Alsof je ooit tegen me praat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
PK, waarom ben je niet online
11 uur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat bp?
ik heb mn rijbewijs alvandaag even gereden in onze nieuwe auto, stationwagen, maar die is langer dan de auto die we hiervoor hadden. Wat rijdt dat kut
Sterf even lekker af. Ik post toch één goede lapo en geen duizenden falende? Niet zo whinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
kap dan met die lapo zoekers en post gewoon door
peugeotquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
11 uur.
16 maart examen om 8 uur.![]()
Dude, wtf hebben jullie voor station dan?Wij hebben een Subaru station, rijdt als beer.
lapo!!!!!!!11quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
Leuk, mede-ik-kan-geen-ijsjes-maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
Pannenkoekenhuis dus. Ironisch.quote:
Ja, en daarna had ik de lapo, maar IQM verpestte hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Zag ik het oude topic nou opeens weer open nadat 'ie eerder gesloten was?![]()
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Zag ik het oude topic nou opeens weer open nadat 'ie eerder gesloten was?![]()
Omdat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, WAARM HEBBE WIJ ELKAAR NIET OP DIII MSN
Ik had de enige echte. Don't hate the player. Hate the game.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, en daarna had ik de lapo, maar IQM verpestte het
wel, want ik weet hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb geen msn bedenk ik me net.
THE GAME, I JUST LOST IT!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had de enige echte. Don't hate the player. Hate the game.
of je hebt een heel zielig hoopje ijs of het druipt er aan alle kanten overheen, ik ben blij dat er tegenwoordig machines bestaan, waar je die hoorntjes in kunt zetten en het allemaal automatisch gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Leuk, mede-ik-kan-geen-ijsjes-maken.
Ik heb meestal hoorntje met puntijs net zo lang als het hoortje zelf.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel, want ik weet hem uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |