zo praten rotterrrrdammers nou eenmaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[ afbeelding ]
"SchiedamcentrumSchiedamnieuwlandDelftzuidDelftDenHaagMoerwijkDenHaagLaanVanNieuwOost-Indië
Welom op station Roterrrrrrdam."
Toen ik een keer in trein zat was het zo'n surinamer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo praten rotterrrrdammers nou eenmaalvind het altijd wel leuk een conducteur met een accent. Trein naar limburg nemen is ook altijd wel grappig wdb
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Allemamaggies, Adriaantje, wanneer komt die trein?
[ afbeelding ]
Bassie, daar komtie aan, snel Bassie, spring er snel in!
[ afbeelding ]
DROMMELS DROMMELS, DIE VERVELENDE BASSIE EN ADRIAAN ONTSNAPPEN WEER![]()
BNN?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Megumi het volgende:
Dacht je dat een BNN met de trein gaat TS?
ja gaat verquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Waneer komt die trein nou
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt te flauwquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
"Kedeng kedeng. Kedeng Kedeng. Kedeng Kedeng. Oeh Oeh."
Wat een klasbak_O_quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef tha_one het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mocht u zojuist hebben ingeschakeld dan ziet U nu de trein Rotterdam lombardijen naderen, de trein is nog steeds compleet.
Ongehoord, Herbert. Op dit moment hoor je kapot te zitten.
We rijden nu onder de maas door en zien het prachtige station Rotterdam Blaak.
Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische treinrit te kijken en jij leutert wat over een mooi station
De finale gaat bijna beginnen
De wagons hangen als washandjes op een lijn te wapperen.
We rijden op tijd volgens de bekende 2 km per 1 minuut regel halen we Den Haag zonder vertraging.
Ow, wat is dit een geweldige actie. Dit spot met alle treinwetten!
Wát een finale, wát een etappe
Zit je nu mijn koffie op te drinken?
Graag tot morgen, à demain
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Marco Borsato:
Vandaag is GEEL de kleur van de trein!
Wilders:
Over enkele minuten arriveren we in een door straat-terroristen beheerst oorlogsgebied. Daarna rijden we door als stoptrein naar een plek waar onze jongedames niet meer zonder hoofddoek op staat durven, om bij onze eindbestemming aan te komen, een plek die veel autochtonen niet meer herkennen als hun stad.
[ afbeelding ]
"Deze trein lijkt een normale trein. Maar 's náchts verandert deze onschuldige blauw/gele reus in een nachtclub, waar geheime feesten en orgies plaatsvinden."
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Laton het volgende:
[ afbeelding ]
"Spetter spieter spaterr, we zijn een beetje later, u komt nog lang niet thuis, minstens een uurtje later!"
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Laton het volgende:
[ afbeelding ]
"Spetter spieter spaterr, we zijn een beetje later, u komt nog lang niet thuis, minstens een uurtje later!"
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef tha_one het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mocht u zojuist hebben ingeschakeld dan ziet U nu de trein Rotterdam lombardijen naderen, de trein is nog steeds compleet.
Ongehoord, Herbert. Op dit moment hoor je kapot te zitten.
We rijden nu onder de maas door en zien het prachtige station Rotterdam Blaak.
Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische treinrit te kijken en jij leutert wat over een mooi station
De finale gaat bijna beginnen
De wagons hangen als washandjes op een lijn te wapperen.
We rijden op tijd volgens de bekende 2 km per 1 minuut regel halen we Den Haag zonder vertraging.
Ow, wat is dit een geweldige actie. Dit spot met alle treinwetten!
Wát een finale, wát een etappe
Zit je nu mijn koffie op te drinken?
Graag tot morgen, à demain
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ga die trein uit
1 seconde, en loop snel door naar de volgende trein
Ga die trein uit
1 seconde, en kijk goed rond in ons station
En vraag niet naar de tijd, want iedereen weet dat de tijd niet uitmaakt want die trein komt toch wel te laat.
Nog eentje, maar dit is geen Nederlander.
[ afbeelding ]
Look at those BIG rails and the size of this train. I think it's a female train. The train is standing still, but it can move at every moment, whenever it wants to move. What a BEAUTY. The best and biggest train I've ever seen. When it starts moving, the speed can grow to about 100m/h. This is the best day of my life!
Is dat een bekende Nederlander? Hij was m'n docent op de basisschoolquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef DamianDDDDD het volgende:
[ afbeelding ]
We waren met een heel cluppie aan het voetballen in de trein. En toen opeens kwamen er een paar conducteurs aan. Maar dus wat er gebeurt: hij pakte mijn oor en ik werd de trein afgerukt zonder pardon! De manier waarop u dit onderhoudt vind ik niet normaal, eigenlijk. Ik ben uit de trein geschopt zonder pardon! Dat deed je in de Tweede Wereldoorlog ja. Ik word hier niet serieus genomen! Hoe moet ik anders 800 meter rijden?! Ik schakel *snik* de Rijdende Rechter in! *snik*
Zijn zoontje was laatst in rond om 10 geloof ik. Onenigheid om voetballen bij een ouwe muziekkoepel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat een bekende Nederlander? Hij was m'n docent op de basisschoolWat is het verhaal erachter?
Ik doel op zijn zoon, Petertje. Hij heeft zoals Rubber_Johnny al zei hier op FOK! twee topics gekregen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat een bekende Nederlander? Hij was m'n docent op de basisschoolWat is het verhaal erachter?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
En dan nog een als we toch bezig zijn met ADHD lijders Jochem Myer
Overstappen!Overstappen! Overstappen!Overstappen!Overstappen! hup!hup! je moet naar Utrecht, Amsterdam Rotterdam,
Super herkenbaar!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:29 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu dames en heren tijd voor station Zwolle
...
We zouden nu station Zwolle te zien moeten krijgen maar eh... ... ja?
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed gaat bij de regie.. We wachten nog even op Zwollenee?
Nou, ik hoop dat het wel lukt als we er de volgende keer langskomen..
Dan nu de verkeersinformatie met.. oh, ik hoor dat we toch station Zwolle aandoen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]
Hohooooo, wat een klasbak die trein! Een echt rasvervoersmiddel! Loep- en loepzuiver rijd hij het station binnen! Het zal nog lang onrustig blijven in Zwolle!
Stegeman zegt niet "OMG"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef Echo99 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DAT DIT KAN IN NEDERLAND MENSEN! ER KOMT GEWOON EEN TREIN AAN! HET IS NIET TE GELOVEN... ER ZIJN ZELFS ALLEMAAL MENSEN DIE EM AANRAKEN
Aangepast aan het Fok! Jargon. Zo is Stegeman. Die past zich aan aan zijn publiek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |