Bjorn loopt/kruipt er ook altijd wel rond..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
Verwachten jullie nog PSVers op het Statumseind? Vd Leegte was een fervent carnavalsvierder herinner ik me nog
Lucius liep er destijds ook rond in de middag voor PSV - Arsenalquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
Verwachten jullie nog PSVers op het Statumseind? Vd Leegte was een fervent carnavalsvierder herinner ik me nog
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef rubbereend het volgende:in de polonaise naar de titel
[..]
Lucius liep er destijds ook rond in de middag voor PSV - Arsenal
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef GustavFTW het volgende:
Carnaval.. Ik ben geboren en getogen in Brabant maar moet er niks van hebben.
Respect nog voor Cultheld trouwens, die zag al in zijn Den Haag periode dat hij veel potentie had. Ik zag het echter totaal niet in hem zitten toen, ben toch wel verbaasd hoe die zich ontwikkeld heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer dat die Elia niet haalbaar is. Vind het echt een briljante speler
Die speelde toen al bij Feyenoord hoor, niet dat ie de middag voor de wedstrijd aan het zuipen was.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff wat zit ik och met jaloezie naar Twente te kijken die dus wél netjes overeind blijven in Marseille
Tja, kwaliteitsverschil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff wat zit ik och met jaloezie naar Twente te kijken die dus wél netjes overeind blijven in Marseille
Dat jullie nog zo'n grappen durven te maken na al die seizoenen waar PSV praktisch alle punten voor Nederland binnenhaaldequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
Wel triest van de NOS dat ze PSV helemaal niet hebben laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |