Heel dat dorp staat op zijn kop de komende dagen. Ik mag hopen dat als ik woensdga weer op de zaak kom, de ruiten er nog in zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef ktnxbye het volgende:
Gaan bedrijven echt dicht voor dit ordinaire zuipfeest?
Ik vind het ook gewoon een feestdag. Carnaval is mijn religie dus als er vrij komt voor het suikerfeest, dan zou dat zeker moeten voor carnaval! Carnaval is immers een katholiek feest, en dat is een stuk dichterbij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef ktnxbye het volgende:
Driekwart van Brabant ligt op z'n gat de komende dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef ktnxbye het volgende:
geen wonder dat het zuiden de eerste klappen van de recessie voelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Driekwart van Brabant ligt op z'n gat de komende dagen.
In Oeteldonk wordt niet ge-alaaft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen wonder dat het zuiden de eerste klappen van de recessie voelen.
Werken moet je in deze barre tijden. en niet maar een beetje lomp gaan alaaven
Eerste wat ik ook dachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen wonder dat het zuiden de eerste klappen van de recessie voelen.
Werken moet je in deze barre tijden. en niet maar een beetje lomp gaan alaaven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:36 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een feestdag. Carnaval is mijn religie dus als er vrij komt voor het suikerfeest, dan zou dat zeker moeten voor carnaval! Carnaval is immers een katholiek feest, en dat is een stuk dichterbij.
waar nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In Oeteldonk wordt niet ge-alaaft.
*zucht* waarom denkt iedereen gelijk dat ik ga zuipen? Misschien zaterdagavond een pilsje maar verder interesseert die hele Carnaval mij niks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef karr-1 het volgende:
Carnaval een nationale feestdag noemen![]()
Ik denk dat je nog blij mag zijn dat je maar 1 dag hoeft in te leveren, bij mij was je er niet mee weg gekomen. Jij wil vrij om te zuipen? Dan doe je dat maar lekker voor eigen rekening.
Je zou bv ook in een ander filiaal aan de slag kunnen? En ja, als het hoofdkantoor dat wil dan heb je die dagen maar op te nemen. Ik ben tussen Kerst en Oud & Nieuw ook verplicht vrij, terwijl ik dat misschien helemaal niet wil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
*zucht* waarom denkt iedereen gelijk dat ik ga zuipen? Misschien zaterdagavond een pilsje maar verder interesseert die hele Carnaval mij niks.
Mijn vraag blijft: Van het hoofdkantoor moet die winkel dicht. Ik wil werken maar kan dat dus nu niet.
En dan? Moet ik maar vrije dagen opnemen omdat hoofdkantoor die winkel dicht wil? Da's toch ook niet eerlijk?
hahaha daar heb je karr-spuit 11 ook weer. Ik zou er nog steeds een op jouw drinken en omdat je zo vol houdt zal ik dat vanaf vanavond iedere dag doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef karr-1 het volgende:
Carnaval een nationale feestdag noemen![]()
Ik denk dat je nog blij mag zijn dat je maar 1 dag hoeft in te leveren, bij mij was je er niet mee weg gekomen. Jij wil vrij om te zuipen? Dan doe je dat maar lekker voor eigen rekening.
Uhm ja, volgens mij gata het bij de meeste bedrijven zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
*zucht* waarom denkt iedereen gelijk dat ik ga zuipen? Misschien zaterdagavond een pilsje maar verder interesseert die hele Carnaval mij niks.
Mijn vraag blijft: Van het hoofdkantoor moet die winkel dicht. Ik wil werken maar kan dat dus nu niet.
En dan? Moet ik maar vrije dagen opnemen omdat hoofdkantoor die winkel dicht wil? Da's toch ook niet eerlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |