om met een de plafond te witten...quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
o mijn god![]()
heb ik gewoon werk voor niets zitten doen
Niet verkeerdquote:
meteen het plafond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
om met een de plafond te witten...
Het schijnt dat mijn tandarts een beeldscherm boven de stoel heeft hangen voor de patiënt. Hij heeft een nieuwe praktijk, dus 9 maart ga ik die even inspecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja..
Ik knijp hem, ik moet straks naar de tandarts
Zeg dan turkse pizzaquote:
Geen boterhammen gesmeerd vanochtend?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit op school, zonder mijn portemonnee ... honger....
dats waar, dat zal m lerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou enHad die maar geen tandarts moeten worden.
ja aangezien je in de randstad woont welquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik wist niet wat een lamachun was
Moet ik me nu schamen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen boterhammen gesmeerd vanochtend?
Met reclame er op...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn tandarts een beeldscherm boven de stoel heeft hangen voor de patiënt. Hij heeft een nieuwe praktijk, dus 9 maart ga ik die even inspecteren.
Euh .. Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik wist niet wat een lamachun was
Moet ik me nu schamen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
ja aangezien je in de randstad woont wel
narrowcastingquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met reclame er op...
2 kiezen trekken 1 betalen..
Narrowcasting ten topHoe bedoel je captive audience
![]()
Ik hoorde pas over een tandarts waar je in de wachtkamer biertjes krijgt tegen de slechte adem en ook om wat relaxter te wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij zal ook wel turkse clienten hebben. En die eten hele dagen knoflooksaus![]()
Salonquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel de kapsolon
[..]
narrowcasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |