Dat had ik toch al gezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef JufMariska het volgende:
Als deze gesloopt is, maar bij leven de Kombuisflat heette, is de straat dan niet de Kombuis?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik maak er Kombuisflat van aan de Kombuis
De flat staat er nu ook niet meer volgens mij, das dus helemaal triggy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Kombuisflat_in_Lewenborg.JPG
maok 20quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik maak er Kombuisflat van aan de Kombuis
De flat staat er nu ook niet meer volgens mij, das dus helemaal triggy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Kombuisflat_in_Lewenborg.JPG
Juist voor 535K is ie van jouquote:
Ik ook. Ik herkende het aan het muurtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel, want daar ben ik ooit voor de keuring geweest
Ik herkende het niet, maar heb er wel een tijdje in de buurt gewoond vlak nadat ik buitengewoon dienstplichtig werd bevonden....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik herkende het aan het muurtje.
Dat is (uiteraard) correct!quote:
maok 20quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wil je dan ook het lijstje updaten?
Ja ik ook , mar toen maar eens gegoogled op de marwixkade en voilaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef JufMariska het volgende:
Jemig, ja.. Daar heb ik dan dus echt een keer of 5 finaal overheen gekeken
Good job Chufi!
Helemaal goedquote:
Hij is ook niet zo lastigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef maok het volgende:
Ja, die weet ik ook. Die boom op de foto is zo mooi in het voorjaar
TARAraboemdijee 21quote:
Google kon hem niet vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is al eens geweest, maar ik heb geen zin in een nieuwe opgave zoeken en misschien dat anderen deze niet weten, dus ik zeg niks
Nee geen kleine appelstraatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Appelstraat?
edit: Kleine Appelstraat![]()
Ik heb gezocht maar er waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb 'm gewoon van Funda, en hij staat er nog op.. Waar is iedereen?
Ja daar ziet het idd wel naar uit, of kompleet verbouwd en dus niet meer herkenbaar is ...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef JufMariska het volgende:
Eh, staat dit er nog wel? Of ben ik dapper op zoek naar iets dat in 2007 gesloop is?
Neequote:
neequote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef JufMariska het volgende:
Gokje: in de buurt van Oppenheimstraat/Oosterhamrikkade/Petrusz Hendriks?
Jepquote:Op maandag 16 februari 2009 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westinghousestraat met Grunostraat?
Beide...?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef JufMariska het volgende:
Volgens mij heet het daar Sprikkenburg, klopt dat?
Ik had het dr vanavond nog gevraagd via de Amsterdamse straten topic, maar nada ..... Denk dat ze het vergeten is .....quote:
Geen flauw idee....quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef chufi het volgende:
Is het er nog of is dat te veel gevraagd. We sturen TaraB er op af ...
Wild guess, Garages /stalling in de Anna Palownastraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |