abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66235986

"SchiedamcentrumSchiedamnieuwlandDelftzuidDelftDenHaagMoerwijkDenHaagLaanVanNieuwOost-Indië

Welom op station Roterrrrrrdam."
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:54:27 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66236000
Pics or it did not happen
pi_66236045

"Dames en heren, u weet dat Arnhem en Nijmegen al geruime tijd ruzie hebben. Toch is het heel belangrijk dat de trein uit Arnhem komt. Het is nu 12 over 7. Maar komt die trein uit Arnhem nu? Dat is de grote vraag"
pi_66236057
HOAX als je bekend bent ga je met het vliegtuig of de helikopter
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_66236104

"De
Trein
Heeft
Geen
Vertraging
Want
Het
Is
Toch
Geen
Vertraagtrein
Maar
Een
Sneltrein?"
pi_66236107
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]

"SchiedamcentrumSchiedamnieuwlandDelftzuidDelftDenHaagMoerwijkDenHaagLaanVanNieuwOost-Indië

Welom op station Roterrrrrrdam."
zo praten rotterrrrdammers nou eenmaal vind het altijd wel leuk een conducteur met een accent. Trein naar limburg nemen is ook altijd wel grappig wdb
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66236197
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zo praten rotterrrrdammers nou eenmaal vind het altijd wel leuk een conducteur met een accent. Trein naar limburg nemen is ook altijd wel grappig wdb
Toen ik een keer in trein zat was het zo'n surinamer.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66236239
Doe eens mee met dit topic, jullie schorriemorrie. Meer bekende Nederlanders!

"Dames en Heren, als het aan de VVD had gelegen, had deze door de overheid geregelde trein niet deze vertraging van ongeveer vijf minuten gehad. De VVD is een vrólijke partij, die al jaren strijd tegen deze vertraging van ongeveer vijf minuten"
pi_66236400

"Kedeng kedeng. Kedeng Kedeng. Kedeng Kedeng. Oeh Oeh."
pi_66236741

"Ik ben dol op de trein. En ik baal nog steeds dat ik nooit door de voorselectie ben gekomen om conducteur te worden. Ik had zo graag Railrunnerkaartjes willen knippen."
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 februari 2009 @ 14:14:29 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66236963

Allemamaggies, Adriaantje, wanneer komt die trein?

Bassie, daar komtie aan, snel Bassie, spring er snel in!

DROMMELS DROMMELS, DIE VERVELENDE BASSIE EN ADRIAAN ONTSNAPPEN WEER
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66237017
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]

Allemamaggies, Adriaantje, wanneer komt die trein?

[ afbeelding ]

Bassie, daar komtie aan, snel Bassie, spring er snel in!

[ afbeelding ]
DROMMELS DROMMELS, DIE VERVELENDE BASSIE EN ADRIAAN ONTSNAPPEN WEER
_!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:18:14 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66237137
Dacht je dat een BNN met de trein gaat TS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 februari 2009 @ 14:20:14 #14
80791 crew  Paul
pi_66237240

B2 pak ze

Watzeggie Baas?

PAK ZEEEEEEEE DROMMELS DROMMELS

Ik ben niet doof
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:21:14 #15
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_66237289
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Megumi het volgende:
Dacht je dat een BNN met de trein gaat TS?
BNN?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 februari 2009 @ 14:22:31 #16
80791 crew  Paul
pi_66237354

Waneer komt die trein nou
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:22:44 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66237363

Godgodverdegodver, de bloedkankerteringtrein is aangekomen op het kutkolerekanker Den Haag centraal stel gladiolen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:01 #18
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66237375
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]

ja gaat ver
pi_66237394
Bekende Niet-Nederlander?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_66237398
quote:
[ afbeelding ]

't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_66237405
quote:
[ afbeelding ]

Omg
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:24:10 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66237427

...
pi_66237439
Ja, hoax dus, als je vanaf Schiedam Centrum richting Delft gaat kom je niet langs Schiedam Nieuwland.
pi_66237458

Allereerst moeten we concluderen dat we binnenkomen op station Arnhem. Vervolgens kan het niet anders zijn dat we Nijmegen zullen bereiken. We moeten echter de schouders eronder zetten om te zorgen dat ook Den Bosch zal worden aangedaan!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_66237482

''5 minuten vertraging, dat is toch BESPOTTELIJK? Weet je wel niet hoe LAAAAAANG dat is? GE-WEL-DI-GE euforie als die trein eindelijk arriveert natuurlijk, maar het duurt langer dan een eindpass van Ruud Gullit; FAN-TAS-TI-SCHE speler natuurlijk, maar als trainer TOTAAAAAAL ongeschikt.''
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:26:39 #26
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66237549

Dag lieve snoezepoezen! Dit overheerlijke treintje gaat lekker verder als intercity naar het altijd heerlijk mooie en verukkelijke Groningen.
Nou doei hé lieve mensen van me.
pi_66237551
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]

"Kedeng kedeng. Kedeng Kedeng. Kedeng Kedeng. Oeh Oeh."
Die is echt te flauw .
Whatever I want.
pi_66237637
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_66237653

We komen met een vertraging van ongeveer 5 minuten binnen op station Zwolle. DAT DIT MOGELIJK IS IN NEDERLAND!!!!!!!
pi_66237681

"Deeeeuhh trein zal binnenkomen op eeh spor.. spoor 5. Het achterste deel van de euhh tein..trein zal achterrrrblijven in Rotterdam. Nee, euuh Breda. Let u op de treinnummers boven de eeuh geuren..euhh deuren. De treinstellen met de nummers 4568 en 42 eh 43 ehe 3545 zullen doorrijden eeeehhhhhh naar Den Haag."
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_66237762

"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
pi_66237967

''Ik zie dat de trein arriveert, hij komt aan, hij paradeert het station binnen, hij heeft zijn bestemming bereikt, hij is geel, als de zon, als een banaan, als urine, ga zo maar door. Ik stap in, ik loop naar binnen, ik betreed het gevaarte, ik maak mijn entree, ik ga zitten, 1e klas, ik laat mijn achterwerk zakken, ik nestel me, ik zit.''
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 14:36:42 #33
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_66237971

Ga die trein uit
1 seconde, en loop snel door naar de volgende trein
Ga die trein uit
1 seconde, en kijk goed rond in ons station
En vraag niet naar de tijd, want iedereen weet dat de tijd niet uitmaakt want die trein komt toch wel te laat.

Nog eentje, maar dit is geen Nederlander.

Look at those BIG rails and the size of this train. I think it's a female train. The train is standing still, but it can move at every moment, whenever it wants to move. What a BEAUTY. The best and biggest train I've ever seen. When it starts moving, the speed can grow to about 100m/h. This is the best day of my life!

[ Bericht 29% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 19-02-2009 14:44:22 ]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_66238908

"Zwart. Als een nachtelijke kwajongensstreek, een verstekeling voortglijdend over ijzeren staven. De treinreis op zijn best."
pi_66240468
Patat Friet
pi_66240777
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66241388

Mocht u zojuist hebben ingeschakeld dan ziet U nu de trein Rotterdam lombardijen naderen, de trein is nog steeds compleet.
Ongehoord, Herbert. Op dit moment hoor je kapot te zitten.
We rijden nu onder de maas door en zien het prachtige station Rotterdam Blaak.
Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische treinrit te kijken en jij leutert wat over een mooi station
De finale gaat bijna beginnen
De wagons hangen als washandjes op een lijn te wapperen.
We rijden op tijd volgens de bekende 2 km per 1 minuut regel halen we Den Haag zonder vertraging.
Ow, wat is dit een geweldige actie. Dit spot met alle treinwetten!
Wát een finale, wát een etappe
Zit je nu mijn koffie op te drinken?
Graag tot morgen, à demain

[ Bericht 0% gewijzigd door tha_one op 19-02-2009 16:19:03 ]
pi_66241459
!
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:31:03 #39
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66242358
Willibrord Frequin

Hee trein hee stop eens?! Ik weet dat je Zwolle aandoet vuilak! Waarom ben je in Zwolle gestopt, trein? Hee! Waarom rijd je nou weg trein, hey hey!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rubber_Johnny op 19-02-2009 16:36:43 ]
pi_66242531
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef tha_one het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Mocht u zojuist hebben ingeschakeld dan ziet U nu de trein Rotterdam lombardijen naderen, de trein is nog steeds compleet.
Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische treinrit te kijken en jij leutert wat over een mooi station
We rijden op tijd volgens de bekende 2 km per 1 minuut regel halen we Den Haag zonder vertraging.
Wat een klasbak_O_
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:36:21 #41
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66242616
Marco Borsato:
Vandaag is GEEL de kleur van de trein!

Wilders:
Over enkele minuten arriveren we in een door straat-terroristen beheerst oorlogsgebied. Daarna rijden we door als stoptrein naar een plek waar onze jongedames niet meer zonder hoofddoek op staat durven, om bij onze eindbestemming aan te komen, een plek die veel autochtonen niet meer herkennen als hun stad.
pi_66243335
quote:
[ afbeelding ]

Цой жив
pi_66243606
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66243911
Ik ben omroepster geweest
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_66243993

Zeg, wat zullen we nou krijgen hea?! Dacht je hier weg mee te komen trein? Hea?! Gewoon stoppen op station Zwolle! Hea?! Anders zwaait er wat! Hea?!

Zo! Dag lieve mensen, welkom bij in de TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIN!!!!!
U mag raden wat het volgende station is. Let op, u maakt kans op deze prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijs!!!!!!!!

Eey Conjo! We zitten in deze pokoe trein toch..... viessssss man! De trein naar Damsco toch!! Aaaiiigt je weet. Die conjo was viesssss patrick.
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_66244051

Lol, Laughing aut Laut, de trein vergat te stoppen bij Zwolle, eens even onderzoeken waarom!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66246809

Hihihi, je vader is net onder de trein gelopen, hihi, bananensplit! hihihi. Hihihihi.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_66246891

Hohooooo, wat een klasbak die trein! Een echt rasvervoersmiddel! Loep- en loepzuiver rijd hij het station binnen! Het zal nog lang onrustig blijven in Zwolle!
pi_66246941
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
geniaal
pi_66246980
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Marco Borsato:
Vandaag is GEEL de kleur van de trein!

Wilders:
Over enkele minuten arriveren we in een door straat-terroristen beheerst oorlogsgebied. Daarna rijden we door als stoptrein naar een plek waar onze jongedames niet meer zonder hoofddoek op staat durven, om bij onze eindbestemming aan te komen, een plek die veel autochtonen niet meer herkennen als hun stad.
pi_66247029
Kwaliteitstopic! tvp dan maar.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_66247161

Maar ik las in 1992 in een interview dat de Kiosk op station Zwolle vieze koffie schonk en dat je daarom niet meer stopte met de trein, dat klopt toch? Overigens, conducteur Johan lijkt vandaag op een machinist, HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA, snif, HAHAHAHAHAHAHHAA. Goed, na de reclame zal Johan vertellen welke treinen zoal te laat zullen komen en heeft Barbara nog erg interessant nieuws over coupé 2871, maar goed, da's dus ná de reclame.
pi_66247176
quote:
[ afbeelding ]

Ge-wel-dig
pi_66247240

Die treint gaat vastwel binnenkomen op het perront, op welk perront interesseert mein toch helemaal niet.
pi_66247350

Deze trein nadert Rotterdam Margreet!
Ja Jeroen ben je wel eens in Rotterdam geweest.
Echt Margreet? ik was daar laatst en er kwam een vrouw naar me toe en die vroeg ik verdwaald was.

Nee hoor Margreet, even zonder dollen. Mensen vergeet uw spullen niet bij het uitpakken. En wel thuis he!
pi_66247958

"Ja dames en heren, het belooft morgen een koude dag te worden. Vannacht komt de temperatuur niet boven het vriespunt uit. In het oosten kan het zelfs min 5 worden! Houd morgenochtend dus rekening met vertraging op het spoor door startproblemen.
In de loop van morgenochtend kan het in het oosten licht gaan sneeuwen. Waar deze sneeuw blijft liggen tussen de wissels, moet u rekening houden met een wisselstoring die enkele uren kan aanhouden.
In het westen trekt de wind aan, morgen, tot kracht 6. Treinen in zuidwestelijke richting kunnen door deze tegenwind worden afgeremd. Daarnaast kunnen de laatste blaadjes van de bomen waaien. U doet er goed aan niet boven het draaistel te gaan zitten als de wielen vierkant zijn geworden.

Ik wens u nog een prettige avond! Oant Moarn!"
pi_66249426

"Spetter spieter spaterr, we zijn een beetje later, u komt nog lang niet thuis, minstens een uurtje later!"
underground forever baby
pi_66250141
Ik dacht dat het een heel ander topic zou worden, met teksten als: "Ik zat laatst bij Mart Smeets in de trein, en toen..."

Anyway, tvp.
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:16:03 #59
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_66250862
Goed topic! Jos Brink en Jules Deelder waren top!

Kom maar, lieve trein! Kijk eens wat een ongelooflijk enthousiaste, mooie, glanzende, gezonde, brave, levendige trein dit is. Kijk hoe schitterend en onwaarschijnlijk goed hij binnenrijdt op het station..
pi_66251012
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Laton het volgende:
[ afbeelding ]

"Spetter spieter spaterr, we zijn een beetje later, u komt nog lang niet thuis, minstens een uurtje later!"
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:31:47 #61
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_66251525
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Laton het volgende:
[ afbeelding ]

Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:37:15 #62
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_66251776
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef tha_one het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

quote:
[ afbeelding ]

quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Ga die trein uit
1 seconde, en loop snel door naar de volgende trein
Ga die trein uit
1 seconde, en kijk goed rond in ons station
En vraag niet naar de tijd, want iedereen weet dat de tijd niet uitmaakt want die trein komt toch wel te laat.

Nog eentje, maar dit is geen Nederlander.
[ afbeelding ]

Look at those BIG rails and the size of this train. I think it's a female train. The train is standing still, but it can move at every moment, whenever it wants to move. What a BEAUTY. The best and biggest train I've ever seen. When it starts moving, the speed can grow to about 100m/h. This is the best day of my life!

Wat een topic
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_66251821
Ik ben een keer Harry Mens tegengekomen op het station
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:25:37 #64
178413 DamianDDDDD
De D-toets hangt niet
pi_66253620

We waren met een heel cluppie aan het voetballen in de trein. En toen opeens kwamen er een paar conducteurs aan. Maar dus wat er gebeurt: hij pakte mijn oor en ik werd de trein afgerukt zonder pardon! De manier waarop u dit onderhoudt vind ik niet normaal, eigenlijk. Ik ben uit de trein geschopt zonder pardon! Dat deed je in de Tweede Wereldoorlog ja. Ik word hier niet serieus genomen! Hoe moet ik anders 800 meter rijden?! Ik schakel *snik* de Rijdende Rechter in! *snik*
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:50:46 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66254620
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef DamianDDDDD het volgende:
[ afbeelding ]
We waren met een heel cluppie aan het voetballen in de trein. En toen opeens kwamen er een paar conducteurs aan. Maar dus wat er gebeurt: hij pakte mijn oor en ik werd de trein afgerukt zonder pardon! De manier waarop u dit onderhoudt vind ik niet normaal, eigenlijk. Ik ben uit de trein geschopt zonder pardon! Dat deed je in de Tweede Wereldoorlog ja. Ik word hier niet serieus genomen! Hoe moet ik anders 800 meter rijden?! Ik schakel *snik* de Rijdende Rechter in! *snik*
Is dat een bekende Nederlander? Hij was m'n docent op de basisschool Wat is het verhaal erachter?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:54:01 #66
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66254772
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Is dat een bekende Nederlander? Hij was m'n docent op de basisschool Wat is het verhaal erachter?
Zijn zoontje was laatst in rond om 10 geloof ik. Onenigheid om voetballen bij een ouwe muziekkoepel.

Het zoontje was irritant genoeg om 2 topics vol te krijgen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:14:19 #67
178413 DamianDDDDD
De D-toets hangt niet
pi_66255777
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik doel op zijn zoon, Petertje. Hij heeft zoals Rubber_Johnny al zei hier op FOK! twee topics gekregen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:28:07 #68
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_66256603

De NS is een beetje dom...
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:32:29 #69
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66256864
Oh ja misschien of topic, maar in de trein tussen Emmen en Zwolle zit er vaak een baas van een hoofdconducteur.

Hij zegt dingen als ' Zodadelijk zijn wij weer in prachtig Zwollywood temperatuur: 21 graden en zonnig'
Of: klapt u even voor de Michael Schumacher onder de machinisten die ons weer veilig in Emmen heeft weten te krijgen

Coole gast is dat.
pi_66258390

Die trein naar Valencia komt misschien maar één keer langs!
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:05:24 #71
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_66258673

"Kijk eens naar de rubbertjes van deze deuren. Dat is gewoon perfect onderhouden. Hier word ik wél vrolijk van"
pi_66258811

De NS bestaat niet
pi_66259049
Ik goa nie overstappe nie en al helemaal nie treine nie.

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:24:17 #74
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66259576
Een bekende cabaretier...

Zoo Bert waasdaaat? Een trein heee Zo Bert vertel op we schrijven meeeeee We zijn zo op station Zwolle, snel heeeeeee. Jajaj hahah was helemaal niet waar we zijn nog in coevordeeen..
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:28:18 #75
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66259739
En dan nog een als we toch bezig zijn met ADHD lijders Jochem Myer

Overstappen!Overstappen! Overstappen!Overstappen!Overstappen! hup!hup! je moet naar Utrecht, Amsterdam Rotterdam,
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:30:48 #76
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_66259849
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
En dan nog een als we toch bezig zijn met ADHD lijders Jochem Myer

Overstappen!Overstappen! Overstappen!Overstappen!Overstappen! hup!hup! je moet naar Utrecht, Amsterdam Rotterdam,

pi_66260608

Nou, nee, jaa, maar zo meteen he, zo meteen, dan komt, jááá inderdaad dat zou je niet zéggen he, nee... maar zo meteen komt dus de trein, van, jamoetjehoren, van Den Háág, naar Délft. Ja, echt waar, jaaa. Ken je dat Matthijs, dat zo'n trein daar zo aankomt, ken je dat gevoel?
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66260751
Holland Casino Barry
Kedeng kedeng kedeng kedeng...oehoeh.....klinkt een beetje als een wijvennummertje dit
pi_66261034

Mevrouw de voorzitter, ik geloof mijn oren niet. Deze sneltrein mag hier zomaar voorbij dit station rijden, dit station in deze degelijke, gezagsgetrouwe, joods-christelijke stad. Hoe kan dit, vraag ik mij af, hoe kan deze regering, deze bange, laffe regering, dit toestaan. Hoe kan het in dit land getolereerd dat een trein bewust weigert, want dat is het, een laffe weigering, om bij dit station te stoppen zoals dit hoort in een vrij Nederland. En dan kan dit kabinet mij wel vertellen dat dit met allerlei regeltjes en spoorboekjes te maken heeft, maar het gaat hier niet om regeltjes, mevrouw de voorzitter, het gaat hier om mensen. Mensen die dit land hebben opgebouwd, mensen die trouw elke maand belasting betalen, deze mensen worden stelselmatig gediscrimineerd door een laffe minderheid die te belazerd is om te stoppen bij dit station. Ik vraag u, mevrouw de voorzitter, hoe kan dit. Ik zal het u zeggen. Dit kabinet is bang, mevrouw de voorzitter, bang voor de, ongetwijfeld van Marokkaanse afkomst zijnde, machinist van deze trein, deze fascistische, achterlijke trein die doorrijdt en zo zijn functie op een laffe, banghartige manier verzaakt, ten koste van de hardwerkende en belastingbetalende Nederlander, die ook nu weer de dupe is van bureaucratie en de oogkleppen van dit kabinet. En dat, mevrouw de voorzitter, is een SCHANDE.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66266597

En dan nu dames en heren tijd voor station Zwolle
...
We zouden nu station Zwolle te zien moeten krijgen maar eh... ... ja?

Het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed gaat bij de regie.. We wachten nog even op Zwolle nee?
Nou, ik hoop dat het wel lukt als we er de volgende keer langskomen..
Dan nu de verkeersinformatie met.. oh, ik hoor dat we toch station Zwolle aandoen
pi_66266877
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:29 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu dames en heren tijd voor station Zwolle
...
We zouden nu station Zwolle te zien moeten krijgen maar eh... ... ja?
[ afbeelding ]

Het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed gaat bij de regie.. We wachten nog even op Zwolle nee?
Nou, ik hoop dat het wel lukt als we er de volgende keer langskomen..
Dan nu de verkeersinformatie met.. oh, ik hoor dat we toch station Zwolle aandoen
[ afbeelding ]
Super herkenbaar!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:18:30 #82
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66268000
Geniaal topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66268159
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]
Hohooooo, wat een klasbak die trein! Een echt rasvervoersmiddel! Loep- en loepzuiver rijd hij het station binnen! Het zal nog lang onrustig blijven in Zwolle!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:34:15 #84
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66268471

OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND MENSEN! ER KOMT GEWOON EEN TREIN AAN! HET IS NIET TE GELOVEN... ER ZIJN ZELFS ALLEMAAL MENSEN DIE EM AANRAKEN
Lang leve mij! *O*
pi_66268585

Stelletje Klootzakken!!! Dit is niet station Den Haag Centraal!

pi_66268607
Origineel
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:41:54 #87
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66268693

Meneer de voorzitter, ik vind het werkelijk waar onacceptabel dat we zo lang op die trein moeten wachten. In het regeer akkoord is duidelijk afgesproken dat er treinen zouden rijden en het moet nu eens afgelopen zijn met die achterkamertjespolitiek en het woord tijd dat de NS gewoon gaat rijden zoals afgesproken... Nee... NEE... Laat me nu even! Meneer de voorzitter zou u de heer Wilders er op attent willen maken dat hij net als iedere andere Medelander gewoon op zijn trein moet wachten...
Lang leve mij! *O*
pi_66269655
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef Echo99 het volgende:
[ afbeelding ]

OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND MENSEN! ER KOMT GEWOON EEN TREIN AAN! HET IS NIET TE GELOVEN... ER ZIJN ZELFS ALLEMAAL MENSEN DIE EM AANRAKEN
Stegeman zegt niet "OMG"
pi_66269779

Nou, kijk....as je gewoon goed oplet, dan zie, dat als de trein 2 keer in het uur gaat en een half uur vertraging heeft, dat 'ie dan op tijd is. Da's logisch. Je moet natuurlijk wél rijden, anders kom je nergens. Sta je stil, dan rijd je niet. Vaak moet een trein rijden, om te kunnen rijden. Dat ga je pas zien als je het doorhebt.
Kijk, de trein komt wel, maar dan moet 'ie wel rijden, anders gaat 'ie ook niet. Da's logisch....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_66270070

"Beste passagiers, BOEHOEHOE, ik ben voor de trein gesprongen net, BOEHOEHOE. Echt waar!"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:22:56 #91
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66270221
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Stegeman zegt niet "OMG"
Aangepast aan het Fok! Jargon. Zo is Stegeman. Die past zich aan aan zijn publiek.
Lang leve mij! *O*
pi_66270247

"There is no vertraging at station Holland Spoor. It is completely normal. Everything is fine. The American zionist infidels have set back our watches. They are pigs. They will surrender!"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:32:30 #93
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_66270581

Ja eh.. weeje wattis..eh..knuffelen is eh fijn enzo eh..maareh je moe natuurlijk eh geen treinen gaan knuffelen eh.. want dan eh krijg je vertraging. Maar laaaje nie gek makuh!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:35:29 #94
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_66270689

Het is een schande mensen, ik zeg het maar gewoon zoals het is. Een regelrechte schande! Niet die marokkanen en turken missen hierdoor de trein, nee u en ik. Onze kinderen, onze vaders en moeders. Ik ben het ZAT, dit land is het ZAT!
pi_66270754

Als ik één keer tring, hebben wij vertraging
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_66270766

Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood....wat is het?
pi_66274553

Het stoplicht springt op rood,
het stoplicht springt op groen,
in Almelo is altijd wat te doen.
Maar woar is den trein noe dan?
Oh kiek, doar ha'jm a.

Vertaling:
Het stoplicht springt op rood,
het stoplicht springt op groen,
in Almelo is altijd wat te doen.
Maar waar is die trein nou dan?
Oh kijk, daar heb je hem al.
Een opticien die iemand sterkte wenst,
is ook niet grappig.
pi_66274706

jah ik ga nie met die kankah trein, ik wil best met die kankah trein maar ik mag daar niet blowen. Als ik niet blow word ik onrustig, het is mijn medicijn. Ik ben een kankah hagenees dus ik hoef ook helemaal nergens anders naar toe. Die kankahlijers van ado kan ik op de fiets ook wel gaan bekijken als ik geen stadionverbod meer hebt.
pi_66274777

Zeg, vind je dat normaal? Op de trein wachten? Kom er eens af man. Hè!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:34:41 #100
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_66274931

Nou heeft die trein dus vertraging, hè. Ik word daar dus gewoon niet vrolijk van hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')