TARA dacht al dat dat juist is. Maizena, heb jij het verlossende woord?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef JufMariska het volgende:
Pijpstraat?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef JufMariska het volgende:
Pijpstraat?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef Maizena het volgende:
Een foto van rond 1900.
Je kijkt richting een 'diep'
Kort straatje...
Ja...sorry...dat is helemaal goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
TARA dacht al dat dat juist is. Maizena, heb jij het verlossende woord?
Dat klopt!quote:
helemaal goedquote:
Ja hoor, ook weer goed...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:44 schreef JufMariska het volgende:
Apoortenmolendrift - Westerhavenstraat als ik het goed heb
Ja hoor, helemaal juistquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef JufMariska het volgende:
Mooi Amsterdamse-Schoolgebouw! Heet dit de Heesterpoort?
Helemaal goed...quote:
En zo lekker om de hoek bij jouw geveltjequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:04 schreef JufMariska het volgende:
Butjesstraat! Van de week toevallig doorheen gewandeld
Helemaal goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hereweg en Rabenhauptstraat
Daar heb ik gewoond, 2 huizen verder aan de rechterkant van de foto
Ik dacht al wat bekend , heb er nog gewoond .... Maar ik herkende het Fongersgebouw niet op de achtergrondquote:Op maandag 9 maart 2009 11:27 schreef JufMariska het volgende:
Volgens mij heb ik 'm: Tweede Willemsstraat?
En die is het wel!quote:
Klopt inderdaad (Juf had de hele dag cursus, vandaar het late antwoord)quote:
Ik heb hm ook nog nooit gezien in het echt hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef laforest het volgende:
Dat moet nieuw zijn want die straat heb ik nog nooit gezien
Juistquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef JufMariska het volgende:
Zo, ook even naar je foto gekeken. Is volgens mij in Kostverloren.. Eh.. Rembrandt van Rijnstraat?
ik heb 3 jaar in die straat gewoond!!!!quote:
Oww ok, ik ben in 2006 naar Ierland verhuisdquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef JufMariska het volgende:
Maar toen zag het er nog niet zo uit toch? Deze huizen zijn in 07 gebouwd..
Preciesquote:
Da's het juiste speeltuintjequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef maok het volgende:
@ laforest, het is niet de bedoeling om meerdere straten na elkaar te raden. Je mag wel een nieuwe post plaatsen waarin je meldt dat je toch een ander antwoord geeft. (en je eerste antwoord dus niet meer geldt).
Jepquote:
Geen dank, maar deze is echt na mijn tijd, 1985 vertrokken ut stadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef JufMariska het volgende:
Dankzij de hint van Chufi, toen herkende ik 't ineens
Next:
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:
Maar dat klopt nietquote:Ik gok Noorderspoorsingel
Nee, maar je zit in de buurtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JufMariska het volgende:
Een van de zijstraten van de Moesstraat. Maar welke..? Gokje: Tuinbouwstraat?
Bingo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef maok het volgende:
Koolstraat
Klopt inderdaad:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:29 schreef Brentmeister het volgende:
Beijumerweg met de Grevingaheerd op de achtergrond.
Het is wel de bedoeling dat je, als je het goed hebt, ook een nieuw plaatje plaatst...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:29 schreef Brentmeister het volgende:
Beijumerweg met de Grevingaheerd op de achtergrond.
Goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef JufMariska het volgende:
Is het de Van Goghstraat?
Na even zoeken....quote:
Klopt inderdaad, bij de Piccardthofplas inderdaad.quote:
Nope...quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef chufi het volgende:
Paterswoldseweg
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
Hunsingolaan
Verdorie, die had ik ook bekeken, maar dacht te zien dat er aan beide kanten lantaarnpalen stondenquote:
Ok thanksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef JufMariska het volgende:
Ligt in een nieuwe wijk tussen Stadspark, Peizerweg en de A7.
Helemaal correctquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef maok het volgende:
ah, het zijn jouw oude achterburen in de Davidstraat
Ik was er ooit een keer met de auto door heen gereden toen we jou gingen verhuizen, verder kom ik er nooit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal correct
Ik dacht al dat jij hem zou vinden. Je komt er wel eens volgens mij
-
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef maok het volgende:
F en M, ik weet niet wie je bedoelt, ik dacht even F & C, maar die bedoel je niet toch, die wonen daar ook niet.
Beswerd?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nee, net er parallel aan, de Rouaanstraat
Leeuwarderstraat?quote:
JufMariska 32quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:31 schreef JufMariska het volgende:
Is het de Felix Timmermanslaan?
De Rode Kruis Straat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef JufMariska het volgende:
Dat was meer geluk dan wijsheid
Nieuwe:
[ afbeelding ]
even F5-en en anders de url in een nieuw venster plakken, dan doet ie het wel.quote:
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Colijnlaan
het hoogteverschil gaf hem weg
Mulock Houwerlaan?quote:
Beetje copy pasten met bv. paint, opslaan en daarna uploaden naar bv. www.tinypic.comquote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef JufMariska het volgende:
VerdorieHeb ik toch nog even een vraag: ik krijg het niet voor elkaar plaatjes van Streetview te plaatsen... Hoe doe ik dat?
TARAraboemdijee 35quote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Streuvelslaan
Ik doe Print Screen, plak dat in Paint, knip het gedeelte wat ik wil hebben uit (tip: laat ook de windroos weg, anders weet je waar noord op het plaatje is, maakt het makkelijker), kopieer het geknipte, plak dat in een nieuwe afbeelding en sla dat op als jpg. Vervolgens dat plaatje uploaden bij photobucket/tinypic etc.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef JufMariska het volgende:
VerdorieHeb ik toch nog even een vraag: ik krijg het niet voor elkaar plaatjes van Streetview te plaatsen... Hoe doe ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |