Ja, welke?quote:
Dan neem je die toch, je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, welke?
Zowieso is de 27.50 in alle opzichten voor mij het voordeligst en niet super duur met de maandbedragen!
Met of zonder internet, scheelt namelijk veel!
Nee, ik ga wijs om met mijn centen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dan neem je die toch, je lijkt wel een wijf
Dan hoef ik niet de internet BloX.. dan haal ik het er zeker niet uit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:35 schreef Kuwaro het volgende:
Je hebt altijd internet![]()
Bij Vodafone betaal je dan 0.75 cent per 15 min mits je internet Blox neemt voor 9,5 euro pm om onbeperkt te internetten
Kijk hier maar eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet de internet BloX.. dan haal ik het er zeker niet uit!
En die 0.75 is dat buiten mijn abbo of word dat van mijn belminuten afgehaald en laatste vraagje bij Vodafone 27.50 is dat SMS en Bellen?
Want bij Telfort bijv. moet je SMS appart betalen bovenop de belminuten.
Neem de Renoir meteen een goeie cameraquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:39 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens.
Ik ben ook opzoek naar een smartphone
Ik zit nog te twijfelen tussen Renoir en HTC Touch Pro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neem de Renoir meteen een goeie camera
Gewoon een 1 jarig abbotje.
Ik ga geen internet blox nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neem de Renoir meteen een goeie camera
Gewoon een 1 jarig abbotje.Dus als je 1 minuut op het internet zit moet je alsnog voor 15 minuten betalen afzetters
![]()
Hmm, ga jij dan ook een internet BloX nemen of niet?
De SMSjes zitten toch in de abbo inbegrepen toch bij Vodafone?
Persoonlijk hou ik niet van het toetsenbord erop.. bij de Renoir zit het op het scherm als je een SMSje verstuurd en je draait de telefoon heb je ook het toetsenbord (touch)quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:43 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Renoir en HTC Touch Pro.
Even morgen laten informeren.
Dan zie ik het wel
8.0 MPquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet van het toetsenbord erop.. bij de Renoir zit het op het scherm als je een SMSje verstuurd en je draait de telefoon heb je ook het toetsenbord (touch)
En de 8.0 MP
Nja oke, toch vind ik het handiger een goeie camera op je mobiel beter dan een 3.2.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:51 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
8.0 MP![]()
Dat boeit mij niet zoveel, als ik echt foto's wil maken dan koop ik wel een camera
Nee dat is 200 belminuten of 400 smsjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:50 schreef Dionysiou het volgende:
Ah oke, ik heb dus Basis 27,50
http://www.belnu.nl/Vodafone.htm
Dus heb ik: 200 belminuten en 400 smsjes?
Dus dan moet je al een zorgeloos SMS BloX erbij nemen, kutjebef dat word wel veel duurderquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:55 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee dat is 200 belminuten of 400 smsjes
Niet beiden
Hiero
114 euro eenmalig voor 1 jaar![]()
Als je 2 jarig abbo neemt, dan is het gratis bij dat site dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dus dan moet je al een zorgeloos SMS BloX erbij nemen, kutjebef dat word wel veel duurder
Ik wil 1 jaar..quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Als je 2 jarig abbo neemt, dan is het gratis bij dat site dus.
400 smsjes niet genoeg voor 1 maand?
Volgens mij heb je nooit een abbo gehad of wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil 1 jaar..
400 smsjes is zowieso veels teveel, neem alleen die blox omdat het goedkoper is.. die van 18¤ per maand is beter voor mij maar is het toestel weer duurder.
maar ik moet ook kunnen bellen omdat het of bellen of smsen is.
Het is inderdaad mijn eerste abboquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:03 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nooit een abbo gehad of wel?
400 smsjes is gelijk aan 200 belminuten zo moet je het zien
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is inderdaad mijn eerste abbo
Daarom vraag ik het allemaal en vogel ik het uit!
Oh dus je kan bellen en smsen en het gaat van het totaal af.
Ik bel vandaag wel eventjes!quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:06 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar je kan beter voor de zekerheid, navragen bij een winkel, dan kunnen ze alles uitleggen hoe en wat
Vraag maar raak johquote:Op woensdag 18 februari 2009 03:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik bel vandaag wel eventjes!
Dus als ik bijv 300 smsjes stuur, is mijn krediet op om het zo maar te zeggen en ook als ik 150 minuten bel is mijn krediet op?
Als ik dan een bundel heb van 150 / 300 heb hé.
Laatste vraag (sorry!) ik heb denk aan Vodafone 22.50 wel genoeg, per maand is het goedkoper! Alleen het toestel prijs is hoger.. wat had jij gedaan een abbonomentje hoger gepakt? Vodafone 27.50? Is in het totaal goedkoper maar per maand niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |