SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olijven zijn lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
olijven vind ik ranzig, ergo metal ook.
quote:
Loopt goed anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit topic heeft weinig kans van slagen.
Net zoals die kop van jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef genakt het volgende:
nou ik hou wel van death metal
Maar olijven is het goorste wat er bestaat op de wereld![]()
![]()
Google is mijn zoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
hoe kom jij toch altijd aan die plaatjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef wise het volgende:
in before crane
Ik vind metal best cool..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Cmonv het volgende:
Metal is vet, jammer dat metalluisteraars vaak dichtgetikt zijn en bijna niets anders luisteren en de rest zelf ook kut vinden.
Wauw, je luistert naast metal ook nog 1 andere band?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Ik vind metal best cool..
Maar ik vind R.E.M. ook cool..
Ben ik nu opengetikt?
Ik vind metal-figuren nou juist echt vaak alles behalve meerderwaardig overkomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wauw, je luistert naast metal ook nog 1 andere band?![]()
Mijn ervaring met veel metalliefhebbers is dat ze denken dat ze qua muzieksmaak onwijs superieur zijn. Waarschijnlijk is dat om hun minderwaardigheidscomplex te compenseren.
Jij kan het niet... En ook nog es een verschil tussen death metal en gewoon metal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef teknomist het volgende:
Iedere kleuter kan een beetje op een gitaar rammen en schreeuwen. En dan noemen ze dan muziek.
Dat klopt. Omdat het waar is. Om metal te kunnen waarderen moet je goed kunnen luisteren om de muziek te kunnen ontleden en te ontdekken dat het meer is dan alle snoeiharde herrie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mijn ervaring met veel metalliefhebbers is dat ze denken dat ze qua muzieksmaak onwijs superieur zijn.
moet je ook eens proberenquote:
Ok, wil je een kort lijstje van wat ik nog luister? Prima..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mijn ervaring met veel metalliefhebbers is dat ze denken dat ze qua muzieksmaak onwijs superieur zijn. Waarschijnlijk is dat om hun minderwaardigheidscomplex te compenseren.
Die avatar van jouquote:
een potje is niet lekker. je moet verse hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef sinadO het volgende:
afkraken omdat ze er niets van begrijpen!
Het is inderdaad niet de makkelijkste muziek en je moet er wat meer moeite voor doen om het te doorgronden (meestal), maar als je het eenmaal doorhebt is het super! Net als olijven, eerst vind je ze niet lekker maar eens je een potje leeg hebt wil je alleen maar meer.
Conclusie: metalmuziek = olijven.
Gebruik je hersenen liever voor wat mensenkennis, daar heb je nog wat aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat klopt. Omdat het waar is. Om metal te kunnen waarderen moet je goed kunnen luisteren om de muziek te kunnen ontleden en te ontdekken dat het meer is dan alle snoeiharde herrie.
Dat betekent dat je hersenen beter hebben leren luisteren dan van mensen die vinden dat metal enkel snoeiharde herrie is.
Dus zijn ze superieur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |