Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon pastasausquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh ja.. je hebt van die potjes met pizzasaus.. dat is zo lekker
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb nu echt geen zin meer in de carrierebeurzen... verdomme.Vanwege de hoeveelheid e-mails en post...
Ook al heeft het weinig nut om te gaan.. de meeste heb ik ondertussen al gesproken.. of te horen gekregen dat ze momenteel geen starters zochten...
ik ook, gelukkig is het bijna 12 uurquote:
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuldquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Door jouw avatar heb ik de hele week zo'n ongelovelijke trek in chocolade
quote:
is dat ook lekker? Hmm.. oh kut ze hebben hier geen oventje ofzo. Zou het ook in het tosti-ijzer werken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon pastasaus![]()
Maar jij gebruikt hemquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuld
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuld
Ik zie iets groeien?quote:
Ik vind van wel, ik neem altijd die van Heinz, Piccante ofzoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
is dat ook lekker? Hmm.. oh kut ze hebben hier geen oventje ofzo. Zou het ook in het tosti-ijzer werken?
verman jij jezelf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem![]()
De hele dag door van die goddelijke chocoladeplaatjes
*vermant zichzelf*
Ik ga me omkleden en lekker salami en pastasaus halen
Nu hoef ik nog steeds niet te klagen over het moeilijk vinden van een baan..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Moeilijk zeg.. Ze zijn nu ff niet zo happig op starters blijkbaar
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik neem altijd die van Heinz, Piccante ofzoietsLekker pittig
![]()
Euh een gewoon tosti-ijzer? Je kunt het altijd proberen
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem![]()
De hele dag door van die goddelijke chocoladeplaatjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goover![]()
![]()
Sorry, ik kom er niet vandaan, ik heb er ook niet zo veel mee... Ik zie alleen kassen en lichtvervuiling..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |