neequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wil jij nu me handtas vasthouden? [ afbeelding ]
ik ben bang voor handtassenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wil jij nu me handtas vasthouden? [ afbeelding ]
Je weet nooit waar je aanzit als je erin graaitquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben bang voor handtassen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies
en gevoelens van homo's zijn gay
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
push em upquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Runx het volgende:
ik ga me haren doen
oja weten jullie wat hip is in 2009 ? was op de huishoudbeurs, je schaamhaar verven, kan ik eindelijk een keer blond schaamhaar nemen
![]()
Roze vind ik wel iets voor jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Runx het volgende:
ik ga me haren doen
oja weten jullie wat hip is in 2009 ? was op de huishoudbeurs, je schaamhaar verven, kan ik eindelijk een keer blond schaamhaar nemen
![]()
runx heeft zijn schaamhaar geverfdquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff thee en koffie halen. Nog wat gemist?
Charmantquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
runx heeft zijn schaamhaar geverfd
EN je bent niet gestikt???????quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef renedis het volgende:
back.. moest even een lekker stokbroodje eten 8)
zit namelijk niet in nederlandmaar in frankrijk
neeh hoor, ging perfect zo'n lekker broodjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
EN je bent niet gestikt???????
verdommequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef renedis het volgende:
back.. moest even een lekker stokbroodje eten 8)
zit namelijk niet in nederlandmaar in frankrijk
Stokbroodjes etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
verdomme
wat doe jij in frankrijk?
Cutequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Friday12 het volgende:
owja voor diegene die het niet weten ik weer terug van mijn lunch
"werken"quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
verdomme
wat doe jij in frankrijk?
Wat is dat nou weer voor een domme trendquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:17 schreef Runx het volgende:
ik ga me haren doen
![]()
haahhahquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
runx heeft zijn schaamhaar geverfd
Ik vind dat echt wel wat voor jou moet ik zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme trend
dat valt nog mee. Sgele is naar het oosten, en we hebben al een aantal uren niets meer vernomen van hem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef renedis het volgende:
[..]
"werken"
morgen laatste dag, zit laatste tijd vaak in het buitenland, voor frankrijk zat ik in Engeland, wat een shitzooi was het daar! (op ict gebied dan)
een echte kerel heeft geen haarquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme trend
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt nog mee. Sgele is naar het oosten, en we hebben al een aantal uren niets meer vernomen van hem.
ik heb al een en ander ingeschakeld
[ afbeelding ]
ja sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet zulke domme vragen stellen he
Een kerel met een klein pikkie scheert al zijn schaamhaar zodat zijn zaakie wat groter lijkt... Dus ik weet niet wat je nu net toegeeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een echte kerel heeft geen haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |