Mag ik je pm-en?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
commercieel inzicht.. ik ben wel iemand die heel erg beinvloedbaar is door commercie
[..]
dan is het goed, als je zometeen die nieuwsbrieven maar gaat schrijven
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is mijn afstudeeropdracht over 10 jaar nog niet af![]()
Nou ja... je kan dan nog even langer met je ov reizenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uit
Mijn vrijheid.. Eindelijk bevrijd van die saaie studiequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uit
Vrijheid is zoveel waardquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn vrijheid.. Eindelijk bevrijd van die saaie studie
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rugquote:
Weet je al wat je wil gaan doen erna?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rug
ok..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, hypocriet maar dat boeit niet
Thanks voor je commetaar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rug
dat filmpje uit jou sigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks voor je commetaar!
Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog eens 4 jaar communicatie te gaan doen
Media & Journalistiek (is de hoop; maar motivatie dus het is mogelijk dat ik niet word aangenomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan doen erna?
Nog maar evenquote:
quote:
Ja pfff uiteindelijk bleek het toch de verkeerde keusquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks voor je commetaar!
Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog eens 4 jaar communicatie te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |