Het is gewoon een mooie fotoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moet wel dat stemtopic open!
en de laatste foto's moeten in het topic, anders kunnen ze nog niet stemmen op alle foto'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moet wel dat stemtopic open!
Ja, dat eerst natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en de laatste foto's moeten in het topic, anders kunnen ze nog niet stemmen op alle foto's
kan nog...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:25 schreef pea4fun het volgende:
Hij is zeker erg mooi MB
Hm, nu het zo uitgesteld is had ik misschien toch nog die foto kunnen wisselen...nou ja...helaas
k vind eigenlijk dat jij dat niet moet beslissenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan nog...
Is nog niet zeker of hij de foto's tot 10 uur pakt of dat hij het tot vanmiddag doet.
ik beslis toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind eigenlijk dat jij dat niet moet beslissen
de inzendtijd was tot 22 uur gisteravond, laat die lekker staan, en hoop dat t stemtopic snel geopend word
Ik heb hem omgewisseldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef pea4fun het volgende:
Ik lees het net. Ik zag dat er nog niet gestemd is, dus misschien gaat het nog.
Oh dat zou tof zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef P_B het volgende:
Mijn interpretatie van je foto komt na het weekend, goed? Straks weg, laat thuis en morgen lang weekend weg. Gaat nu dus even niet meer lukken. Als dit topic maandag in de middag nog open is post ik hem hier, anders stuur ik je een link via PM ofzo.
Dank je wel voor de punten!quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 12:06 schreef SpecialK het volgende:
3. MissBliss (3 punten)
Leuk gedaan. Wat voor lamp is dat?
heel coolquote:Op zondag 1 maart 2009 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel voor de punten!
Het is een zaklamp op een cd gericht
Maar even hier beantwoord, in het stemtopic staat een beetje raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |