We doen ons best om zo te lijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Desunoto het volgende:
Jullie lijken er verstand van te hebben.
Ik gebruik mijne al een half jaar lang, minimaal 5 uur per dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die van mij waren 40 en gingen binnen 2 weken stuk
Doet me pijn dit te zeggen:quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik zoek een nieuwe MP3 speler waar véél muziek op kan.
Ik dacht aan de iPod Classic van 120 GB omdat 120 GB voor een redelijke prijs.
Maar nu hoorde ik dat de iPods over het algemeen slechte soundchips hebben of zo.
Kan je dat goedmaken door een goede koptelefoon of in-ear oordoppies of moet ik gewoon geen iPod halen?
Bij apple betaal je dan ook voor het merk jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
Maar nu hoorde ik dat de iPods over het algemeen slechte soundchips hebben of zo.
Kan je dat goedmaken door een goede koptelefoon of in-ear oordoppies of moet ik gewoon geen iPod halen?
Je Sennheiser of je AKG?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die van mij waren 40 en gingen binnen 2 weken stuk
Laat maar lullen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doet me pijn dit te zeggen:
denk dat een Ipod aan al je eisen gaat voldoen.
Heeft niet te maken met de goedheid van apple, maar met het prutswerk van de rest.
Sennheiserquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je Sennheiser of je AKG?
Zit gewoon garantie op hoor.
Andere MP3 speler bouwers maken er vaak prutswerk van idd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Bedoel je dat andere MP3 spelers er prutswerk van maken?
Hmm.. cool design.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Hyman het volgende:
Check![]()
http://www.soundwear.nl/a(...)u56JgCFYQ-3godYFDq1g
Om je oren maar eens op te blazenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hmm.. cool design.
D'r zijn trouwens ook headphones die een eigen versterker hebben.Zag ze in de speciaalzaak.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Hyman het volgende:
Check![]()
Nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Hyman het volgende:
Check![]()
vandaar de Hoaxquote:
Wat een lelijk ding heb je dan op je kop zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou het geld er niet voor over hebben
Ik ook niet, daarom heb ik een goedkoper model besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte of nagemaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nice![]()
Super degelijk![]()
Collega van me HAD er een van 1400 euro
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding heeft stijl manquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding heb je dan op je kop zeg
Akgquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook tof, en kost daarentegen "maar " ¤109
Even vragen of je mag luisteren bij je speciaalzaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
Ah, oke.
Ik heb nu dit ding:
[ afbeelding ]
Daar kan 4 gb op. Als ik de Apple Classic neem ga ik er dus op ruimte én geluidskwaliteit op vooruit?
Neequote:
Dan is deze nog mooierquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook tof, en kost daarentegen "maar " ¤109
Ga ik doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Even vragen of je mag luisteren bij je speciaalzaak![]()
Eigen headphones meenemen
Die zie ik wel vaker op het station, maar dat is idd meer voor de alternatieve typjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef prodygee het volgende:
Skullcandy maakt ook van die vage apparaten. Zitten wel 'n aantal toffe bij. Maar die dingen zijn meer voor de show dan voor luisterplezier geloof ik
Indd, die dingen zijn echt relax. Je hoort gewoon niks van buitenaf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef Hyman het volgende:
En het probleem bij koptelefoons is, dat ze zoveel geluid doorgeven, kan je voor in de trein beter een in-ear nemen
Die postte de paarse versie, die vond ik gay.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef Desunoto het volgende:
Hey, die postte Daniane toch laatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |