abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66228859
Hier weer verder...
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:14 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_66228947
Bij René en Cas hoeven ze de klassen niet rond te gaan, weer een trauma minder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66229402
Hier gaan ze ook de klassen niet rond Vinden mijn jongens wel jammer maar ik niet Scheelt weer extra tractaties
Saartje
pi_66229441
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
je mocht altijd een ansichtkaart uitzoeken bij elke meester/juf, en ik koos altijd een kaart met een kat erop. en dan zei die man altijd: niet vergeten kittekat te geven he!!!
en ik dacht dan altijd dat ie kitkat bedoelde en dan had ik zoiets van: nee hoor *braaf* maar waar heeft die vent het toch over
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66230013
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
Wat herkenbaar

Ik heb echt vertraagde nesteldrang ofzo.. De stofzuiger heeft nog geen dag stil gestaan, er zijn wat kasten uitgezocht, ik heb de slaapkamer gesopt, ik blijf doekjes door de keuken halen, het "washok" is bijna leeg zodat daar de vloer in kan en ik eindelijk weer onder de zonnebank kan... Weet niet hoe het komt maar opzich vind ik het wel fijn

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
pi_66230902
Oh lekker toch Raissa Ik ben ook meer poetserig dan eerst, vind het wel heel fijn, schoon en opgeruimd huis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:45:36 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66230950
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?

Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:47:23 #8
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66231022
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:48:59 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66231072
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
Nou idd zeg! En je moet nog helemaal naar A'dam? Sterkte voor jou!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 11:51:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_66231164
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Raissa het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
dat is het

Als mijn pa kwam poetsen was mn hele huis aan kant en nu? bende.. overal, maar de keuken he, die gaat voor
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:53:39 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66231278
Gevalletje verjaardagsstress en toe zijn aan vakantie hier..
Nog geen zinnig woord uitgekomen over vanmorgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66231624
Mijn nesteldrang uit zich volgens mij in panisch spullen voor de baby kopen omdat je bang bent niet genoeg te hebben... Of zou dat gewoon een slecht excuus voor een gat in mijn hand zijn?

In dat kader, weet iemand (Suzie?) of er binnenkort nog een 20% korting avond bij Hema komt? Er staat inmiddels een aardige bestelling bij hema.nl en ik blijf maar dingen in het winkelwagentje gooien

Overigens zijn de fotoboeken inmiddels opnieuw besteld met een speciale 50% kortingscode, dus dat was idd netjes afgehandeld van de Hema
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66231711
ik heb altijd nesteldrang. Ik wordt ook zenuwachtig van een rommelig huis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:09:42 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66231974
Kan iemand mij een portie nesteldrang geven?
of een schop onder mijn kont?

pi_66232062
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 12:48:56 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_66233454
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
Dat vind ik dus ook echt vreselijk, in een puinhoop thuiskomen, vooral als we gekampeert hebben, dan kom je met puinhoop in een puinhoop en weet je niet meer waar je moet beginnen... alleen de puinhoop van het kamperen al
pi_66233678
hier een redelijke nesteldrang.. maar dat heeft nu weinig nut met een klussende man...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66233787
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 12:59:01 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66233825
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:01 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234094
quote:

De mijne hoopt het ook op te lossen met een zwangerschap (in de hoop dat ik dan nesteldrang krijg die nooit meer weggaat )
pi_66234299
Bij mij werd het tijdens de tweede zwangerschap juist veel minder! Normaal ben/was ik wel redelijk Miep Kraak maar toen leek het meer het huishouden van Jan Steen
Tot afgrijzen van mijn wederhelft
Saartje
pi_66234560
quote:
Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66234683
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
©Dumbo
pi_66234848
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
Dat ken ik ook, ja
Ik zit echt hele verbouwingen in m'n hoofd te plannen. Ik wil ineens een nieuwe badkamer, een nieuwe trap, een bad, een 2e wc, de steenstrips ( ) in de woonkamer weg, op z'n minst een totaal ander kleurtje voor de woonkamer, een nieuwe wc, en het liefst eigenlijk ook gewoon even een hele aanbouw neerzetten. Oh, en de gaskachels even vervangen door centrale verwarming.
Maar dat moet vriendlief natuurlijk doen, en hij werkt helemaal niet mee, raar hè?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 13:32:07 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66235080
Ik heb altijd al een absoluut gebrek aan nesteldrang gehad

Het sneeuwt hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')