Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Thrar het volgende:
bij iemand anders thuis op zo een eerste date lijkt me nou helemaal geen goed plantenzij je elkaar misschien al wat langer kent.
hmm slapen.. misschien zou ik ook een keer vroeg moeten gaan
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijk
En ja, ik denk dan ook weleens; ehhh waar ben ik mee bezig?!
Jup, dan gaat het foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Gaat vanzelf wel een keer foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik.quote:
Ik zal ze een linkje gevenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzo
Andersom on the other handquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee ok maar de kans is dan wel erg minimaal denk ik je gaat niet zomaar mee met iemand teminste ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Nee ok maar de kans is dan wel erg minimaal denk ik je gaat niet zomaar mee met iemand teminste ik niet
Nee, heb een film gekeken..was tofquote:
En je wilde met mij naar de bios?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
bij mij thuis zijn nog nooit rare ongewenste dingen gebeurd iig
kijk liever thuis een film dan in de bios ook...net ook nog gedaan, beter beeld & geluid
Tja, dat klopt wel. Ik houd daar wel van, maar goed.. Ook niet altijd. In sommige dingen ben ik gewoon (te?) makkelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat Auto wel van een beetje spanning houdt?
Nee, het bespringen gedeeltequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat Auto wel van een beetje spanning houdt?
Bij mij wel. Het riool zat laatst verstopt en dat vond ik redelijk ongewenst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
bij mij thuis zijn nog nooit rare ongewenste dingen gebeurd iig
In wat voor dingen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat klopt wel. Ik houd daar wel van, maar goed.. Ook niet altijd. In sommige dingen ben ik gewoon (te?) makkelijk.
Ik ken het en soms als je mensen ziet zijn ze toch net iets anders dan je had voorgesteld lanparty gehouden bijvoorbeeld vorig jaar september met onze community en van de 25 man waren er 5 die ik nog nooit gezien had die niet aan het verwachtingspatroon voldeden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Ik spreek ook niet - zoals sommige anderen - heel snel af. Ja, soms wel, maar dan is er meteen al een "klik". Sommige spreek ik maanden of jaren en die heb ik nog niet gezien
uit etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je wilde met mij naar de bios?!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
Kluts!
Slaap lekker allemaal. Laat ik voor één keer verstandig zijn en wèl op tijd naar bed gaan.
dag ouwequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
Kluts!
Slaap lekker allemaal. Laat ik voor één keer verstandig zijn en wèl op tijd naar bed gaan.
Tja, dat klopt. Maar goed; ik blijf niet zomaar ergens slapen. Waarom niet? Dan zijn ze mij thuis kwijtquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit eten
en dat er bij mij geen rare dingen gebeuren komt ook omdat ik nooit met iemand bij mij thuis voor het eerst afspreek...als het niet klikt of goed gaat moet je maar hints gaan zitten geven of wachten tot de ander eindelijk oprot namelijk
papers brrrr ik heb nog een hele stapel liggen die ik moet lezen voor m'n literatuurstudiequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef mrbox het volgende:
Ik ga morgen maar eens vroeg naar de uni om daar dan maar de hele dag stug door te werken aan verslagen/papers. Nou ja iig het voornemen is er
Over Automatic_ die met iedereen mee naar huis gaat en makkelijk is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Kluts het volgende:
waar gaat t nou eigenlijk over?
wel/niet thuis afspreken met je datesquote:
Ik moet morgen mijn essay voor een deel afschrijven & moet nog artikelen lezen en pffff!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Thrar het volgende:
[..]
papers brrrr ik heb nog een hele stapel liggen die ik moet lezen voor m'n literatuurstudie
Nou nou...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over Automatic_ die met iedereen mee naar huis gaat en makkelijk is.
Het was idd een mooie TT geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou nou...
Goed dat het topic nog niet vol is
Heeél mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het was idd een mooie TT geweest.
wat niet is....quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het was idd een mooie TT geweest.
Gamba'squote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik nog even een potje Gamba's ga klaarmaken met een lekker knoflook sausje
Goed goed, the usual he. Beetje keuvelen en weinig gekke dingen, ben een saaie lulquote:
Nou, ze kijken me verdomd lekker aan met hun dooie oogjes dus ik ga toch wat lekker brouwen denk ik..quote:
tuurlijk...het is donderdag 00:20...mooie tijd om een uitgebreide snack te makenquote:
Ook!quote:
Ja, ik ben wel van de midnight snacks en heb zin in wat lekkersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk...het is donderdag 00:20...mooie tijd om een uitgebreide snack te maken
Stokbroodje met Gamba's en een eigen gemaakt knoflook sausje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:32 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik weer alleen hier
pffff net een nieuw glas whisky/cola ingeschonken..een ijsklontje uit de vriezer halen vond ik al teveel werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook!![]()
[..]
Ja, ik ben wel van de midnight snacks en heb zin in wat lekkers
Van mij?quote:
*geeft een scherp mes aan*quote:
Dat is zieligquote:
Eigen gemaakt knoflook sausje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stokbroodje met Gamba's en een eigen gemaakt knoflook sausje?
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
nou ja zeg, ik ben goed in koken en lekkere dingen klaarmaken
Dat hij voor ons gaat kokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?
Dat mijn sausjes wel te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja dus? wat wil je ermee zeggen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mijn sausjes wel te vertrouwen zijn![]()
ok, dit klinkt fout![]()
Oke, dan ligt het niet aan mijquote:
Het hoeft niet maar het kan welquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het niet aan mij
Fok! doet altijd stom...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan ligt het niet aan mij
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fok! doet altijd stom...
ownee, dat zijn de users vaak![]()
ik had het over andere subforums en users, waar ik in de nacht nog wel eens komquote:
Ik zat gisterenavond daar ook in te postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik had het over andere subforums en users, waar ik in de nacht nog wel eens kom
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond daar ook in te posten
Ik doe ff meequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Hier iemand uitgelegd over een abbo van een telefoon![]()
en hier gebagger
daar gebagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |