hey, ik ben blondquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Mensen die zonder reden met hun ""intelligentie"" te koop lopen zijn nog wel het irritants van allemaal.
Aanname 1: Ze zijn allemaal universitair geschoold.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Geef maar aan welke aannames niet realistisch zijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef goudklommpje het volgende:
[..]
netjes ×× not...
hadden we het hier niet over .. hbo-ers die denken dat ze beter zijn. hoezo ego!![]()
en btw middelbare heb ik al afgerond lol...
nee ben gestopt na vwo diploma... ben nu manager bij MC donalds...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
' lol ' in/achter elke post...
je doet zeker MBO?
Mensen die het woord sarcasme niet kennen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heerlijk praktijkgericht met een netto salaris van 1700 per maand.
![]()
fijn dat je van achter je computertje kan oordelen over ' mijn kleine beetje kennis 'quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Ok, dan mag je het kleine beetje kennis dat je hebt inderdaad wel delen met de wereld.
Misschien is het inderdaad beter om je terug te trekken uit de discussie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja echt he, het wordt al nat van onder.
Pleunquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die het woord sarcasme niet kennen.![]()
lolquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef goudklommpje het volgende:
[..]
nee ben gestopt na vwo diploma... ben nu manager bij MC donalds...
*kuch*MEN*kuch*quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
waar zijn de echte keiharde HBO-WO-hap topics gebleven?verveel me de tering
Dat niveau is sowieso al niks. Maar nu ze zelfs de afdankertjes van de uni krijgen is het helemaal om te huilen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef miodzio het volgende:
[..]
De locatie is inderdaad allesbepalend voor het niveau van de studenten.
shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef goudklommpje het volgende:
[..]
lol ' in/achter elke post...
je doet zeker MBO?
...
Jongensnamen lepeltopic # 45quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik houd niet zo van spelletjes![]()
maargoed, geef maar 'n leuk topic
ik heb die topics idd altijd gemedenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
Das echt zo'n HBO spelBeetje hersenloos namen verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |