Ik schreeuw het het liefst van de daken als ik verliefd benquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe... Nee ik krijg gewoon altijd lichte braakneigingen bij MSN/Hyves/FOK! liefdesbetuigingen.
Denk dat dat iets te zoetsappig voor mij is.
niet vervelend bedoeld tijn maar elke week zegt iemand die wel tegen je of post je hier dat iemand dat tegen je heeft gezegd en dat het je aan het denken heeft gezet...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cue en Joey
Ik hem verteld over mijn problemen. En toen zei hij dat ik te veel de slachtofferrol op mij nam. En dat ik daar mee moet stoppen. Verder zei ik dat ik mijn ouders zou moeten vergeven voor de dingen die zij mij hebben aangedaan. En dan vooral mijn moeder.
Verder legde hij mij een keer duidelijkheid over mensen aan kijken en mijn gedrag en houding.
En nog een paar van dat soort dingen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ONZmeet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
Tijn, wat ga jij dit weekend doen dan, dat jij meer fokkers leert kennen?
En wat vond je precies moeilijk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cue en Joey
Ik hem verteld over mijn problemen. En toen zei hij dat ik te veel de slachtofferrol op mij nam. En dat ik daar mee moet stoppen. Verder zei ik dat ik mijn ouders zou moeten vergeven voor de dingen die zij mij hebben aangedaan. En dan vooral mijn moeder.
Verder legde hij mij een keer duidelijkheid over mensen aan kijken en mijn gedrag en houding.
En nog een paar van dat soort dingen.
Jason Mraz feat Colbie Caillat-Luckyquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Door het Singlesfeest ken ik wel wat leuke fokkers.. En ooit met r&p meet wat mensen leren kennen, maar spreek ik weinig meer. En die van de Stage meet eig ook niet echt meer, op 2 na. Het is altijd wel gezellig maar toch is het moeilijk om een klik te vinden. Ook wel met mensen 1 op 1 afgesproken, maar dat was ook altijd maar 1x.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Jason Mraz feat Colbie Caillat-Lucky
Dat weet ik. En je hebt gelijk. Alleen dat moet ik zelf nog wel gaan inzien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet vervelend bedoeld tijn maar elke week zegt iemand die wel tegen je of post je hier dat iemand dat tegen je heeft gezegd en dat het je aan het denken heeft gezet...
doe er dan iets mee!
Haai Murmquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ha MNR hoe is het met je? met de man-issues enzo? (en de rest haha)
Niet doen!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb nu zin om te scharrelen door dat vorige topic
Lucky I'm in love with my best friendquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wel nummer dit is? Ik kan het niet zien/luisteren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Je ziet het nu toch in?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. En je hebt gelijk. Alleen dat moet ik zelf nog wel gaan inzien.
als je iemand die je niet kent in zijn/haar ogen kijkt in de eerste 5 seconden van jullie ontmoeting zal die persoon je positiever beoordelen dan wanneer je dat niet doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat vond je precies moeilijk?
Aankijken is inderdaad erg belangrijk. Ik vind het zelf ook altijd erg belangrijk om altijd de aangeboden koffie of thee te accepteren en tijdens het gesprek te drinken.
Oei, ik ken er wel wat meer. Een boel meer zelfs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef vencodark het volgende:
Ik ken er 10 denk ik.
Dat vind ik echt een vreselijk truttig nummer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Lucky I'm in love with my best friend
Van Jason Mraz feat Colbie Caillat.
Ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik schreeuw het het liefst van de daken als ik verliefd ben
Moet me een beetje inhouden
Wat ik moeilijk vind? Een heleboel dingen. Een paar voorbeelden: het verleden een plaats te geven, sociale interactie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat vond je precies moeilijk?
Aankijken is inderdaad erg belangrijk. Ik vind het zelf ook altijd erg belangrijk om altijd de aangeboden koffie of thee te accepteren en tijdens het gesprek te drinken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vreselijk truttig nummer.
Ja!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, het topic zat weer eens vol.
[..]
Oei, ik ken er wel wat meer. Een boel meer zelfs.
Ben ik nou een nerd?
Ik hou me ook nog in, hahaha.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik schreeuw het het liefst van de daken als ik verliefd ben
Moet me een beetje inhouden
haha met vriendje is ook prima hoorquote:
haha dat is het ook daarom baal ik zo van mezelf dat ik hemquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vreselijk truttig nummer.
Hier zou ik bijvoorbeeld zo verschrikkelijk op afknappen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik hou me ook nog in, hahaha.
maar ik ga vanavond wel ff klefbekken irl
oh dat doe je goed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef MNR het volgende:
Ja! Lekker nummer he?![]()
![]()
[..]
Haai Murm
Het gaat prima met me. Man issue: hij is net een kwartier geleden tegenover me komen zitten. Mijn status quo: prima. Hij zei dat ie een single over me aan het schrijven is.. maar dat hij nog niet weet wat erin komt te staan.
(en nee, ik zoek hier niets achter. Ik glimlach wel gewoon).
Jij bent dan een uitzonderingquote:
daar sluit ik me best wel bij aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb altijd het idee dat degenen die het hardst schreeuwen hoe leuk ze het wel niet hebben het snelst weer uit elkaar gaan.
Ik zie het vaak als een flinke onzekerheid binnen de relatie. Maar nogmaal, kan ook mn arrogantie zijn die spreekt.
Ik hoop het. Ik ken eigenlijk bijna niemand uit ONZ. Ik kom er ook bijna niet meer. Maar ach dat maakt niet uit.quote:
Moeilijke vraag. Ja en nee. Ik zie wel in dat wat andere zeggen klopt maar ik geloof het zelf allen nog niet. En die dingen toepassen durf ik ook nog niet.quote:
Nee, dat is van mijn kant zeker niet zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb altijd het idee dat degenen die het hardst schreeuwen hoe leuk ze het wel niet hebben het snelst weer uit elkaar gaan.
Ik zie het vaak als een flinke onzekerheid binnen de relatie. Maar nogmaal, kan ook mn arrogantie zijn die spreekt.
Ik vind het net zoiets als op valentijn een rode roos kopen en een kaart geven met allemaal hartjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is van mijn kant zeker niet zo
Ik ben dan gewoon blij en vrolijk en verliefd en wil dat met de hele wereld delen
Ik zeg sowieso heel vaak dat ik blij ben
je bedoelt dat je zou afknappen als ik dit zou zeggen als ik vanavond met jou zou gaan klefbekken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier zou ik bijvoorbeeld zo verschrikkelijk op afknappen.
Bah
Niet gemeen bedoeld trws.
ik niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent dan een uitzondering
Ik wil ook wel informeren naar Kwaak en jou, maar lees alles al mee, hehe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat doe je goed!ben trots op je
Dit ook weer. Liefde straal je uit, blijheid straal je uit. Als je dat tebveel zegt dan klopt het niet of ben je bang om het weer te verliezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso heel vaak dat ik blij ben
En dat kan voor veel mensen best zo zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als op valentijn een rode roos kopen en een kaart geven met allemaal hartjes.
Afgezaagd en nep.
Gewoon andere vrienden zoeken op Fok!quote:
Ja, hoe straal ik in godsnaam uit dat ik blij ben op een forum volgens jou?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit ook weer. Liefde straal je uit, blijheid straal je uit. Als je dat tebveel zegt dan klopt het niet of ben je bang om het weer te verliezen.
Dat moet zich nog uitwijzen hequote:
hahha..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel informeren naar Kwaak en jou, maar lees alles al mee, hehe.
Hoest verder on the job?
precies!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit ook weer. Liefde straal je uit, blijheid straal je uit. Als je dat tebveel zegt dan klopt het niet of ben je bang om het weer te verliezen.
Wil jij ook daten dan?quote:
bang om te verliezen zit wel wat in denk ik....quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat wat je zei niet zozwaar opgevat moet wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je bedoelt dat je zou afknappen als ik dit zou zeggen als ik vanavond met jou zou gaan klefbekken?
maar ik zal eens nadenken over je stelling over onzekerheid. zou nl misschien wel wat in kunnen zitten, heb me dat bij anderen nl ook wel eens afgevraagd, alleen niet bij mezelf hahaha...
zit trouwens bij mij iig ook wel een stukje behoefte aan klieren bij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik hou me ook nog in, hahaha.
maar ik ga vanavond wel ff klefbekken irl
Ik vind het gewoon heerlijk om te beseffen hoeveel gelukkiger en meer mezelf ik ben sinds ik weg ben bij mn exquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!!
En natuurlijk kan iemand wel eens aanstippen bv dat je net op fok zit en je mama belt dat ze 100 euro heeft over gemaakt zomaar (ik verzin maar ff wat) en dat je dan zegt ow zo tof nou ga ik dat jasje kopen wat ik had gezien van de week ik ben blij!
Dan continue ik ben vandaag zo vrolijk etc
afspreken wel, daten nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil jij ook daten dan?
Edit: Of afspreken?
Zie ik jou zaterdag in elk geval ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ken eigenlijk bijna niemand uit ONZ. Ik kom er ook bijna niet meer. Maar ach dat maakt niet uit.
[..]
Moeilijke vraag. Ja en nee. Ik zie wel in dat wat andere zeggen klopt maar ik geloof het zelf allen nog niet. En die dingen toepassen durf ik ook nog niet.
ow dan ga ik extra mn best doen volgende maand, hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet zich nog uitwijzen he
Nou ik had het eigenlijk niet over FOK!, maar in het algemeen uitstralen. Op FOK! hoef je het ook niet te zeggen, ook dan straal je het uit. in ieder geval kan je het tussen de regels doorlezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hoe straal ik in godsnaam uit dat ik blij ben op een forum volgens jou?
Ow, dat bedoelde ik dus, dat ik dat hier doe
In het echt ga ik dat niet constant roepen hoor
En dat doe ik dan ook in het dagelijks levenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat wat je zei niet zozwaar opgevat moet worden. Bedoel het meer algemeen.
Stel mijn vriendin zou dit in het begin zo verkondigen, dan had ik van: Weg met de spanning.
Over die onzekerheid denk ik ook wel dat ik goed zit in veel gevallen. Als ik werkelijk verliefd ben en niet onzeker over ben of daadwerkelijk geniet van het leven dan hoef ik het juist niet te benadrukken bij de rest. Dan straal je het gewoon uit.
de spanning zit niet alleen in het verzwijgen van je gevoelens voor elkaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat wat je zei niet zozwaar opgevat moet worden. Bedoel het meer algemeen.
Stel mijn vriendin zou dit in het begin zo verkondigen, dan had ik van: Weg met de spanning.
Over die onzekerheid denk ik ook wel dat ik goed zit in veel gevallen. Als ik werkelijk verliefd ben en niet onzeker over ben of daadwerkelijk geniet van het leven dan hoef ik het juist niet te benadrukken bij de rest. Dan straal je het gewoon uit.
Het spijt me, maar ik ben dan ook erg slimquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goh joey slimme taal van jouw kant...wordt gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
ik denk niet dat ik me anders voor zou kunnen doen dan ik benquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Echter 1 maar. Je kan op FOK! je voordoen zoals je zelf wilt.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dan ga ik extra mn best doen volgende maand, hahaha
hier ook, gallen is best leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zit trouwens bij mij iig ook wel een stukje behoefte aan klieren bij
we mogen niet meer klef doen op fokquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh is dat zo???? Ik heb mijn kuisheidgebitje in gedaan!, straks breekt er weer een stuk van mijn amalgaam gebitje af schat![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:wat/wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nee helaas niet dit jaar. Zit in een belangrijke periode en kan het me even niet permiteren om me flink naar de klote te laten gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
joey ga je trouwens carnavallen?
ff tussen door
quote:
Haha okequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
afspreken wel, daten niet![]()
vliegende panters - Houdoe![]()
ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb nu zin om te scharrelen door dat vorige topic
Joey bedoelde volgens mij dat de spanning een beetje weg is als je zo openbaar kleffe dingen tegen elkaar zegt op fok...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hier ook, gallen is best leuk![]()
Maar nee ik knap er niet op af, en het breekt ook geen extra stress of druk met zich mee aan mijn kant, om maar eens eerlijk antwoord op geen vraag te geven
Indd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we mogen niet meer klef doen op fok![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
er staat een stalker achter jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE wilt even laten zien hoe blij je bent
?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ach.. weet je, ik heb liever dat Joey dat vind, dan iemand met verstand in zijn hoofd. Aan de andere kant, voor een eencelige wereldheerser is hij toch best goed bedeeld met twee werkenden herselcelletjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we mogen niet meer klef doen op fok![]()
ah vandaar je arrogantie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee helaas niet dit jaar. Zit in een belangrijke periode en kan het me even niet permiteren om me flink naar de klote te laten gaan.
Laatste keer carnaval was ik 2 weken depressief door de drank en coke.
dat is niet handig neequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee helaas niet dit jaar. Zit in een belangrijke periode en kan het me even niet permiteren om me flink naar de klote te laten gaan.
Laatste keer carnaval was ik 2 weken depressief door de drank en coke.
oh... nee hoor... spanning zat, er is voldoende aantrekkingskracht aanwezig, en nog zoveel murmeli om te leren kennen en te ontdekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Joey bedoelde volgens mij dat de spanning een beetje weg is als je zo openbaar kleffe dingen tegen elkaar zegt op fok...
nou gaan jullie even aan elkaar je spierballen laten zien, dan ga ik even werkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ach.. weet je, ik heb liever dat Joey dat vind, dan iemand met verstand in zijn hoofd. Aan de andere kant, voor een eencelige wereldheerser is hij toch best goed bedeeld met twee werkenden herselcelletjes
jij hebt veel te veel noten op je zang met je geen harde ondergrond dingen en zoquote:
Hoezo arrogant door coke? Kan ik er wat aan doen dat ik de beste benquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah vandaar je arrogantie...
maar ik kijk er wel langs hoor
Ben jij dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, wat zie jij er jong uit zeg
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
watquote:
Ja, ik dacht: kun je zien hoe ik erbij loop, hoef ik t niet meer te zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]JE wilt even laten zien hoe blij je bent
?
Dat is alvast een persoon die ik ken. Oh wacht RZ en RC ken ik ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zie ik jou zaterdag in elk geval ook
Leuke foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
idd JB wat zie je er jong uit!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij dat?!
Zo ja, wat zie jij er jong uit zeg
Doeiquote:
Ja je kan zeggen wat je wilt, maar ik vrees dat jij toch echt degene bent die mij verkeerd inschat. Wat ook weer veel zegt over je capaciteiten om tussen de regels door te lezen. Wat ook weer wat zegt over het aantal werkende hersencellen van jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ach.. weet je, ik heb liever dat Joey dat vind, dan iemand met verstand in zijn hoofd. Aan de andere kant, voor een eencelige wereldheerser is hij toch best goed bedeeld met twee werkenden herselcelletjes
Jezelf anders voordoen dan je bent, vroeg of laat komt het toch wel uit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik had het eigenlijk niet over FOK!, maar in het algemeen uitstralen. Op FOK! hoef je het ook niet te zeggen, ook dan straal je het uit. in ieder geval kan je het tussen de regels doorlezen.
Echter 1 maar. Je kan op FOK! je voordoen zoals je zelf wilt.
Nou ja, kennen is wel een heel groot woord haha. Maar een vreemde ben ik in elk geval nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alvast een persoon die ik ken. Oh wacht RZ en RC ken ik ook.
[..]
Leuke foto.
Hoe oud is die foto?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat
Dat ben ik
[..]
Ja, ik dacht: kun je zien hoe ik erbij loop, hoef ik t niet meer te zeggen
Haha inderdaad. Dan ben ik niet de enige die dat vindquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd JB wat zie je er jong uit!(wel cute though)
Fucking jonger dan ik er uit zie en ik ben potverdorie jonger! nu voel ik me gerimpelt haha
Je hebt me net verteld dat je de kunst van het manipuleren verfijnd hebt, en we weten natuurlijk beiden dat een gemaakte gezichtsuitdrukking daar een grote rol bij speelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat
Dat ben ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat jong valt volgens mij op zich wel mee hoor, dit is gewoon wat dat betreft een flatteuze foto
Meestal word ik 24/25 geschat ofzoOoo oke, dan ligt het waarschijnlijk aan de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Laterquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, kennen is wel een heel groot woord haha. Maar een vreemde ben ik in elk geval niet
Ik ben ff weg
Oja. Ja als jij het alleen op toonbanken wil doen, dan houdt het op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
jij hebt veel te veel noten op je zang met je geen harde ondergrond dingen en zo
Die foto is wel heel anders (en veel beter) dan dat ik jou voorgesteld had, JB.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat
Dat ben ik
Ja zeg, ga daar even mijn geheimen blootgevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt me net verteld dat je de kunst van het manipuleren verfijnd hebt, en we weten natuurlijk beiden dat een gemaakte gezichtsuitdrukking daar een grote rol bij speelt.![]()
dat jong valt volgens mij op zich wel mee hoor, dit is gewoon wat dat betreft een flatteuze foto
Meestal word ik 24/25 geschat ofzoIk durf het bijna niet te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe oud ben je ook al weer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Meestal word ik 24/25 geschat ofzodan was dat vast niet in tilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kijkt niemand meer vreemd op van een moeder van 22 met kindjes van 8
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Onzeker ben ik zeer zeker. Oh wat een woordspelingquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Jezelf anders voordoen dan je bent, vroeg of laat komt het toch wel uit.
Dus vertel nu maar dat je eigenlijk een onzekere nerd bent die met een hard piemeltje het singlestopic zit te lezen en stoere antwoorden post in de hoop dat een of ander foksletje je pm't en je wil ontmaagden.
Jouw PMbox is heel hipquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onzeker ben ik zeer zeker. Oh wat een woordspeling. Maar juist die erkenning van mijn onzekerheid is mijn kracht.
En mn PM zit sowieso niet stil, dus misschien een idee voor jou?
Oke.quote:
De kunst van het spiegelkijken. Hoe ver ben je daar in?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja zeg, ga daar even mijn geheimen blootgeven
Bovendien heb ik niks verfijnd en lag ik daar werkelijk helemaal in een deuk
28quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.Maar hoe oud ben je ook al weer?
ik heb gewoon geen zin om me te beperken met een zeurkousjequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja. Ja als jij het alleen op toonbanken wil doen, dan houdt het op.
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kunst van het spiegelkijken. Hoe ver ben je daar in?
Dat is inherent aan carnaval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
dan was dat vast niet in tilburgHier kijkt niemand meer vreemd op van een moeder van 22 met kindjes van 8
quote:
Volgens mij was jij aan de beurt of niet...?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik een beetje boos op je ben. Waar is mn PM van vandaag?
ooh ik vind carnaval in Brabant trouwens leuker dan Limburg. Maastricht is het veels te veel buiten. En dat was koud in mn rokjequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan was dat vast niet in tilburgHier kijkt niemand meer vreemd op van een moeder van 22 met kindjes van 8
Mooie leeftijd toch. En als je een paar jaar jonger wordt geschat is dat toch niet erg.quote:
Ik ga het even checken. Moment.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij aan de beurt of niet...?
Buiten is te koud, 's ochtends is te vroeg, drie keer is te veel, nee nu wil ik slapen - dat ben ik. Inderdaad. You read me like a book.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb gewoon geen zin om me te beperken met een zeurkousje
Buiten is vast te koud en dat soort dingen![]()
Nee ik plaag
Ik ben hoofd putjesscheppen bij de gemeente reiniging van Oestgeest, en jij???quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je kan zeggen wat je wilt, maar ik vrees dat jij toch echt degene bent die mij verkeerd inschat. Wat ook weer veel zegt over je capaciteiten om tussen de regels door te lezen. Wat ook weer wat zegt over het aantal werkende hersencellen van jou.
Weet niet wat jouw beroep is, maar pas maar op dat ik je baas niet word.
Ow ow owww... Dat is toch wel de basis.quote:
dat probeer ik hier nu al een week uit te leggen! maar een groepje die daar nog nooit is geweest wil daar heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ooh ik vind carnaval in Brabant trouwens leuker dan Limburg. Maastricht is het veels te veel buiten. En dat was koud in mn rokje.
ik meen me te herinneren dat jij idd werd omschreven als niet van de poespas toen een fok orgie werd besproken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Buiten is te koud, 's ochtends is te vroeg, drie keer is te veel, nee nu wil ik slapen - dat ben ik. Inderdaad. You read me like a book.
Vandaar dat ik zeg dat ik niks verfijnd heb. Het belangrijkste trekt me niet zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow ow owww... Dat is toch wel de basis.
Ik zei nergens dat ik niet blij ben met mn leeftijd of dat ik het erg vind als mensen me jonger schatten toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch. En als je een paar jaar jonger wordt geschat is dat toch niet erg.
Okeee!quote:
cute!! pics!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okeee!
Ow hemeltje... Ik ga zo een cowboyjurkje halen![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat ik niks verfijnd heb. Het belangrijkste trekt me niet zo.
[..]
Ik zei nergens dat ik niet blij ben met mn leeftijd of dat ik het erg vind als mensen me jonger schatten toch?
Da's een hartstikke jonge taartquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo jij ziet er nog fris en fruitig uit voor zo'n ouwe taart
En ook nog erg lekker.quote:
ga als toyboy of zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
Ik moet nog een outfit bedenken voor 1 dag. Ik denk dat ik maar gewoon een boerenkiel aan doe. Lekker makkelijk, geen gedoe.
Ja zolang iedereen van die leeftijd en hoger blijft zitten. Wanneer ze moeten opstaan hoor je het ene kraakje na de andere afgewisseld met een zucht en een kreunquote:
Ik hoef heul nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef dawg het volgende:
Ik moet nog een outfit bedenken voor 1 dag. Ik denk dat ik maar gewoon een boerenkiel aan doe. Lekker makkelijk, geen gedoe.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef heul niethuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
JB is best een lekkere taart ookquote:
Ik houd neit zo van carnavalquote:
Ja, dat was ik. En het was MLI die dat wist te melden. En die kan het weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik meen me te herinneren dat jij idd werd omschreven als niet van de poespas toen een fok orgie werd besproken?
Of was jij dat niet?
Maar murm is lekkerder zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
JB is best een lekkere taart ook
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde persoon?![]()
Oh zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd neit zo van carnaval
en ja, dat dacht ik, maar toen bedacht ik me dat ex wel zal gaan, tis zijn weekend
heb jij ook al met MLI gesext?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. En het was MLI die dat wist te melden. En die kan het weten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef rival het volgende:
[..]Volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde persoon?
14 SHADES OF GREY
Vertel, Gquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb jij ook al met MLI gesext?
Dat is jouw associatie, Rhubs. Want dat staat er niet.quote:
MLI deed het toch nooit met mensen Fok!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is jouw associatie, Rhubs. Want dat staat er niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef rival het volgende:
[..]Ja, sorry, ik zal voortaan altijd hetzelfde gezicht trekken op foto's dan raak je niet zo in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde persoon?
compact en kleverig.
daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is jouw associatie, Rhubs. Want dat staat er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon het niet laten.
Tekst gaat wel over single zijn
Al klopt ie niet bepaald in mijn geval.compact en kleverig.
nou ja ik was ook ff in de war hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zal voortaan altijd hetzelfde gezicht trekken op foto's dan raak je niet zo in de war
Bredaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik weet ook niet of ik wel in Tilburg ga zijn haha
Kijk en zo zijn wij het dan toch weer eensquote:
Dan zal ik ook voor jou voortaan altijd hetzelfde gezicht trekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja ik was ook ff in de war hoor
Nee joh niet doen. Die eerste foto vind ik trouwens leuker dan die tweede.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zal voortaan altijd hetzelfde gezicht trekken op foto's dan raak je niet zo in de war
Ik heb nu al een paar keer de associatie gehad dat jij mij als gangster ziet. En die kewl sunglasses doen dan nog een duit in het zakje, al gebruik je die altijd.quote:
die is ook lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar murm is lekkerder zeker.
Pics or it did not happen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zal ik ook voor jou voortaan altijd hetzelfde gezicht trekken
Ik heb ook gewoon geen foto waar ik echt normaal opsta
Ook als ik zeg dat de reden is dat de vrouwen daar geil en makkelijk zijn en de mannen wat minder knap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kijk en zo zijn wij het dan toch weer eens
Je kunt overal gemakkelijk incognito zijn. There's always a brightside.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan zal ik ook voor jou voortaan altijd hetzelfde gezicht trekken
Ik heb ook gewoon geen foto waar ik echt normaal opsta
ik vergeef het je wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie is het lekkerst?quote:
je lult mooi om mn vraag heenquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer de associatie gehad dat jij mij als gangster ziet. En die kewl sunglasses doen dan nog een duit in het zakje, al gebruik je die altijd.
Niet dat ik klaag hoor.
heb ik iets gemist en zit ik weer terug in de 5e klas van de lagere school???quote:
Bredaaa!quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb ik iets gemist en zit ik weer terug in de 5e klas van de lagere school???
Moet JB eerst even een foto van dr kutje posten. Hij moet natuurlijk wel eerlijk kunnen oordelen.quote:
Deze opmerking past natuurlijk niet overal, tijn.quote:
Ik had je al een keer gecomplimenteerd met je toortastendheid, hè?quote:
Omdat je me wel vaker een 'G' hebt genoemd. Da's slang voor 'gangster', vermeld ik er volledigheidshalve maar wellicht ten overvloede maar even bij.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had je al een keer gecomplimenteerd met je toortastendheid, hè?
[..]
Omdat je me wel vaker een 'G' hebt genoemd. Da's slang voor 'gangster', vermeld ik er volledigheidshalve maar wellicht ten overvloede maar even bij.
Of Parissonquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]ik noem je niet een G, maar G. Had je maar harisson72 moeten heten anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik weg
compact en kleverig.
ja dus dan weet je ook dat ik voorlopig nog wel ff vol houquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had je al een keer gecomplimenteerd met je toortastendheid, hè?
Zoals ik al zei, het is mijn associatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:ik noem je niet een G, maar G. Had je maar harisson72 moeten heten anders
Geen idee. Ik zit nog een groep 4quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik val niet op gangsters iigquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is mijn associatie.
Misschien wil ik juist dat jij me ziet als gangster. Lekker gevaarlijk enzo, jeweets.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar op gaan fappen zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet JB eerst even een foto van dr kutje posten. Hij moet natuurlijk wel eerlijk kunnen oordelen.
Hier wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Deze opmerking past natuurlijk niet overal, tijn.
Moet je dat echt nog aan Kwaak vragen? Dat weet je toch al.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]nou ik wil het ook wel weten, hahhahahahahahha
Ik fap niet, ik vrij...quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar op gaan fappen zeker.![]()
[..]
Hier wel.
Jammergenoeg heeft dat maar een beperkte spanningsboog, hè. It's fun while it lasts.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Thrar het volgende:
hmm, het vorige topic was toch serieuzer
The son of Paris? Ik blijf zo vrij aan het associëren...quote:
Zoals ik zei: dat stond er niet. Dus daar kun jij je antwoord wel uit halen, met je doortastendheid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
ja dus dan weet je ook dat ik voorlopig nog wel ff vol hou
Dus geef maar gewoon ff antwoord
Met een foto zekerquote:
't gaat om de associatie, het idéé, De Suggestie. Weetjewel. Vind je het al spannend worden zo?quote:
Hm. Is dat een breedgestoelde ervaring? Want ik kan ook gewoon ostentatief bezig zijn hè, dat is mij ook niet bepaald vreemd.quote:En je hebt de MLI vraag nog niet beantwoordNu is mijn ervaring dat als het antwoord nee was geweest je het al wel gezegd had. Dus ik ga er even vanuit dat jullie idd samen op het lijstje kunnen
Dan sluit ik me aan bij Ripleyquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jammergenoeg heeft dat maar een beperkte spanningsboog, hè. It's fun while it lasts.
[..]
The son of Paris? Ik blijf zo vrij aan het associëren...
[..]
Zoals ik zei: dat stond er niet. Dus daar kun jij je antwoord wel uit halen, met je doortastendheid.
Neuh, ik val op liefjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't gaat om de associatie, het idéé, De Suggestie. Weetjewel. Vind je het al spannend worden zo?
[..]
Hm. Is dat een breedgestoelde ervaring? Want ik kan ook gewoon ostentatief bezig zijn hè, dat is mij ook niet bepaald vreemd.
Ik moest even lachen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, ik val op liefjes
jaja, lul er maar om heen. MLI en G () hebben dus lijstjeswaardige dingen gedaan
Leugenaar!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Dan sluit ik me aan bij RipleyAls het nee was had je het wel gezegd haha
Dit is éérst-en-voor-al een typisch geval van De Wens is De Vader Van De Gedachte. Jullie willen zó graag vuigheden binnen Singles hebben dat ieder half woord alweer lijstwaardig wordt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
jaja, lul er maar om heen. MLI en G () hebben dus lijstjeswaardige dingen gedaan
Ben blij dat ik daar geen last van hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan iedere keer verbaasd zijn dat domme toyboy niet de liefde van je leven blijkt te zijn.
ok dus t neuken was gewoon overdag, duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Dit is éérst-en-voor-al een typisch geval van De Wens is De Vader Van De Gedachte. Jullie willen zó graag vuigheden binnen Singles hebben dat ieder half woord alweer lijstwaardig wordt!![]()
OK, ik predik altijd eerlijk te zijn op Fok, dus daar kan ik natuurlijk niet meer vanafstappen. Tussen ondergetekende en onze beloved MLI is niets gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen óf waar de honden geen brood van lusten.
Behoudens die 5 joints dan.
En zij heeft geloof ik een kwijlvlek op mijn bank gemaakt, maar dat kan ook mijn kat zijn geweest, daar wil ik af wezen.
Zijn we weer tevree, ja?
Goed dat je het zegt, ik vergat het wéér bijna. Kijken of het vandaag wel lukt nog.quote:
slimme toyboys blijken ook geen liefde voor t leven te zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan iedere keer verbaasd zijn dat domme toyboy niet de liefde van je leven blijkt te zijn.
Open het, klik op printen en klaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik vergat het wéér bijna. Kijken of het vandaag wel lukt nog.
Sorry, ik bedoelde mooiboys. Je kent ze wel. Het type dat te lang op de stoel van de kapper heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:35 schreef Duimelot het volgende:
slimme toyboys blijken ook geen liefde voor t leven te zijn
vandaar TOYboys denk ik!?!?
jouw associatie, poppedop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
ok dus t neuken was gewoon overdag, duidelijk
neequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Dit is éérst-en-voor-al een typisch geval van De Wens is De Vader Van De Gedachte. Jullie willen zó graag vuigheden binnen Singles hebben dat ieder half woord alweer lijstwaardig wordt!![]()
OK, ik predik altijd eerlijk te zijn op Fok, dus daar kan ik natuurlijk niet meer vanafstappen. Tussen ondergetekende en onze beloved MLI is niets gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen óf waar de honden geen brood van lusten.
Behoudens die 5 joints dan.
En zij heeft geloof ik een kwijlvlek op mijn bank gemaakt, maar dat kan ook mijn kat zijn geweest, daar wil ik af wezen.
Zijn we weer tevree, ja?
ok die nee daar heb ik dan weinig ervaring mee kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde mooiboys. Je kent ze wel. Het type dat te lang op de stoel van de kapper heeft gezeten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is ziek naar huis gegaan en heeft zich geinstalleerd op de bank met deken en al
kwaak hoeft niet naar de kapper dus die zit daar ook nooit te lang op de stoelquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok die nee daar heb ik dan weinig ervaring mee kan ik niet over meepraten
ja he ziet beter uit dan: Soms is ook dwaas doen aangenaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef Howl het volgende:
Duim, what heb je opeens een inteliigent onderschrift. Quidquid latine dictum sit, altum sonatur, nietwaar?
Beterschap!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is ziek naar huis gegaan en heeft zich geinstalleerd op de bank met deken en al
quote:
Tnxquote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
nee
er is geneukt
al is het maar omdat dat een stuk boeiender zou zijn
*insert aaismilie*quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
foto?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Ojee, ik heb mijn carnavalspakje hoor
Ik moet nog wat details halen, maar of ik een foto ga maken...quote:
wat heb je>?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga als grasmeisjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat heb je>?
ik werd net gebelt, of ik zaterdag ook wilde gaan carnavallen!![]()
mooi dan zitten we weer op een lijnquote:
pics!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
*oink* *oink*quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]nou ik wil het ook wel weten, hahhahahahahahha
Wat is een grasmeisje? Is dat zoiets als gekleed gaan in een rieten jurkje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga als grasmeisje
Ik vond het cowboyjurkje niet zo leuk
Haha nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is een grasmeisje? Is dat zoiets als gekleed gaan in een rieten jurkje?
grasmeisje? leg uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga als grasmeisje
Ik vond het cowboyjurkje niet zo leuk
Waaaaár?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
je hoopt dat er feestbeesten op je gaan grazen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha nee.
Een gras-pakje
Gras, met bloemetjes
Met bloemetjes op strategische plaatsen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Haha nee.
Een gras-pakje
Gras, met bloemetjes
Ja ik vind het wel lekker om vandaag geaait te wordenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met bloemetjes op strategische plaatsen?
ik heb ze afgelast....quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
Duimpje, wanneer zijn de sollicitatie-gesprekken?
En zondag zie ik haar weer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
mooi dan zitten we weer op een lijn
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ze afgelast....
ik ben sinds gisteren verloofd!
helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde mooiboys. Je kent ze wel. Het type dat te lang op de stoel van de kapper heeft gezeten.
etalage ramen enzo tellen ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
helemaal nietMijn laatste ex keek maar 1 keer per week in d espiegel of zo. Stommerik
belsezar dus hahahahaquote:
de toybrazilianquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
belsezar dus hahahaha
sja trouwen op een mooi stukje strand onder een palmboom in brazilie en daar dan gaan wonen enzo dat kon ik echt niet afslaan
Ik was van de tweede uitgerekend op 22-02-2002, maar die is de 18e geborenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog ruim 6mnd om te plannen, moet te doen zijn dan
Dat bedoel ik. De jurk heeft ook ongeveer een half jaar levertijd, just so you knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog ruim 6mnd om te plannen, moet te doen zijn dan
dat heb ik iedere dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker om vandaag geaait te worden
quote:
vorige huwelijk ook in 6mnd gepland jurk was op tijd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De jurk heeft ook ongeveer een half jaar levertijd, just so you know![]()
Vet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was van de tweede uitgerekend op 22-02-2002, maar die is de 18e geboren
en ik werd op 25-05-2005 25
Daar probeer ik niet aan te denkenquote:
ik ben getrouwd op 24-04-2004quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was van de tweede uitgerekend op 22-02-2002, maar die is de 18e geboren
en ik werd op 25-05-2005 25
Op het strand trouwens.... ow wauwquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vorige huwelijk ook in 6mnd gepland jurk was op tijd!
en we trouwen op t strand dus ga niet in een echte trouwjurk
veel plezier!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ga er eens vandoor. moet nog wat spullen halen voor de training van vanavond. speciale training van hoofdklasse-trainer
je had de kans maandagquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
nee ff serieus
heb besloten dat ik geen toyboy of rijkeman wil maar gewoon een FB
toyboy is zo lastig vinden ivm de leeftijd en wil me eigenlijk toch nog niet binden dus die rijke man moet maar even op me w88.
En daar zijn nog geen sollicitaties voor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
nee ff serieus
heb besloten dat ik geen toyboy of rijkeman wil maar gewoon een FB
toyboy is zo lastig vinden ivm de leeftijd en wil me eigenlijk toch nog niet binden dus die rijke man moet maar even op me w88.
nou in brazilie iig B heeft vanacht (voor hem niet nacht) een mooi plekje uitgezocht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Op het strand trouwens.... ow wauw
wel op Bonaire/Maladiven/Bali of zo he?
Toen ik nog thuis woonde, woonde er 2 deuren verder een man en vrouw, zij werd zwanger, dat kind kwam op 9-9-90, en zou dus op 9-9-99 9 jaar worden. Sinds dat kind is zij echt gek geworden, ook op tv geweest bij een of andere show toen, wilde ze een groot feest voor mensen organiseren die op die dag geboren waren, van alle leeftijden. Echt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Vet!
Ik ben ook gek op dubbele data. Mijn neefje is ook op 09-09 geboren
ik ben onderwegquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar probeer ik niet aan te denken
Maar zoals een dag als vandaag zou ik toch wel een lieve jongen naast me willen hebben die me een beetje streelt/aait en lief is
Van de eerste was ik uitgerekend op 22-02-2001quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Vet!
Ik ben ook gek op dubbele data. Mijn neefje is ook op 09-09 geboren
ik heb mn oog al op iemand laten vallen sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En daar zijn nog geen sollicitaties voor?
D_H komt dan nog steeds in aanmerking hoor
Hehehe. I can only imaginequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde, woonde er 2 deuren verder een man en vrouw, zij werd zwanger, dat kind kwam op 9-9-90, en zou dus op 9-9-99 9 jaar worden. Sinds dat kind is zij echt gek geworden, ook op tv geweest bij een of andere show toen, wilde ze een groot feest voor mensen organiseren die op die dag geboren waren, van alle leeftijden. Echt.!
Ik las het net ja. Bijzonderquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van de eerste was ik uitgerekend op 22-02-2001
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb mn oog al op iemand laten vallen sorry
ik ben ook visquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
@Duim: die B toch
Vissen he? Is en blijft romanticus
[..]
Nouja, ze was op een gegeven moment nergens anders meer mee bezig, en kon ook nergens anders meer over praten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef MNR het volgende:
@Duim: die B toch
Vissen he? Is en blijft romanticus
[..]
Hehehe. I can only imagine![]()
Lekker verneukeratief bezig.
die weet nog van niks maar ziet t wel zitten, kan dat ook!?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die ziet dat ook wel zitten, of weet ie nog van niks?
Dat kan ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die weet nog van niks maar ziet t wel zitten, kan dat ook!?
hoeft niet je kent m nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook
Je maakt me nieuwsgierig
verwatteuh? dat woord lees ik net voor het eerst!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet t echt niet?
zit je me nu te vereppelen???
Dat bedoelde ik nietquote:
Klein?quote:
Ken je dat nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
verwatteuh? dat woord lees ik net voor het eerst!
Ik ken het ook niet, lees het ook voor het eerst...quote:
ik ook niet hoorquote:
dat klinkt nog schattig hahaquote:
Ja matig he.. ziek thuis.. kom je me verzorgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:28 schreef JonKeL het volgende:
Nou zeg, schande! Duim leg het ze eens even uit![]()
Cue
Hoe ist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |