![]()
Mevrouw de voorzitter, ik geloof mijn oren niet. Deze sneltrein mag hier zomaar voorbij dit station rijden, dit station in deze degelijke, gezagsgetrouwe, joods-christelijke stad. Hoe kan dit, vraag ik mij af, hoe kan deze regering, deze bange, laffe regering, dit toestaan. Hoe kan het in dit land getolereerd dat een trein bewust weigert, want dat is het, een laffe weigering, om bij dit station te stoppen zoals dit hoort in een vrij Nederland. En dan kan dit kabinet mij wel vertellen dat dit met allerlei regeltjes en spoorboekjes te maken heeft, maar het gaat hier niet om regeltjes, mevrouw de voorzitter, het gaat hier om mensen. Mensen die dit land hebben opgebouwd, mensen die trouw elke maand belasting betalen, deze mensen worden stelselmatig gediscrimineerd door een laffe minderheid die te belazerd is om te stoppen bij dit station. Ik vraag u, mevrouw de voorzitter, hoe kan dit. Ik zal het u zeggen. Dit kabinet is bang, mevrouw de voorzitter, bang voor de, ongetwijfeld van Marokkaanse afkomst zijnde, machinist van deze trein, deze fascistische, achterlijke trein die doorrijdt en zo zijn functie op een laffe, banghartige manier verzaakt, ten koste van de hardwerkende en belastingbetalende Nederlander, die ook nu weer de dupe is van bureaucratie en de oogkleppen van dit kabinet. En dat, mevrouw de voorzitter, is een SCHANDE.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.