Met mij gaat het momenteel echt heel goed, lief dat je ernaar vraagt Sugar!
Ik loop eigenlijk voor controle bij de gyn, uit eigen keus omdat we ook via het IVF-centrum bezig waren. Het voelde vertrouwd en de gyn raadde het ons ook aan bij de eerste controle. Nu moest ik nog wel een vk regelen voor de kraambed controle, want de gyn komt het ziekenhuis niet uit natuurlijk om me thuis te controleren in de kraamweek. Afgelopen dinsdag ben ik daar geweest, en sindsdien voel ik me zo goed. OK, pas twee dagen, maar zo goed als nu heb ik me de hele zwangerschap nog niet gevoeld.
Bij de vk ging het over zwanger zijn, over genieten, over hoe bijzonder het allemaal is. Zo heel anders dan het klinische in het ziekenhuis. Ik ben ervan overtuigd dat ik bij de vk, als ik daar op controle was geweest toen ik me zo ontzettend rot voelde, wel daarover gesproken zou hebben!
Ik besef wel dat het pas 2 dagen is, hoor, en dat het niet waarschijnlijk is dat ik me zo de resterende 15 weken ga voelen, maar dat hoeft ook niet. Ik voel me lichter, gelukkiger en zelfs 2 dagen echt roze

Met mijn zusje ging het ook beter, hoorde ik vorige week. Haar grootste angst, weer een te vroege geboorte, is nu in ieder geval uit de weg, want ze is vandaag 37 weken!
En Lishe, wat je zegt oer de partners is zo waar. Voor schaap is het redelijk beperkt gebleven tot nu toe, gelukkig, maar dat vond ik ook al erg naar. Ik vond het ook zoo jammer dat hij er dinsdag niet was om mijn goede stemming helemaal mee te maken. Gelukkig komt hij vanavond weer thuis en ik voel me nog steeds goed, dus krijgt hij het wel mee.
YPPY, ik vroeg me ook af hoe het nu met je gaat!
En maffe?