Omdat ik meer mensen hier enthousiast over heb gehoord. Dit merk is dus te krijgen bij de Sephora's die in bepaalde V&D vestigingen zitten. Ik was in Utrecht en ik heb het even op m'n hand getest, ondanks dat het er als concealer uitziet transformeert het naar transparant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mag ik even melden hoe geweldig die oogschaduwbasis van Too Faced is? Nee, ik geloofde er niet in, maar het is écht goed spul!
waar te koop/kosten etc. ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
oh die heb ik ook, werkt goed, maar vind hem verder niet mega speciaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh hij werkt bij mij echt super.
Ik heb m gewoon bij de kruidvat gekocht voor 13.50 (was in de aanbieding normaal is hij 15 euro)
Mijn wimpers zijn zonder klonten goed gekruld. En dat lukt me niet vaak!
Ik zal morgen een fotootje maken!
Er zitten best veel mascara's bij die ik ook geprobeerd hebquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Derde/Vijfde van boven heb ikZoooo'n goede!
Had ik een paar bladzijdes geleden al gemeld. Hij bevalt mij ook super goed, doet bij mij niet onder voor diorshow.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe held:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt echt super goed!
Die is bij mij ook al jarenlang favoriet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Derde/Vijfde van boven heb ikZoooo'n goede!
Ik haal alleen mijn waterproof mascara met vaseline eraf. Als ik gewone mascara draag gebruik ik een reinigsmelk en smeer ik daarna een beetje vaseline op mijn wimpers.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef Keroppi het volgende:
Ik hobbel er misschien een beetje achteraan, maar ik 1 van de vorige topicreeksen ging het geloof ik over vaseline en wimpers. Wat was nou de truc? Om voor het slapen wat vaseline op je wimpers te smeren? Of om het als remover te gebruiken? En komt die vette troep dan 's nachts niet in je ogen terecht?
(Oh had vandaag dus voor het eerst m'n Bourjois Liner-effect mascara op en kreeg al een compliment van een vriendinnetje die het er zo mooi uit vond zien!)
Jeetje wat een foto's op die site (van dat "model" dan hè):Xquote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ladies! Het palette dat sommige meiden willen, is vrij goedkoop hier te bestellen: http://www.zoeva-shop.de/
Wie mee wil doen met een grouporder: pm mij wat je van deze site wilt hebben!
Als ik 't binnen heb, kan ik het je opsturen, of je kunt het op komen halen in Leusden, Amersfoort of Utrecht.
Dat komt vast doordat ze duits isquote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jeetje wat een foto's op die site (van dat "model" dan hè):X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |