quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh .. Ja
Elke turk weet toch ook wat hutspot en hete bliksem is![]()
![]()
Oh echt.. wel een leuk idee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas over een tandarts waar je in de wachtkamer biertjes krijgt tegen de slechte adem en ook om wat relaxter te worden
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar schoolquote:
voel je je daar te groot voor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar school
het is te hopen dat de tandarts er zelf niet aankomtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh echt.. wel een leuk idee.
Maar ik hou niet zo van bier
Met een liga-evergreen en een pakje wickeyquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar school
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voel je je daar te groot voor?
Lijkt mij in dit geval ook niet de oplossingquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef jna het volgende:
Dan neem je toch gewoon brood en beleg mee naar school. Ga je t daar smeren
Het erge aan brood smeren is het vroeger moeten opstaan om het te doen. Op deze manier kan je t gewoon doen tijdens een college ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval ook niet de oplossing
<--quote:
4 minuten, smeer ik 6 boterhammenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Het erge aan brood smeren is het vroeger moeten opstaan om het te doen. Op deze manier kan je t gewoon doen tijdens een college ofzo.
Heeft ook geen ruk met de mening van anderen te maken, ik heb nooit brood in huis, ik ga niet speciaal voer kopen zodat ik als een of andere dude routinematig broodjes staat smeren voordat ie naar school gaat... klinkt me té burgerlijk en zo ben ik gewoon niet, daar voel ik me te groot voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij je niet zou laten beïnvloeden door de meningen van anderen!
smeer 'm!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
4 minuten, smeer ik 6 boterhammen
Al ben ik meer van het Digital Signagequote:
chill billquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft ook geen ruk met de mening van anderen te maken, ik heb nooit brood in huis, ik ga niet speciaal voer kopen zodat ik als een of andere dude routinematig broodjes staat smeren voordat ie naar school gaat... klinkt me té burgerlijk en zo ben ik gewoon niet, daar voel ik me te groot voor.
shit.. die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al ben ik meer van het Digital Signage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |