maar ik rook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
aansteker er onder houden?
Toon dan eens wat assertiviteit en zoek er eentje.quote:
aansteker eronder + folietjequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef wise het volgende:
boter op een lepel doen en dan verwarmen
Nee, ik zit in de uni .quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Heider00sje het volgende:
Dan wacht je even 5 minuten met eten, en hou je het kuipje een paar minuutjes in je hand.
En jij zit op de Uni?
In de kantine van Unilever?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit in de kantine op de uni, niet thuis. Kortom, ik heb er geen zeggenschap over!
quote:
Ik ga eten omdat ik trek heb, niet omdat ik STRAKS trek heb!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef godigita het volgende:
zat het in zo'n pakje/bakje? Even in je handen opwarmen dan?
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Denken ze dat je aan de crack zit
Hebben ze hier nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Silaz het volgende:
Beters haal je volgende keer broodje filet american ofzoOf rosbief
![]()
Wat een pauper uni zeg.quote:
moest gelijk denken aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef wise het volgende:
boter op een lepel doen en dan verwarmen
Hee, sleutelwoord was 'even'!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga eten omdat ik trek heb, niet omdat ik STRAKS trek heb!
bier hoor je ook tijdens het werk te drinken niet in de pauzequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna ontslagen omdat ze dachten dat ik bier zat te drinken in de kantine :p
Ja, neem dan margarine.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meteen kunnen eten ja!
Fout van mijn kantquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
bier hoor je ook tijdens het werk te drinken niet in de pauze
Koffie of thee kost weer extra geld en ik ben economiestudent. Deze vlieger gaat dus niet op voor iemand als ik!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef MaartenGrendel het volgende:
Koffie of thee nemen, kopje op het kuipje boter zetten (niet te lang).
Denk in oplossingen, niet in problemen, dat mag toch wel verwacht worden van een universiteitsstudent.
das veel minder lekkerquote:
Tsja, roomboter is luxe en luxe kost geld. Als alternatief zou je je roomboter 1 dag van tevoren kunnen kopen en meenemen in je tas.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Koffie of thee kost weer extra geld en ik ben economiestudent. Deze vlieger gaat dus niet op voor iemand als ik!
[..]
das veel minder lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |