Ik heb hm ook nog nooit gezien in het echt hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef laforest het volgende:
Dat moet nieuw zijn want die straat heb ik nog nooit gezien
Juistquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef JufMariska het volgende:
Zo, ook even naar je foto gekeken. Is volgens mij in Kostverloren.. Eh.. Rembrandt van Rijnstraat?
ik heb 3 jaar in die straat gewoond!!!!quote:
Oww ok, ik ben in 2006 naar Ierland verhuisdquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef JufMariska het volgende:
Maar toen zag het er nog niet zo uit toch? Deze huizen zijn in 07 gebouwd..
Preciesquote:
Da's het juiste speeltuintjequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef maok het volgende:
@ laforest, het is niet de bedoeling om meerdere straten na elkaar te raden. Je mag wel een nieuwe post plaatsen waarin je meldt dat je toch een ander antwoord geeft. (en je eerste antwoord dus niet meer geldt).
Jepquote:
Geen dank, maar deze is echt na mijn tijd, 1985 vertrokken ut stadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef JufMariska het volgende:
Dankzij de hint van Chufi, toen herkende ik 't ineens
Next:
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:
Maar dat klopt nietquote:Ik gok Noorderspoorsingel
Nee, maar je zit in de buurtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JufMariska het volgende:
Een van de zijstraten van de Moesstraat. Maar welke..? Gokje: Tuinbouwstraat?
Bingo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef maok het volgende:
Koolstraat
Klopt inderdaad:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:29 schreef Brentmeister het volgende:
Beijumerweg met de Grevingaheerd op de achtergrond.
Het is wel de bedoeling dat je, als je het goed hebt, ook een nieuw plaatje plaatst...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:29 schreef Brentmeister het volgende:
Beijumerweg met de Grevingaheerd op de achtergrond.
Goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:36 schreef JufMariska het volgende:
Is het de Van Goghstraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |