Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Thrar het volgende:
bij iemand anders thuis op zo een eerste date lijkt me nou helemaal geen goed plantenzij je elkaar misschien al wat langer kent.
hmm slapen.. misschien zou ik ook een keer vroeg moeten gaan
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijk
En ja, ik denk dan ook weleens; ehhh waar ben ik mee bezig?!
Jup, dan gaat het foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Gaat vanzelf wel een keer foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik.quote:
Ik zal ze een linkje gevenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzo
Andersom on the other handquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee ok maar de kans is dan wel erg minimaal denk ik je gaat niet zomaar mee met iemand teminste ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Nee ok maar de kans is dan wel erg minimaal denk ik je gaat niet zomaar mee met iemand teminste ik niet
Nee, heb een film gekeken..was tofquote:
En je wilde met mij naar de bios?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
bij mij thuis zijn nog nooit rare ongewenste dingen gebeurd iig
kijk liever thuis een film dan in de bios ook...net ook nog gedaan, beter beeld & geluid
Tja, dat klopt wel. Ik houd daar wel van, maar goed.. Ook niet altijd. In sommige dingen ben ik gewoon (te?) makkelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat Auto wel van een beetje spanning houdt?
Nee, het bespringen gedeeltequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat Auto wel van een beetje spanning houdt?
Bij mij wel. Het riool zat laatst verstopt en dat vond ik redelijk ongewenst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
bij mij thuis zijn nog nooit rare ongewenste dingen gebeurd iig
In wat voor dingen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat klopt wel. Ik houd daar wel van, maar goed.. Ook niet altijd. In sommige dingen ben ik gewoon (te?) makkelijk.
Ik ken het en soms als je mensen ziet zijn ze toch net iets anders dan je had voorgesteld lanparty gehouden bijvoorbeeld vorig jaar september met onze community en van de 25 man waren er 5 die ik nog nooit gezien had die niet aan het verwachtingspatroon voldeden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Ik spreek ook niet - zoals sommige anderen - heel snel af. Ja, soms wel, maar dan is er meteen al een "klik". Sommige spreek ik maanden of jaren en die heb ik nog niet gezien
uit etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je wilde met mij naar de bios?!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
Kluts!
Slaap lekker allemaal. Laat ik voor één keer verstandig zijn en wèl op tijd naar bed gaan.
dag ouwequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
Kluts!
Slaap lekker allemaal. Laat ik voor één keer verstandig zijn en wèl op tijd naar bed gaan.
Tja, dat klopt. Maar goed; ik blijf niet zomaar ergens slapen. Waarom niet? Dan zijn ze mij thuis kwijtquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit eten
en dat er bij mij geen rare dingen gebeuren komt ook omdat ik nooit met iemand bij mij thuis voor het eerst afspreek...als het niet klikt of goed gaat moet je maar hints gaan zitten geven of wachten tot de ander eindelijk oprot namelijk
papers brrrr ik heb nog een hele stapel liggen die ik moet lezen voor m'n literatuurstudiequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef mrbox het volgende:
Ik ga morgen maar eens vroeg naar de uni om daar dan maar de hele dag stug door te werken aan verslagen/papers. Nou ja iig het voornemen is er
Over Automatic_ die met iedereen mee naar huis gaat en makkelijk is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Kluts het volgende:
waar gaat t nou eigenlijk over?
wel/niet thuis afspreken met je datesquote:
Ik moet morgen mijn essay voor een deel afschrijven & moet nog artikelen lezen en pffff!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Thrar het volgende:
[..]
papers brrrr ik heb nog een hele stapel liggen die ik moet lezen voor m'n literatuurstudie
Nou nou...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over Automatic_ die met iedereen mee naar huis gaat en makkelijk is.
Het was idd een mooie TT geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou nou...
Goed dat het topic nog niet vol is
Heeél mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het was idd een mooie TT geweest.
wat niet is....quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het was idd een mooie TT geweest.
Gamba'squote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik nog even een potje Gamba's ga klaarmaken met een lekker knoflook sausje
Goed goed, the usual he. Beetje keuvelen en weinig gekke dingen, ben een saaie lulquote:
Nou, ze kijken me verdomd lekker aan met hun dooie oogjes dus ik ga toch wat lekker brouwen denk ik..quote:
tuurlijk...het is donderdag 00:20...mooie tijd om een uitgebreide snack te makenquote:
Ook!quote:
Ja, ik ben wel van de midnight snacks en heb zin in wat lekkersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk...het is donderdag 00:20...mooie tijd om een uitgebreide snack te maken
Stokbroodje met Gamba's en een eigen gemaakt knoflook sausje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik weer alleen hier
pffff net een nieuw glas whisky/cola ingeschonken..een ijsklontje uit de vriezer halen vond ik al teveel werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook!![]()
[..]
Ja, ik ben wel van de midnight snacks en heb zin in wat lekkers
Van mij?quote:
*geeft een scherp mes aan*quote:
Dat is zieligquote:
Eigen gemaakt knoflook sausje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stokbroodje met Gamba's en een eigen gemaakt knoflook sausje?
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
nou ja zeg, ik ben goed in koken en lekkere dingen klaarmaken
Dat hij voor ons gaat kokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?
Dat mijn sausjes wel te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mijn sausjes wel te vertrouwen zijn![]()
ok, dit klinkt fout![]()
Oke, dan ligt het niet aan mijquote:
Het hoeft niet maar het kan welquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het niet aan mij
Fok! doet altijd stom...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het niet aan mij
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fok! doet altijd stom...
ownee, dat zijn de users vaak![]()
ik had het over andere subforums en users, waar ik in de nacht nog wel eens komquote:
Ik zat gisterenavond daar ook in te postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik had het over andere subforums en users, waar ik in de nacht nog wel eens kom
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond daar ook in te posten
Ik doe ff meequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Hier iemand uitgelegd over een abbo van een telefoon![]()
en hier gebagger
daar gebagger
Nou, dat ziet er heel leuk uit! Haha.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Hier iemand uitgelegd over een abbo van een telefoon![]()
en hier gebagger
daar gebagger
Welterustenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er heel leuk uit! Haha.
Ik ga slapen![]()
Ook dichtquote:
Ow, dat vind ik fijn om te horen. En hoe bevalt het tussen de vrouwen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:46 schreef Q. het volgende:
Ja, nog steeds erg goed.Heb een goede keuze gemaakt door over te stappen.
Hoe is het met jou?
Op mijn werk is het merendeel nog altijd man maar de verhouding is wel een heel stuk beter dan bij mn vorige job. Of bedoel je tussen al mn vriendinnen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 07:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik fijn om te horen. En hoe bevalt het tussen de vrouwen?
Met mij is het ok
Ik bedoelde tussen de vrouwen die over kinderen praatttenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn werk is het merendeel nog altijd man maar de verhouding is wel een heel stuk beter dan bij mn vorige job. Of bedoel je tussen al mn vriendinnen?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:09 schreef Sp00k13 het volgende:
mogguh mensen iedereen weer opweg naar het werk?
zeg, hoeveel verjaardagen krijgen we nog deze week?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Andere dochter jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
moeje hier komen werkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef Q. het volgende:
Op mijn werk is het merendeel nog altijd man maar de verhouding![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe is het? Al klaar voor onze date?
Ik dacht al, welke date?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef dawg het volgende:
Oh, ik verwar je even met iemand anders.
Vloeren dweilen? Wat een kut klus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wie dweilt mn vloer even heb geen ruk zin
1 vloer en laminaat stelt voor een beetje vrouw niks voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vloeren dweilen? Wat een kut klus.
Nee, zo gebeurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1 vloer en laminaat stelt voor een beetje vrouw niks voor
Ik vind het een kutklusquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1 vloer en laminaat stelt voor een beetje vrouw niks voor
Ik ookquote:
Dat zou voor de hond wel leuk zijn ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook, en heb mn hond al een kwartier apart zitten ervoor.
Dus zou wel leuk zijn als ik het deed nu
Nou die is uberlui slaapt lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou voor de hond wel leuk zijn ja..
Ach zo gebeurd
Dus je kunt ook nog even wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die is uberlui slaapt lekker
Hier werken op mijn afdeling voornamelijk vrouwen, nee wat zeg ik, alleen vrouwen. De mannen zijn voornamelijk homo. Als er dan een collega is die zegt je wel leuk te vinden, is ie 52 of gewoon écht niet leuk (en ook niet heel slim, aangezien hij mij nu 3x op date gevraagd heeft, en ik 3x heel hard moest lachen...).quote:
Hey, net stond er nog wat andersquote:
Ja, kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey, net stond er nog wat andersWat lief en inderdaad, erg lekker!
Hahaha, populairquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, soms is het niet meer bij te houden.
Wanneer kun jij eigenlijk?
Je kunt het gewoon zo kopen bij de appiequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal als iemand het voor je in eetbare stukjes snijd![]()
ik ben niet lui hoor
op mijn afdeling zijn alleen mannen (IT he)quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
Hier werken op mijn afdeling voornamelijk vrouwen, nee wat zeg ik, alleen vrouwen. De mannen zijn voornamelijk homo. Als er dan een collega is die zegt je wel leuk te vinden, is ie 52 of gewoon écht niet leuk (en ook niet heel slim, aangezien hij mij nu 3x op date gevraagd heeft, en ik 3x heel hard moest lachen...).
ja of bij de groenteboerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon zo kopen bij de appie
We moeten maar eens van werk ruilen, dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
Hier werken op mijn afdeling voornamelijk vrouwen, nee wat zeg ik, alleen vrouwen. De mannen zijn voornamelijk homo. Als er dan een collega is die zegt je wel leuk te vinden, is ie 52 of gewoon écht niet leuk (en ook niet heel slim, aangezien hij mij nu 3x op date gevraagd heeft, en ik 3x heel hard moest lachen...).
Ik zou morgen dan inderdaad maar uit eten gaan om deze avond te compenserenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik will uit eten morgen, dan hoef ik niks te snijden en ook niet te koken en / of af te wessen enzo
o ja, vanavond D-day, spaghetti met bloemkool, tomaatjes en kip
Haha, neequote:
Ik doe echt vrouwenwerk, dus dat wil je niet eens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Howl het volgende:
[..]
We moeten maar eens van werk ruilen, dan.![]()
Bij mij zitten er bijna alleen mannen. En hier zijn geen afdelingen met vrouwvolk om dat te compenseren.
Dat slaat inderdaad nergens op!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:40 schreef dawg het volgende:
Het slaat nergens op, maar ik haal die ava's van Noukie en JBtje door elkaar.En ze lijken niet eens op elkaar.
En de mijne heb ik altijd al (met heel af en toe een pauze tussendoor)quote:
Een week geleden ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En de mijne heb ik altijd al (met heel af en toe een pauze tussendoor)
Die van jou is wel pas veranderd Nouk, of niet?
Giel Beelen is sowieso een rare gast. Bah, wat een vies ventje vind ik dat..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen...![]()
waar is de
of wacht die was ik nog aan het zetten
![]()
![]()
Oh en voor de mensen die gisteren avond ook zo ontzettend hebben moeten lachen om Giel Beelen met zijn dom gelul over nieuwe U2 platen en dat die zo ontzettend moeilijk te vinden zijn...
http://binsearch.info/?q=u2+horizon&max=100&adv_age=14&server=
En een paar grapjurken hebben het ook op gepakt en zelfs twee versie's getag'ed met GIELBEELEN. Krijg je ervan als je zo'n enorme domme lul bent en het slimste jongetje van de klas wil lijken. Sukkeltje, er is meer internet dan alleen de fansite's![]()
Maar als iemand dat op Radio 3 vertelt, dan hebben ze zo de Buma Stemra achter zich aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh en voor de mensen die gisteren avond ook zo ontzettend hebben moeten lachen om Giel Beelen met zijn dom gelul over nieuwe U2 platen en dat die zo ontzettend moeilijk te vinden zijn...
http://binsearch.info/?q=u2+horizon&max=100&adv_age=14&server=
En een paar grapjurken hebben het ook op gepakt en zelfs twee versie's getag'ed met GIELBEELEN. Krijg je ervan als je zo'n enorme domme lul bent en het slimste jongetje van de klas wil lijken. Sukkeltje, er is meer internet dan alleen de fansite's![]()
Inderdaad. Ik snap niet waarom sommige vrouwen hem zo hot vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
Giel Beelen is sowieso een rare gast. Bah, wat een vies ventje vind ik dat..
Ik zou je bijna vragen die ene met die blauwe lippen weer te nemen, maar toch maar niet. Laat maar zo, I'll get over it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En de mijne heb ik altijd al (met heel af en toe een pauze tussendoor)
Die van jou is wel pas veranderd Nouk, of niet?
Ik luister er regelmatig naar, maar ik kan er maar niet aan wennen. Er is sowieso maar één DJ op de NL radio die ik echt leuk vind, maar goed daar over ben ik niet echt objectief..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had voorheen ook altijd een rotschurruft aan Giel, maar vreemdgenoeg is dat wel bijgetrokken. 's Ochtends in de auto vind ik zijn programma eigenlijk best leuk, al het betweterige hautaine gejeremieer ten spijt.
En die naam noem je expres niet zodat wij de 'wie dan?'-vraag kunnen stellen? Ok, ik ben de beroerdste niet. Wie dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik luister er regelmatig naar, maar ik kan er maar niet aan wennen. Er is sowieso maar één DJ op de NL radio die ik echt leuk vind, maar goed daar over ben ik niet echt objectief..
Haha, nee hoor, daar dacht ik niet eens aan..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die naam noem je expres niet zodat wij de 'wie dan?'-vraag kunnen stellen? Ok, ik ben de beroerdste niet. Wie dan?
Bepaalde items in zijn show vind ik wel leuk, bijvoorbeeld de Wansmaakwoensdag, zijn opa en neefje, de nieuwsblokjes, die eeuwig terugkerende jingles. Maargoed, dat geldt voor veel dagelijks terugkerende radioshows, natuulijk.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef MNR het volgende:
Dus ik: ja, heb dates met 3 mannen van wie er eentje leuk, aardig en gevoelig is MAAR ik wil iemand anders, maar die vlieger gaat niet op omdat hij bezet is.
Beetje vreemde reactie ook..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef MNR het volgende:
Volgens mij is collega niet goed gehumeurd? Ik las mijn horoscoop voor en daarin stond dat ik me onafhankelijk wilde voelen. Gaf ik aan dat dat klopt. Vraagt ie: "hoezo?". Dus ik: ja, heb dates met 3 mannen van wie er eentje leuk, aardig en gevoelig is MAAR ik wil iemand anders, maar die vlieger gaat niet op omdat hij bezet is.
Zegt ie: "ah.... volgens mij kunnen ze zo een serie/soap-achtig iets over jou leven maken"
Vraag het dan ook niet
rest ons momenteel enkel de vraag : Waarom???quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, daar dacht ik niet eens aan..
Maar als je het graag wilt weten: Patrick Kicken.
Idem. Wij zijn dan ook mannen, wij snappen dat.quote:
Weet of vermoedt die collega dat je verliefd op hem bent? En wat wil je dan? Dat hij zijn huidige partner opgeeft voor jou?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef MNR het volgende:
Volgens mij is collega niet goed gehumeurd? Ik las mijn horoscoop voor en daarin stond dat ik me onafhankelijk wilde voelen. Gaf ik aan dat dat klopt. Vraagt ie: "hoezo?". Dus ik: ja, heb dates met 3 mannen van wie er eentje leuk, aardig en gevoelig is MAAR ik wil iemand anders, maar die vlieger gaat niet op omdat hij bezet is.
Zegt ie: "ah.... volgens mij kunnen ze zo een serie/soap-achtig iets over jou leven maken"
Zo soapachtig vind ik het nietquote:
Als een vrouwelijke collega zoiets tegen mij vertelt, 3 dates, 1 is niks, die bezette is toch het leukste, etc etc, ga ik er ook op in, te makkelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idem. Wij zijn dan ook mannen, wij snappen dat.
Omdat hij gewoon leuk is!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rest ons momenteel enkel de vraag : Waarom???
LOL!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Weet of vermoedt die collega dat je verliefd op hem bent? En wat wil je dan? Dat hij zijn huidige partner opgeeft voor jou?
Nee, maar er een beetje mee ouwehoeren om haar te plagen is toch leuk? Waarom wordt dat door vrouwen vaak zo serieus opgepakt?quote:
Dat is op zich wel leuk inderdaad.. Ik zou het niet serieus oppakken hoor..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar er een beetje mee ouwehoeren om haar te plagen is toch leuk? Waarom wordt dat door vrouwen vaak zo serieus opgepakt?
Okay, ik had weer iets te veel tussen de regels door gelezen. En ja, ik vind het ook een normale reactie.quote:
plagenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar er een beetje mee ouwehoeren om haar te plagen is toch leuk? Waarom wordt dat door vrouwen vaak zo serieus opgepakt?
Ik vind hem een zuurpruimquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Howl het volgende:
[..]
Okay, ik had weer iets te veel tussen de regels door gelezen. En ja, ik vind het ook een normale reactie.
Wij mannen denken er niet bij na dat je zo'n arme vrouw dan achterlaat met een hoofd vol "Wát bedoelt hij hiermee? Wát zou hij eventueel kunnen bedoelen? Hij keek er ook zo bij... en die intonatie... Er móet een dieperliggende betekenis zijn, kán niet anders...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
nee ik reageerde op de reactie van Howl, en zijn conclusie bleek verkeerd, dus mijn hele post was nutteloosquote:
jij hoort de intonatie natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind hem een zuurpruimIn het uiters gunstige geval komt het over als jaloezie
Het was op de mail. Ik weet het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij hoort de intonatie natuurlijk
de tekst zelf klinkt mij meer als desinteresse
quote:
quote:
als hij jaloers was, zou hij waarschijnlijk naar meer info vragen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Het was op de mail. Ik weet het niet
te vroeg, of zomaar ineens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben gister per ongeluk klaargekomen.
Dat is een soap op zich.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik had dus met mezelf afgesproken om tot vrijdag niet klaar te komen. Dus ik ging ff private spice kijken en beetje rukken nadat ik geil was geworden van Nouk. Paar keer heen en weer gezapt. Eindelijk lekker wijf op PS, dus weer rukken. Bijna klaar, dus ik stopte maar ging nog wel doorkijken. En toen ging die vanzelf af.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik had dus met mezelf afgesproken om tot vrijdag niet klaar te komen. Dus ik ging ff private spice kijken en beetje rukken naardat ik geil was geworden van Nouk. Paar keer heen en weer gezapt. Eindelijk lekker wijf op PS, dus weer rukken. Bijna klaar, dus ik stopte maar ging nog wel doorkijken. En toen ging die vanzelf af.
Aan de soaps te zien is een relatie een vereiste. Hoe kan je nou vreemdgaan als je geen relatie hebt...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Stelling: Singles hebben meer kans op een soapachtig leven dan mensen met een relatie
naardat??quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik had dus met mezelf afgesproken om tot vrijdag niet klaar te komen. Dus ik ging ff private spice kijken en beetje rukken naardat ik geil was geworden van Nouk. Paar keer heen en weer gezapt. Eindelijk lekker wijf op PS, dus weer rukken. Bijna klaar, dus ik stopte maar ging nog wel doorkijken. En toen ging die vanzelf af.
Of hij dacht niet echt na, het is een man.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
als hij jaloers was, zou hij waarschijnlijk naar meer info vragen...
of hij steekt zijn kop in het zand...
of het boeit em echt niks en hij vroeg "hoezo" alleen omdat dat een normale reatie is op wat jij zei
en toen dat hele verhaal kwam dacht hij, hoe kom ik hier vanaf?
Private Spice is een kutzender, vaak lelijke wijven ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik had dus met mezelf afgesproken om tot vrijdag niet klaar te komen. Dus ik ging ff private spice kijken en beetje rukken nadat ik geil was geworden van Nouk. Paar keer heen en weer gezapt. Eindelijk lekker wijf op PS, dus weer rukken. Bijna klaar, dus ik stopte maar ging nog wel doorkijken. En toen ging die vanzelf af.
TMIquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik had dus met mezelf afgesproken om tot vrijdag niet klaar te komen. .... En toen ging die vanzelf af.
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde dat helemaal niet weten Joey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Vandaar t vele zappen. Ze filmen het ook vaak gewoon te ranzig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Private Spice is een kutzender, vaak lelijke wijven ook.
Dus eigenlijk zijn die dates bij voorbaat al kansloos aangezien je hartje nog steeds bij de bezette man ligt ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef MNR het volgende:
Vraag het dan ook niet
Bottom line is dat ik gewoon op geen van deze mannen zit te wachten. De eerste 3 niet omdat de 4e leuk en interessant is en de 4e niet omdat hij bezet isquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn die dates bij voorbaat al kansloos aangezien je hartje nog steeds bij de bezette man ligt ?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef MNR het volgende:
Heb wel het gevoel dat al mijn woorden in een gouden schaaltje worden afgewogen. Ben ik zelf ook debet aan. Ik zal minder posten en beter letten op wat ik uit.
En groot gelijk heb je. Sowieso zijn de meeste dates bij voorbaat al kansloos. Helaas heeft 1 van de twee dat vaak niet door.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Bottom line is dat ik gewoon op geen van deze mannen zit te wachten. De eerste 3 niet omdat de 4e leuk en interessant is en de 4e niet omdat hij bezet is
Of als kort antwoord op je vraag: ja.
Maar Box, daten is gewoon leuk. Het is gezellig om gewoon met iemand af te spreken. Zo zie ik het.
Nee schatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
???? Waarom?
Volgens mij ben je weer een beetje chago![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
hell no!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een soap op zich.
Stelling: Singles hebben meer kans op een soapachtig leven dan mensen met een relatie
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Bottom line is dat ik gewoon op geen van deze mannen zit te wachten. De eerste 3 niet omdat de 4e leuk en interessant is en de 4e niet omdat hij bezet is
Maar Box, daten is gewoon leuk. Het is gezellig om gewoon met iemand af te spreken. Zo zie ik het.
een date is een meet met potentie toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is het omgekeerd. In soapachtige levens komen vaker single periodes voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
dank je en daagquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB proficiat met je dochter.
En weer weg is.
Ik gebruik de term "date" ook liever niet (gister ook weer begrepen dat dat veel te veel verwachtingen met zich meebrengt en daar ben ik het ook wel mee eens), maar ja het is wel een makkelijke omschrijving tegen mensen waarbij je geen zin hebt er een heel verhaal van te maken.. Daarom gebruik ik het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef ArTiC het volgende:
daarom heb ik dus een hekel aan de term 'date'
Als de meeste dates bij voorbaat al kansloos zijn...waarom gaat iemand dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je. Sowieso zijn de meeste dates bij voorbaat al kansloos. Helaas heeft 1 van de twee dat vaak niet door.
Wij gaan gewoon muziek luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gebruik de term "date" ook liever niet (gister ook weer begrepen dat dat veel te veel verwachtingen met zich meebrengt en daar ben ik het ook wel mee eens), maar ja het is wel een makkelijke omschrijving tegen mensen waarbij je geen zin hebt er een heel verhaal van te maken.. Daarom gebruik ik het.
Ok misschien wat duidelijker. Bij voorbaat al kansloos op het gebied relatie toekomst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de meeste dates bij voorbaat al kansloos zijn...waarom gaat iemand dan?![]()
Want als ik weet dat de date bij voorbaat niets wordt, dan spreek ik niets af.
Het valt sowieso niet onder de noemer date, of het nou gebeurt of nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon muziek luisteren.![]()
Hoe noemen we dat?
Uit mijn oogpunt: gezelligheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok misschien wat duidelijker. Bij voorbaat al kansloos op het gebied relatie toekomst.
Waarom? Uit mannen oogpunt> Sex.
Hoe leer je dan mensen kennen om een eventuele relatie mee te beginnen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok misschien wat duidelijker. Bij voorbaat al kansloos op het gebied relatie toekomst.
Als dat voor elke man zou gelden, zullen er een hoop teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd of je noemt het geen datequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als de meeste dates bij voorbaat al kansloos zijn...waarom gaat iemand dan?![]()
Want als ik weet dat de date bij voorbaat niets wordt, dan spreek ik niets af.
Muziek luisteren als in brommers kijken ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon muziek luisteren.![]()
Hoe noemen we dat?
Nou, ik zal uit de school klappen:quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]niet dat ik ook je woorden op een goude schaaltje wil wegen ofzo maar zijn het dan per definitie wel dates? Gezien dates vaak worden gezien als afspreken met elkaar om te zien of er meer inzit dan alleen een gezellige tijd
![]()
Ben je nu gewoon niet gezellige dingen aan het doen met toevallige mannelijke metgezellen
Mensen willen altijd wat ze niet hebben... Helaas.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van hangmapjes
En ik weet het niet, mensen die ik ken met een vaste relatie hebben toch vaak een wat rustiger leventje.
Een vriendin van mij zei laatst dat ze jaloers is omdat ik zoveel meemaak
Ik zei haar dat ik het prettiger vind om wat rust te hebben dan om van hot naar her te rennen en dat ik soms helemaal niet weet waar ik mee bezig ben als ik single ben. Mijn leven is best wel een soap als ik niet oplet.
Overigens heb ik nu wel rust gelukkig
Euh, dus als er wel bijvoorbaat wat bij kan zitten, dan noem je het wel een date...maar als je beide weet, dat het niet zo is...dan noem je het geen date maar afspreken met elkaar? Als vrienden?quote:
Dan moet je elkaar dus sowieso al een(meerdere) ke(e)r(en) gezien hebben, voor je dat laatste kan zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dus als er wel bijvoorbaat wat bij kan zitten, dan noem je het wel een date...maar als je beide weet, dat het niet zo is...dan noem je het geen date maar afspreken met elkaar? Als vrienden?
Nou ja, ik houd wel van rust, ALTIJD, ook als ik het heb.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen willen altijd wat ze niet hebben... Helaas.
En dat is dus niet zoals het hoort; gewoon genieten van wat er NU gebeurt.
Vanaf daar wordt het voor mij een lastig te volgen verhaal....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
In feite is het bij alledrie de heren aftasten. Ik schep alleen duidelijkheid voor mezelf door het gewoon zo hard te benoemen. Het wordt pas echt leuk en interessant als iemand mij mee uitvraagt en ook echt zijn best doet voor me. Gewoon openlijk met me flirt en me probeert te verleiden.
En ik zal in de toekomst ook nog steeds gewoon zo alles benoemen. Het schept voor mij duidelijkheid. Maar als ik ontzettend gespannen met verwachtingen een eerste 'date' inga. 9 Van de 10 keer dat het gewoon niet goed voelt voor mij.
Mja waarom niet ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dus als er wel bijvoorbaat wat bij kan zitten, dan noem je het wel een date...maar als je beide weet, dat het niet zo is...dan noem je het geen date maar afspreken met elkaar? Als vrienden?
Nou en!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het valt sowieso niet onder de noemer date, of het nou gebeurt of niet
Ah ja, das een goed punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je elkaar dus sowieso al een(meerdere) ke(e)r(en) gezien hebben, voor je dat laatste kan zeggen
Begrijp ik, maar dan verwacht je dus van een ander dat hij rust creert in je leven. Dat kan dus niet, dat kun jij alleen zelf..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd wel van rust, ALTIJD, ook als ik het heb.
Ik ben gewoon een heel onrustig mens, in mijn hoofd.
En het is dan heerlijk om rust te hebben. Ik krijg het alleen niet zo goed voor elkaar om dat voor mezelf te creëren
Ik checkte ff of we elkaar begrepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
Mja waarom niet ?
Dat is het overige gedeelte van de datesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe leer je dan mensen kennen om een eventuele relatie mee te beginnen?
Niet..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah ja, das een goed punt.![]()
Maar ik heb ook weleens met iemand afgesproken, waar ik alleen veel mee belde maar we hadden beide niet het idee dat het meer was. Ten eerste omdat hij sowieso al een relatie had. Ten tweede omdat we nooit verder in elkaar geïnteresseerd waren. Dus in hoeverre ben je dan vrienden zonder elkaar ooit gezien te hebben?
Och. Ik geloof wel dat ik in zekere zin vrienden met iemand ben, al ik al een hele tijd regelmatig met iemand ben. Je hoeft elkaar niet regelmatig te zien om te spreken van een zekere vriendschap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet..Maar als het gezellig is, en je wilt niets van elkaar, kun je wel vaker afspreken om te kijken of er een vriendschap in zit..
Maar wat is dan een echte vriend of vriendschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet..Maar als het gezellig is, en je wilt niets van elkaar, kun je wel vaker afspreken om te kijken of er een vriendschap in zit..
En dan is het dus geen datequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tuurlijk gezelligheid. Ik ben gek op 'daten'. Nieuwe mensen zijn leuk. Maar een man heeft gewoon sex in het achterhoofd of je het wil of nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uit mijn oogpunt: gezelligheid
En als het meer wordt, is dat ook goed(of niet, maar dan wordt het ook niet meer)
Dat zeg ik, dat lukt me nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar dan verwacht je dus van een ander dat hij rust creert in je leven. Dat kan dus niet, dat kun jij alleen zelf..
Dat boeit dan nog niet, want zover ben je dan toch nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wat is dan een echte vriend of vriendschap![]()
Dus je trapt eerst de hoop van de meeste mensen hier de grond in met de mededeling dat meeste dates kansloos zijn, maar dat er wel een klein gedeelte is dat wel lukt. Dat weet elk normaal denkend mens zelf ook wel. Vrij normaal, dat het niet met iedereen klikt in je leven en dat je niet met iedereen het bed wilt delen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is het overige gedeelte van de dates. Die lukken dus wel op dat gebied
.
Heyquote:
Nee, maar als je iemand niet kent en je weet niet hoe je het aan anderen moet uitleggen, is de noemer "date" het makkelijkst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey![]()
Enne, ja precies. Dan is het geen date. Trouwens, waarom daar moeilijk over doen? Omdat man en vrouw afspreken, kan er altijd maar sprake zijn van een date? Nee dus.
Alleen zoals Joey zegt is de kans groot (of eig altijd) dat de kerel seks in z'n achterhoofd heeft. Of het nu een afspraak is of een datequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey![]()
Enne, ja precies. Dan is het geen date. Trouwens, waarom daar moeilijk over doen? Omdat man en vrouw afspreken, kan er altijd maar sprake zijn van een date? Nee dus.
Okay, als je het niet op mij als persoon speelt, mag je het van mij verder uitleggen wat er vanaf dat punt lastig wordt voor jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vanaf daar wordt het voor mij een lastig te volgen verhaal....
Nee dat vind ik niet. Niet per definitie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar als je iemand niet kent en je weet niet hoe je het aan anderen moet uitleggen, is de noemer "date" het makkelijkst.
Een man bepaalt toch binnen 5 min/sec bij een nieuwe vrouw of hij daarmee het bed zou willen delen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk gezelligheid. Ik ben gek op 'daten'. Nieuwe mensen zijn leuk. Maar een man heeft gewoon sex in het achterhoofd of je het wil of niet.
Dus toen ik eens met iemand had afgesproken, zonder bijbedoelingen en hij met een relatie...denkt hij mogelijk aan seks?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen zoals Joey zegt is de kans groot (of eig altijd) dat de kerel seks in z'n achterhoofd heeft. Of het nu een afspraak is of een dateHoi
Ik zeg dan ook niet dat ik het zelf verzonnen hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus je trapt eerst de hoop van de meeste mensen hier de grond in met de mededeling dat meeste dates kansloos zijn, maar dat er wel een klein gedeelte is dat wel lukt. Dat weet elk normaal denkend mens zelf ook wel. Vrij normaal, dat het niet met iedereen klikt in je leven en dat je niet met iedereen het bed wilt delen.
Wat betreft dat laatste zijn er natuurlijk uitzonderingen, zoals jij
Snap ik, maar ik heb het over bijv. vertellen wat je gaat doen, tegen mensen die niet per se alles hoeven te weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Niet per definitie.
Ik zou dan eerder gewoon afspreken dan met het idee van potentie (wat toch achter de noemer date gezocht wordt vaak)
Ik noem anders mijn afspraak van binnekort, tegenover anderen een date.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Niet per definitie.
Ik zou dan eerder gewoon afspreken dan met het idee van potentie (wat toch achter de noemer date gezocht wordt vaak)
Haha, ik weet 't.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik het zelf verzonnen heb.
Maar ik kan je garanderen dat je teleurgesteld zal zijn in de man als je denkt dat ik de uitzondering ben wat betreft he bed delen.
Doen vrouwen dat eig ook niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een man bepaalt toch binnen 5 min/sec bij een nieuwe vrouw of hij daarmee het bed zou willen delen?
Stomme vraag aan jou natuurlijk...
Jij gaat datenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik noem anders mijn afspraak van binnekort, tegenover anderen een date.Is dat fout...want is gewoon de makkelijkste term...terwijl ik 'date' een stom woord vind.
Volgens mij klopt dat aardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een man bepaalt toch binnen 5 min/sec bij een nieuwe vrouw of hij daarmee het bed zou willen delen?
Stomme vraag aan jou natuurlijk...
Hmm tja als het van t andere geslacht is zeg je idd sneller date. Al noem ik het zelf volgens mij toch vaker gewoon afspreken/een afspraakquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
Snap ik, maar ik heb het over bijv. vertellen wat je gaat doen, tegen mensen die niet per se alles hoeven te weten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik noem anders mijn afspraak van binnekort, tegenover anderen een date.Is dat fout...want is gewoon de makkelijkste term...terwijl ik 'date' een stom woord vind.
Daar heb je wel een punt.. Ik heb écht teveel rust in mijn hoofd, dus ik kan me er weinig bij voorstellen. Het moet echt gek lopen wil ik me ergens druk om maken.. En dan nog, dan is het 5 min en dan ben ik het vergeten. Ook een slechte eigenschap trouwens..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat lukt me niet![]()
Het is ook niet echt een verwachting die ik heb, meer een vereiste, twee mensen die geen rust in hun kop hebben, gaat niet werken
Overigens overdrijf ik het een beetje, maar dat is om de zaak duidelijk te maken
Ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat eig ook niet?
Dat lees je toch?quote:
Dat is andersom ook zo imhoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat aardig
Uitzonderingen daargelaten
Ja eigenlijk wel, maar dat noemen we anders denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat eig ook niet?
Is dat je zo vreemd dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus toen ik eens met iemand had afgesproken, zonder bijbedoelingen en hij met een relatie...denkt hij mogelijk aan seks?
Lekker dan.Mannen.
Jaquote:
Wij kunnen praten. Dat heb ik namelijk ook.. idd niet altijd een prettige eigenschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.. Ik heb écht teveel rust in mijn hoofd, dus ik kan me er weinig bij voorstellen. Het moet echt gek lopen wil ik me ergens druk om maken.. En dan nog, dan is het 5 min en dan ben ik het vergeten. Ook een slechte eigenschap trouwens..
Ligt misschien ook aan de potentie die je bij iemand ziet ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm tja als het van t andere geslacht is zeg je idd sneller date. Al noem ik het zelf volgens mij toch vaker gewoon afspreken/een afspraak
in beide gevallen eigenlijk wel, eerste keer afspreken kun je een date noemen of gewoon kennismaking. Tenminste dat is wat ik de laatste keer ook gedaan heb. Murmeli wilde thee gaan drinken, en ik moest toch in R'dam zijn. PB gestuurd met telefoon nummer en gezegd zeg maar waar ik ongeveer moest wezen. Bleek dat ze wel heel dicht bij woonde waar ik moest zijn. Afgesproken in een kroeg ergens daar in de buurt, heel de middag gezellig zitten te praten zonder de intentie dat het meer moest worden of wat dan ook maar gewoon om mijn sociale kring wat verder uit te breiden met nieuwe mensen hier in de buurt. Nodeloos te vertellen dat het wel erg goed klikte die middag, en ik dezelfde nacht nog een keer naar r'dam ben geweest om verder te kletsen enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je elkaar dus sowieso al een(meerdere) ke(e)r(en) gezien hebben, voor je dat laatste kan zeggen
Nou ja zal het proberen niet persoonlijk te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, als je het niet op mij als persoon speelt, mag je het van mij verder uitleggen wat er vanaf dat punt lastig wordt voor jou.
ah okayquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja zal het proberen niet persoonlijk te makenMaar het is vooral erg niet samenhangend; lastig te volgen wat je nu precies probeert over te brengen.
Het wordt als sommige mensen als "laks" of "relaxed" (waarbij de eerste natuurlijk een negatieve ondertoon heeft..) ervaren, maar ik vind het niet altijd even leuk...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij kunnen praten. Dat heb ik namelijk ook.. idd niet altijd een prettige eigenschap
Haha, ik ben echt geen kenner wat daten, mannen en seks betreft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dat je zo vreemd dan?
Ik spreek vaak genoeg af met vriendinnen zonder bijbedoelingen. Maar ik heb me wel stuk voor stuk op ze afgetrokken. Is gewoon de natuur. Maar dit heeft weinig met dates te maken.
Dat bedoel ik niet zozeer...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.. Ik heb écht teveel rust in mijn hoofd, dus ik kan me er weinig bij voorstellen. Het moet echt gek lopen wil ik me ergens druk om maken.. En dan nog, dan is het 5 min en dan ben ik het vergeten. Ook een slechte eigenschap trouwens..
Om een kort verhaal lang (quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in beide gevallen eigenlijk wel, eerste keer afspreken kun je een date noemen of gewoon kennismaking. Tenminste dat is wat ik de laatste keer ook gedaan heb. Murmeli wilde thee gaan drinken, en ik moest toch in R'dam zijn. PB gestuurd met telefoon nummer en gezegd zeg maar waar ik ongeveer moest wezen. Bleek dat ze wel heel dicht bij woonde waar ik moest zijn. Afgesproken in een kroeg ergens daar in de buurt, heel de middag gezellig zitten te praten zonder de intentie dat het meer moest worden of wat dan ook maar gewoon om mijn sociale kring wat verder uit te breiden met nieuwe mensen hier in de buurt. Nodeloos te vertellen dat het wel erg goed klikte die middag, en ik dezelfde nacht nog een keer naar r'dam ben geweest om verder te kletsen enzo.
Om een lang verhaal kort af te sluiten, intentie van mijn kant was geen date maar ik ben best behoorlijk blij met haar en hoe dingen nu aan statusloos aan het rollen zijnZe is lief en leuk en net zo direct als ik ben.
Kortom, als je de kans hebt nieuwe mensen te leren kennen, gewoon doen en niet gaan zitten eikelen met allerlij vage labeltejs als dates etc.
Maar hoe is het ontstaan bij jou dan? Of altijd zo geweest. Ik denk dathet bij mij komt doordat ik al heel snel ergens afleiding in zoek en het snel blokkeer in m'n hoofd. Omdat erover nadenken vaak geen nut heeft.. en dingen zonder nut moeilijker te benaderen zijn voor mij. Zoiets...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt als sommige mensen als "laks" of "relaxed" (waarbij de eerste natuurlijk een negatieve ondertoon heeft..) ervaren, maar ik vind het niet altijd even leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |