeklaard worden. Dat kan heel snel gaan maar kan ook heel lang duren... helaas...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hehe, ja ik vertrouwde je, en de rest van de honderdduizend lovende reacties op internet, niet helemaal. Donderdagochtend rond een uur of 8 oogschaduw (van EDM) opgedaan met dat spul eronder, onderwijl geen seconde in de spiegel gekeken en 's avonds om 11 uur toen ik thuis kwam zat het er NOG. Een piepklein beetje in de lijntjes, maar niet dat mijn ooglid leeg was en alles in het lijntje zat. Echt super!
EDM was zo snel met hun proefpakket, nu heb ik echt besteld en duurt het enorm lang. Beetje jammer. Terwijl ik twee dagen later ook iets uit Amerika heb laten komen en dat was er vandaag. Jammer
Omdat ik meer mensen hier enthousiast over heb gehoord. Dit merk is dus te krijgen bij de Sephora's die in bepaalde V&D vestigingen zitten. Ik was in Utrecht en ik heb het even op m'n hand getest, ondanks dat het er als concealer uitziet transformeert het naar transparant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mag ik even melden hoe geweldig die oogschaduwbasis van Too Faced is? Nee, ik geloofde er niet in, maar het is écht goed spul!
waar te koop/kosten etc. ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
oh die heb ik ook, werkt goed, maar vind hem verder niet mega speciaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh hij werkt bij mij echt super.
Ik heb m gewoon bij de kruidvat gekocht voor 13.50 (was in de aanbieding normaal is hij 15 euro)
Mijn wimpers zijn zonder klonten goed gekruld. En dat lukt me niet vaak!
Ik zal morgen een fotootje maken!
Er zitten best veel mascara's bij die ik ook geprobeerd hebquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Derde/Vijfde van boven heb ikZoooo'n goede!
Had ik een paar bladzijdes geleden al gemeld. Hij bevalt mij ook super goed, doet bij mij niet onder voor diorshow.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
Die is bij mij ook al jarenlang favoriet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Derde/Vijfde van boven heb ikZoooo'n goede!
Ik haal alleen mijn waterproof mascara met vaseline eraf. Als ik gewone mascara draag gebruik ik een reinigsmelk en smeer ik daarna een beetje vaseline op mijn wimpers.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef Keroppi het volgende:
Ik hobbel er misschien een beetje achteraan, maar ik 1 van de vorige topicreeksen ging het geloof ik over vaseline en wimpers. Wat was nou de truc? Om voor het slapen wat vaseline op je wimpers te smeren? Of om het als remover te gebruiken? En komt die vette troep dan 's nachts niet in je ogen terecht?
(Oh had vandaag dus voor het eerst m'n Bourjois Liner-effect mascara op en kreeg al een compliment van een vriendinnetje die het er zo mooi uit vond zien!)
Jeetje wat een foto's op die site (van dat "model" dan hè):Xquote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ladies! Het palette dat sommige meiden willen, is vrij goedkoop hier te bestellen: http://www.zoeva-shop.de/
Wie mee wil doen met een grouporder: pm mij wat je van deze site wilt hebben!
Als ik 't binnen heb, kan ik het je opsturen, of je kunt het op komen halen in Leusden, Amersfoort of Utrecht.
Dat komt vast doordat ze duits isquote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jeetje wat een foto's op die site (van dat "model" dan hè):X
Kosten ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Iemand nog behoefte aan een puff jar met finishing powder en een puff jar met medium bronzer van everyday minerals? EDM is niet zo creatief met hun gifts...
Kun je me fototje sturen van de kleuren enzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verzendkosten wat mij betreft, het was toch gratis. Moet wel in een doosje.
Je wimpers worden er dikker van en glanzender zegt menquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik hobbel een eind mee, waar is vaseline op je wimpers goed voor?
Euh, euh, ik ben niet zo'n heel groot talent op het gebied van foto's. Ze staan op EDM onder face. En dan is het de natural reflections medium bronzer en de start to finish rice powder sunlight.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun je me fototje sturen van de kleuren enzo?
Pm!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Euh, euh, ik ben niet zo'n heel groot talent op het gebied van foto's. Ze staan op EDM onder face. En dan is het de natural reflections medium bronzer en de start to finish rice powder sunlight.
Wat een mooie koffer Birdie![]()
Wat is dat? en waar kan ik dat kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Assiej het volgende:
too faced shadow insurance of urban decay primer potion gebruiken
Als ik even de too faced shadow insurance neem ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Frosting het volgende:
[..]
Wat is dat? en waar kan ik dat kopen?
In Utrecht en Den Haag zitten ze ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Assiej het volgende:
Je kunt het kopen bij sephora.com
de Sephora zit gevestigd in de V&D in sommige plaatsen, Rotterdam weet ik zo uit mijn hoofd en Groningen.
Het kost rond de 14/15 euro.. en het gaat lang mee!!
Ohja utrecht ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Utrecht en Den Haag zitten ze ook.
Heb jij ook foto's van jouw visagie spulletjes (voor je opleiding)? En hoe bevalt het tot nog toe?
Ooooh, wij gaan echt razend snel! Veel theorie, veel oefenen, de lessen zitten propvol.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ohja utrecht ookduh.. daar komt mijne vandaan! *domme as*
Ik heb alleen men A spullen ( heeel anders dan dat van jou ) (B/C moet ik nog krijgen maar dat krijg ik pas wanneer ik dat doe )
Ik zal morgen foto's maken!
Het bevalt goed alleen het gaat wat slomer dan bij dat van jou, wij leren ook veel uit het boek enzo
En hoe is ie bij jou? Wat heb je tot nu toe allemaal geleerd?
Eerste les hebben we vooral beetje verprutst aan het voorstellen enzo en kletsen en beetje klasikaal over gezichtsvormenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooooh, wij gaan echt razend snel! Veel theorie, veel oefenen, de lessen zitten propvol.
Ik heb tot nu toe geleerd om basis make-up aan te brengen: reinigen van de huid, underbase aanbrengen, concealer aanbrengen, correcties in het gelaat aanbrengen, highlighter aanbrengen en foundation aanbrengen. Ook hebben we een begin gemaakt met een smokey-eyes techniek. Qua theorie hebben we geleerd hoe kleuren werken, hoe gezichtsvormen werken... Het gaat zooo rap allemaal!
We gaan ook twee stages doen binnenkort, en misschien nog een aanvullende workshop in parijsen ik heb al twee opdrachten staan! Ik krijg ook steeds complimenten van de docent dat ik zo'n goede techniek heb. Sja, ik doe eigenlijk gewoon maar wat
!
Wat heb jij allemaal geleerd tot nog toe? Heb je ook pas twee lessen gehad? Het voelt echt als veel meer lessen (maar je bent er doordeweeks ook veel mee bezig natuurlijk).
Ben benieuwd naar jouw materialen!
In Leidschendam zijn ze er een aan het bouwen, dus dan zullen er wel meer iets kleinere v&d's volgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Utrecht en Den Haag zitten ze ook.
Daar is een cursus voorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:04 schreef Niara het volgende:
wow, mooi koffertje@ of eigenlijk, koffer ;p
En gaaf dat jullie echt zo'n opleiding volgen o.o
Ik zou graag eens een cursus willen doen, maar daar ben ik veel te onervaren voor x.x
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:29 schreef Burdie het volgende:
Visagiekoffer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foudraal:
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Burdie het volgende:
Yeah, ik had een bestelling geplaats bij E.L.F (eyeslipsface.com) en die kwam vandaag binnen:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?
Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Burdie het volgende:
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteld. (zitten dit keer ook een paar cadeautjes bij)
Maar goed, zo moet het:
- vul je winkelmandje
- klik op 'checkout'
- klik onderaan het winkelmandje op "proceed with paypal"
daarna wijst het zich vanzelf.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Sorrymaar hun producten bevallen jou dus goed? Het is zo goedkoop, dat ik zo'n gemengd wantrouwig-hebberig gevoel krijg
Het lukt me echt nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Burdie het volgende:
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteld. (zitten dit keer ook een paar cadeautjes bij)
Maar goed, zo moet het:
- vul je winkelmandje
- klik op 'checkout'
- klik onderaan het winkelmandje op "proceed with paypal"
daarna wijst het zich vanzelf.
Echt heel raar, mijn vorige bestelling heb ik geplaatst op www.eyeslipsface.com maar ik zie dat de bevestigingsmail van de co.uk komt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Dipkip het volgende:
Ho wacht, welke link gebruik jij precies? Op de .com site staat:
'We currently only ship to the US (including Puerto Rico, Alaska and Hawaii) and Canada. We do ship to APO addresses. For the UK please visit us at http://www.eyeslipsface.co.uk/ for Australia please visit us at http://www.eyeslipsface.com.au/'
Wat vreemd zeg... Het scheelt ook nogal veel in prijzenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Burdie het volgende:
Echt heel raar, mijn vorige bestelling heb ik geplaatst op www.eyeslipsface.com maar ik zie dat de bevestigingsmail van de co.uk komt!
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg... Het scheelt ook nogal veel in prijzenwaar ik op de .com 24 dollar kwijt was voor mn bestelling incl. verzenden is het op .co.uk ineens 37 pond. Dat is dus ongeveer twee keer zo duur...
oh! en mijne soms niet ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Burdie, jouw make-upkoffer ziet er echt jaloersmakend uit!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:
Aaaah, nice As! Dat lijkt me ook een heel fijn merk om mee te werken!
Mooi.
Wij moeten ook zelf mengen, vind ik eigenlijk wel fijn werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:58 schreef Assiej het volgende:
[..]thanks!
Yes! is het opzich ook wel alleen je moet leren kleuren mengen en dat valt me op dat jij dat minder hebt, jij hebt zeg maar al de "naturel" kleuren die ik weer niet heb!
Kom we gaan elkaar de dingetjes leren die de een wel leert en de ander niethahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |