Is eigenlijk hetzelfde als narrowcastigquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. die ken ik dan weer niet
Dit dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon wat te eten, ik wil gewoon eten waar ik op dat moment trek ik heb en niet zo'n plastic boterhamzakje tevoorschijn halen met geplet brood. In de zomer is het helemaal dramatisch om te zien wat er overblijft van zo'n "heerlijk zelf gemeerd boterhammetje"
ah okquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als narrowcastig
Tupperware FTWquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon wat te eten, ik wil gewoon eten waar ik op dat moment trek ik heb en niet zo'n plastic boterhamzakje tevoorschijn halen met geplet brood. In de zomer is het helemaal dramatisch om te zien wat er overblijft van zo'n "heerlijk zelf gemeerd boterhammetje"
Mooi zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daph_
Het tosti-ijzer was een succes trouwens
?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand burgerlijk noemen maar er wel het bed mee gedeeld hebben........ ..........
Van onze Negeriaanse vrienden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. dat is het derde phisingmailtje deze week al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |