Niet al ken ik die drama verhalen wel van dichtbij (en dat 3x meegemaakt)quote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef texelonia het volgende:
Voor degenen die het geslacht (willen) weten trouwens, in hoeverre houden jullie er rekening mee dat het bij geboorte toch fout blijkt te zijn?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, ik zou wel willen, maar deze link werkt absoluut niet. Het moet op z'n minst beginnen met http:// Soms kan ik nog wel wat verzinnen aan de hand van stukjes in de link, maar ik zie hier niets dat enigszins herkenbaar is als linkje naar een ticker.
Slik je toevallig die zwanger vitamine pillen van de etos met visolie? Daar had ik dat ook de hele tijd van. Vond het zo ranzig....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef martine1984 het volgende:
Moet de laaste tijd vaak boeren, en dan is het net of ik makreel heb gegeten... hebben jullie dit ook?
ah lekker van me....sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ga ik ook nog even in de herhaling Karin.
Ik kan met dit linkje niks:
[..]
Ik ben blij dat jij het snapt, ik weet niet eens wat een widget is!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
Karin, een widget kan niet in je link. Dan zou je een plaatje krijgen en dat gaat niet.
Je moet gewoon een linkje hebben. Staat die er niet bij? PM me anders even dan kan ik kijken of ik je kan helpen zoeken. Of misschien anders een andere ticker kiezen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Noli. het volgende:
Ik had vandaag een vlaag van nesteldrang ofzo.
Aangezien ik normaal echt niet zo'n poetser ben heb ik er even dankbaar misbruik van gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |