SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Tsja je moet toch iets te zijken hebben, het blijft immers de klaagbaak.
ook dat nog eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef CaseyCopa het volgende:
zeiken schrijf je toch met kleine ei?
Gatver!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Schokbreker het volgende:
Google geeft een gek resultaat: Hiero
ik kliktequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Schokbreker het volgende:
Google geeft een gek resultaat: Hiero
* Biancavia meldt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
OK wie heeft er op de eerste link geklikt?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
Ha! Precies wat ik hoopte te bereiken met mijn post.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
Dat gaat niet lukken! Je maakte gewoon een fout.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Ha! Precies wat ik hoopte te bereiken met mijn post.
En daar gaat vervolgens het hele topic overquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken! Je maakte gewoon een fout.
ij-ei dyslexiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Cmonv het volgende:
[..]
En daar gaat vervolgens het hele topic overIk heb ij-ei dyslexie, dat je het even weet.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Cmonv het volgende:
[..]
En daar gaat vervolgens het hele topic overIk heb ij-ei dyslexie, dat je het even weet.
NEENEquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef Schokbreker het volgende:
Het komt er dus op neer dat je een ei bent TS?![]()
Ik nog niet, doe ik straks thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
Chrome Incognito Window.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik nog niet, doe ik straks thuis
Tevens daarom een TVP
Das leuk, maar houdt niet collega's die achter me langs lopen tegenquote:
maar verder is de link niets bijzondersquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das leuk, maar houdt niet collega's die achter me langs lopen tegen
Of de proxy server die dat spul logged.
zeik natte sex - plassex - plassen - pissen - zeikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
maar verder is de link niets bijzonders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |