Het was na werk tijdquote:
Goeie OP wel... Ik mis alleen pics...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef jagga het volgende:
Bwooooh
Ik zat gisteren dus Warhammer te spelen, met mijn nieuwe character een Bright wizard. (voor de leken onder ons, een magier-achtig menneke dat gruwelijk veel schade toebrengt)
Nu zat ik dus in een party met wat guildies voor wat scenarios.
Na ongeveer 3 scenarios begon een guild-officer ineens te piepen tegen mij waarom ik meer exp / renown kreeg dan hem omdat hij 5 lvls hoger was en dat BW een kutclass was die veel te veel dmg deed in vergelijking met hem ( melee class).
Mijn reply: Je moet niet huilen, alles wat ik kapot schiet profiteer jij ook van! huilie!![]()
Ben ik gekicked uit de guild omdat ik mij zogenaamd misdragen heb tegen een guildofficer... (ik heb het niet eens kunnen uitleggen, kwerd gewoon zonder pardon gekicked)
Klacht: onvolwassen mennekes die niet tegen hun verlies kunnen en je dus maar uit de guild trappen
Hij is 15quote:
Da's mooi voor ga. Wat doet ga voor de kost?quote:
Pic doe ik vanavond wel effe uploadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goeie OP wel... Ik mis alleen pics...
Prima danquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Hij is 15ik 23 dus ik mag dat zeggen
Terechte kick...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef jagga het volgende:
Mijn reply: Je moet niet huilen, alles wat ik kapot schiet profiteer jij ook van! huilie!![]()
Ben ik gekicked uit de guild omdat ik mij zogenaamd misdragen heb tegen een guildofficer... (ik heb het niet eens kunnen uitleggen, kwerd gewoon zonder pardon gekicked)
Leer eens lezen... "zogenaamd misdragen" ik heb alleen gezegd dat hij niet zo moest zeuren, das allesquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef jagga het volgende:
Bwooooh
Ik zat gisteren dus Warhammer te spelen, met mijn nieuwe character een Bright wizard. (voor de leken onder ons, een magier-achtig menneke dat gruwelijk veel schade toebrengt)
Nu zat ik dus in een party met wat guildies voor wat scenarios.
Na ongeveer 3 scenarios begon een guild-officer ineens te piepen tegen mij waarom ik meer exp / renown kreeg dan hem omdat hij 5 lvls hoger was en dat BW een kutclass was die veel te veel dmg deed in vergelijking met hem ( melee class).
Klacht: onvolwassen mennekes die niet tegen hun verlies kunnen en je dus maar uit de guild trappen
laats zat ik cod 4 te spelen en op een vette server was ook een nieuw ventje admin geworden. Hij vond het leuk om om de 20 sec het level te restarten omdat hij niet bovenaan stond. Zij er wat van gelijk perm banquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Leer eens lezen... "zogenaamd misdragen" ik heb alleen gezegd dat hij niet zo moest zeuren, das alles
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef Frollo het volgende:
Als ik admin zou zijn zou ik iedereen laten winnen! Want ik vind dat iedereen een kans moet krijgen!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef Frollo het volgende:
Als ik admin zou zijn zou ik iedereen laten winnen! Want ik vind dat iedereen een kans moet krijgen!
vervelende is merk ik nou bij cod4 en al die tijd bij cs dat er ook echt ongelooflijk veel cheaters tussen zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef jagga het volgende:
Moet ik nou echt de OP in Jip en janneke taal gaan vertalen? zodat sommige mensen het ook snappen..
Ik heb me gewoon bewust ingehouden, en het zo begrijpelijk mogelijk beschreven
@ fps en dan vooral counterstrike is dit ook gruwelijk irritant ja. Ben je net lekker bezig en maak je eens 6 of 8 kills achter elkaar, word je getrapt/banned omdat je "cheat" Trieste figuren zijn t
Volgende keer gewoon de waterstraal-aanval gebruiken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef jagga het volgende:
Moet ik nou echt de OP in Jip en janneke taal gaan vertalen? zodat sommige mensen het ook snappen..
Ik heb me gewoon bewust ingehouden, en het zo begrijpelijk mogelijk beschreven
@ fps en dan vooral counterstrike is dit ook gruwelijk irritant ja. Ben je net lekker bezig en maak je eens 6 of 8 kills achter elkaar, word je getrapt/banned omdat je "cheat" Trieste figuren zijn t
Ik las 'de waterstraal anaal gebruiken'quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon de waterstraal-aanval gebruiken!
[ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik las 'de waterstraal anaal gebruiken'
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ook en helaas legde ik ook meteen de link met een tijdje terug toen dat plastic lijk van een patty brard op tv een klysma ondergingquote:
quote:
WAT?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ook en helaas legde ik ook meteen de link met een tijdje terug toen dat plastic lijk van een patty brard op tv een klysma onderging![]()
THE HORROR
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ook en helaas legde ik ook meteen de link met een tijdje terug toen dat plastic lijk van een patty brard op tv een klysma onderging![]()
THE HORROR
lees de OP het gaat niet over WOW maar over warhammerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef Janstersons het volgende:
Waarom denk je dat ik geen wow meer speel mennekeTen eerste het is te simpel om iedereen te ownen en ten tweede t spel is gay
Ik speelde op dragonback mountain-destro maar die server is beetje doodgebloed... heb nu een order gerolled op Karak-Nornquote:
Oh oke, ik speel op Karak-Azgal-order. Anders had ik je wel kunnen helpen met je BW. Heb zelf een 40 BW. Is trouwens wel een leuke server. Bijna elke avond city-raids.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik speelde op dragonback mountain-destro maar die server is beetje doodgebloed... heb nu een order gerolled op Karak-Norn
Ben nu path of immolation (dacht ik dat dat zo heette) iig de weakening/DoT mastery wat uitstekend werkt tegen tanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:46 schreef Life het volgende:
[..]
Oh oke, ik speel op Karak-Azgal-order. Anders had ik je wel kunnen helpen met je BW. Heb zelf een 40 BW. Is trouwens wel een leuke server. Bijna elke avond city-raids.
Hehe, path of immo is de beste keuze voor 1v1 gevechten. Ben zelf ook die spec. Maar op level 40 zal je 1v1 geen healer (zealot/disciple) meer dood krijgen. Zelfs niet met immo spec. Geniet er dus nog maar ff vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Ben nu path of immolation (dacht ik dat dat zo heette) iig de weakening/DoT mastery wat uitstekend werkt tegen tanksen een healer heb ik dood voordat hij beseft dat hijzichelf maar moet healen anders legt hij het loodje
Dikke josti je snapt toch wel dat ik dat wel gelezen heb, Het gaat erom dat alle mmo's hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef jagga het volgende:
[..]
lees de OP het gaat niet over WOW maar over warhammer
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Janstersons het volgende:
[..]
Dikke josti je snapt toch wel dat ik dat wel gelezen heb, Het gaat erom dat alle mmo's hetzelfde zijn.
Tijdrovend en je hebt er geen donder aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |