Ik had niets anders van je verwachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt wel wat voor jou moet ik zeggen
hallo , jij komt met deze bewering, dus wie geeft nou iets toe ?>quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een kerel met een klein pikkie scheert al zijn schaamhaar zodat zijn zaakie wat groter lijkt... Dus ik weet niet wat je nu net toegeeft
Wist je dit serieus niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo , jij komt met deze bewering, dus wie geeft nou iets toe ?>
Ik ben niet schizoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in het geval jij de schizo bent gewoon een rotschop verkopen en lachen
zodat je gaat huilen[ afbeelding ]
nee, ik hoor dit voor het eerst. serieus.quote:
Nouja, het kan een tip zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik hoor dit voor het eerst. serieus.
Lijkt me een logische beweringquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een kerel met een klein pikkie scheert al zijn schaamhaar zodat zijn zaakie wat groter lijkt... Dus ik weet niet wat je nu net toegeeft
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nooit eenzaam ben
Mkej niet alle jappen zijn coolquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef Friday12 het volgende:
btw japaners zijn cool he
Amazon doet Japanse verkrachtigsgame in de ban
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ik wil dat spel downloadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej niet alle jappen zijn cool
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik las "ik verongeluk me" nou als het even kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees dan een echte vent en doe het irlquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil dat spel downloaden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wees dan een echte vent en doe het irl
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeg jij ook niet over wowquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wees dan een echte vent en doe het irl
verboden dingen zijn altijd leuker friday12quote:
Ik heb het geprobeerd maar ik kan niet in een kat veranderenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeg jij ook niet over wow
als je nieuwsgroepen hebt met FTD:quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verboden dingen zijn altijd leuker friday12
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik kan niet in een kat veranderen
Wel in een beerMoet ik gewoon veel vreten
ik ben een veel te veel n00b voor dit spel , ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik kan niet in een kat veranderen
Wel in een beerMoet ik gewoon veel vreten
Dat zegt ie nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
[..]
als je nieuwsgroepen hebt met FTD:
Ohwquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een veel te veel n00b voor dit spel , ik weet niet waar je het over hebt
nee ik gebruik torrentsquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
[..]
als je nieuwsgroepen hebt met FTD:
welke niet ? ik heb de meeste van de afgelopen 5 jaar, behalve WOW en de sims series enzoquote:
hijs 1.1 gb. ben hem nu via remote control aant binnen halen met 3,5 mb per secquote:
Mkej harry potter enzo speel je dus welquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welke niet ? ik heb de meeste van de afgelopen 5 jaar, behalve WOW en de sims series enzo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Torrents
Newsservers
volle snelheid downloaden en geen upload
je weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Torrents
Newsservers
volle snelheid downloaden en geen upload
valve gamesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej harry potter enzo speel je dus wel
Welke genre speel je het meest? of vind je het leukst
ik denk FPS, ben nu wel met burnout bezigquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej harry potter enzo speel je dus wel
Welke genre speel je het meest? of vind je het leukst
Nou leg het me dan maar uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
Okeejquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk FPS, ben nu wel met burnout bezig
je hoeft helemaal niet te uploaden bij bepaalde sites nl.quote:
speel je online, en op expert ?quote:
Mkejquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niet te uploaden bij bepaalde sites nl.
dat zijn alleen de publieke trackers
Get a girlfriendquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef renedis het volgende:
nou ik gaat er nu vandoor.. PM me maar als je em moet of space hebt
het is trouwens de Engelse Uncensored versie.
fototje van bewijs:
[ afbeelding ]
wil net zeggen dat ik upload hoor. dat doe ik nl welquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mkej
Nahjah ik deed vroegah aan torrents maar dat vond ik bout. En nu al jaren aan newservers en dat vind ik super
Sabnzbd, je geeft hem een file en hij zoekt het voor je uit
TVPquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef renedis het volgende:
nou ik gaat er nu vandoor.. PM me maar als je em moet of space hebt
het is trouwens de Engelse Uncensored versie.
fototje van bewijs:
[ afbeelding ]
jazeker maar tijdje niet kunnen spelen pc wilde niet en met me nieuwe pc die niet werkt lukt het weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speel je online, en op expert ?
wat was je probleem ook alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jazeker maar tijdje niet kunnen spelen pc wilde niet en met me nieuwe pc die niet werkt lukt het weer niet
aangezien ik vandaag me pc ga fixe
nee ik had het over WOWquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als het over pr0n gaat ben je van de partij
jij had toch ook een chickkiej?quote:
hij reboot telkes en geeft blue screensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat was je probleem ook alweer
mem probleem ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij reboot telkes en geeft blue screens
ff andere xp erop
Hou op, ik heb nu geen zin om aan dat pokkewijf herinnerd te wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jij had toch ook een chickkiej?![]()
mem neequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mem probleem ?
bios updaten ?
cpu koeler niet goed vast ?
ik heb liever niet als je mn moeder zo noemt sm0kez, dat is echt onder de gordelquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hou op, ik heb nu geen zin om aan dat pokkewijf herinnerd te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was weer ff the W... word aan het doen
wtf... wat .... wie hoe... ow wacht je wilt het er niet over hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hou op, ik heb nu geen zin om aan dat pokkewijf herinnerd te worden
hehequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mem nee
bios is nieuw
cpu zit vast maar wat een kanker ding zeg schijt klik systeem geef mij maar schroefjes![]()
hij geeft blues met driver problemen volgens dat ding
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen
die laatste wil nooit lekker vastquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe775
maar dat ligt aan de koeler, mn thermalright 120 heeft gewoon schroeven
Dat heeft niks met verkouden te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dude echt...ik ben zooooooooooooo verkouden
water stroomt aan alle kanten eruit.
Zit constant met een zakdoek onder me neus
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
klikken , en dan als die pen beneden staat , naar rechts draaienquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die laatste wil nooit lekker vast
ik zie dat ding er voor aan gewoon weer los te zijn als ik hem nu open maak
Wanken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef debbie_19 het volgende:
Smokez weerquote:
Misschien ben je allergisch voor wer..dingusenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dude echt...ik ben zooooooooooooo verkouden
water stroomt aan alle kanten eruit.
Zit constant met een zakdoek onder me neus
Neehee ik ben echt verkoudenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien ben je allergisch voor wer..dingusen
Ahgossiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neehee ik ben echt verkoudenheul erg.
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Combinatie van dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aahwwwwquote:
Ja maar dat helpt heul niequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
aahwwww
heb je van die ultra zachte zakdoekjes?
aahhwww komt goed hoor sgatjequote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neem er ook een allergie + tranende ogen bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |