Wat herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek)
Nou idd zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
dat is hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt![]()
![]()
Dat vind ik dus ook echt vreselijk, in een puinhoop thuiskomen, vooral als we gekampeert hebben, dan kom je met puinhoop in een puinhoop en weet je niet meer waar je moet beginnen... alleen de puinhoop van het kamperen alquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefsBij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefsBij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
Dat hoopt die van mij ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat hoopt die van mij ook![]()
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
Dat ken ik ook, jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |